Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 322
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Sfarsitul de saptamana care tocmai a trecut a fost alocat "incalzirii" Duster-ului in vederea concediului. Mai exact, l-am plimbat prin zona cetatilor dacice din Orastie (Costesti, Gradistea de Munte)

Va rog sa ma credeti la la diesel vs benzina NU exista decat 1 argument REAL ! Argumentul este reprezentat de nr de kilometri pe care il face utilizatorul pe an. Amortizari si alte aiureli nu sunt va

Sa speram ca pana ajunge Dacia sa produca masini hibride, anul asta sa introduca macar noul motor 1.3 tce pentru cei care nu vor neaparat un motor diesel pe un SUV .. stiu sunt o minoritate dar si ace

Posted Images

  • 1 year later...

Ca sa fie mai harnic motorul Diesel, trebuie sa il turezi mult peste plaja lui normala de utilizare. Adica schimbi viteza pe la 3500 rpm - iar acest 1.5dCi devine cam agasat daca tu schimbi peste 3000, e foarte galagios si nemultumit.

In schimb motorul pe benzina e mai elastic, nu e problema daca treci la o turatie mai sus si schimbi la 4000 rpm, atunci cand vrei sa scoti timp bun la 0-100.

 

Deci testele oficiale au timpi asemanatori, insa in utilizarea normala nu prea iti bati joc de masina asa. Nu mai zic de cuplul mare la dCi - care determina o tensiune suplimentara pe ambreiaj in cazul incare schimbi "prea prepede" viteza - adica risti sa uzezi ambreiajul mult mai repede la un dCi decat la o masina pe benzina. Acesta e motivul pentru care dCi pare mai lenesa - tocmai pentru ca ti-e mila de masina - mai ales daca ai muncit pentru ea $$$.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

De pe la 100 de km/h in sus se simte cuplul mai mare al motorului DCI. Pe când benzinarul accelerează mai greu la viteze mai mari...de aici se zice că benzinarul e mai leneş şi de la faptul că in teren accidentat Diesel-ul, având cuplu mai mare se mişcă mai cu talent :)

 

Trimis de pe al meu ST18i folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e ca daca va puneti probleme gen 0-100 km/h sau depasiri peste 100km/h... nu prea ati nimerit atelajul care trebuie.

Adica mie astea mi se par niste chestii oarecum irelevante pentru Duster, care nu e o masina de "alergat". Dupa mine e un TAB de familie, la care alte aspecte conteaza.

 

Cuplu in off... au ambele, problema e unde au cuplul asta.

Pe mine sincer m-a cam deranjat ca, pentru a merge la o viteza care sa imi permita sa nu ma infing in vre-un crater sau alt atelaj aparut dupa prima curba din cele 8745678 ale forestierului, a trebuit sa tin benzina intr-a 2-a pe la 2.000RPM ±500. Adica nu unde se desfasoara bine o benznara. Asta devine deranjant mai ales cand imediat dupa curba ai o urcare mai serioasa si stai in dubii daca tre sa ii dai a 1-a sau nu.

Repet, "deranjant", nu imposibil de gestionat.

 

Sa nu uitam ca foarte multi posesori de Duster isi iau 4x4 mai mult de facon, nu ca ar rupe ei noroaiele in doo. Din cate am "citit" eu masinuta asta, poate suficiente incat sa dureze ceva vreme pana cand sa zici "gata, bre, am scos tot ce putea scoate, deja mi-o ramas mica". Indiferent de motorizare.

 

Nu mai zic de faptul ca tot cuplul, puterea, tranctiunea integrala din lume nu te scoate din (cuvant scabros) daca nu ai niste gume adecvate pentru ce vitejii ai impresia ca te tine sa efectuezi.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ma-ntreb cat de mare este diferenta intre 11,8 sec si 12,0 sec... eu nu prea stiu sa socotesc in metrii pe asfalt...

Dupa parerea mea este extrem de important acest capitol de cat de repede ajunge la suta... :) Da', dupa cum zice si @sanie... peste suta nu se mai intreaba nimeni cum zvacneste... sau... de la 150 in sus... nu credeti ca trebe o alta masina...?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...