Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut,

Va multumesc pt raspunsuri, in special colegului @Gil26pentru raspunsul complex.

Ca si detalii suplimentare pot spune ca in februarie am cumparat masina dupa ce a fost verificata (prost zic eu ) la Auto Cobalcescu Bucuresti-Vitan. Nu mi au spus nimic despre vreo eroare sau altceva. La prima iesire cu masina pe autostrada...in jurul vitezei de 130km/h se face bordul pom de craciun. Daca merg cu ea la 60-70 aprox 10 min...se sting erorile.

M am gandit sa incerc si un alt service....m-am dus si mi au spus ca am eroare pe senzorul abs dreapta spate si ca trebuie schimbat.(eroarea era ramasa in soft aparent...trebuia sa fie vazuta si de cei de la cobalcescu...zic...)

Acum ...eu nu stiu sa va spun ce tester aveau oamenii ,ce varianta soft, sau ce expertiza ei ca mecanici.

@Gil26daca ma puteti indruma catre un mecanic (bucuresti-ilfov) care se pricepe cu adevarat la gama Dacia...v-as fi profund recunoscator...

Mecanici care schimba jumatate de masina si constata la final ca era o siguranta arsa...am tot intalnit ...

Nu vreau ieftin si bun...vreau sa platesc suma pe care o cere omul si sa mi se rezolve problema...doar ca nu stiu unde si la cine as putea sa apelez

Acum 6 ore, Mak a spus:

La diagnoza ai avut și alte coduri de eroare?Prostul ce a făcut diagnoza posibil sa nu fi fost meseriaș.

salut,

doar asta mi au spus....este posibil sa fi fost si cioflingari....dar in cazul asta...mi e mila de masinile desfacute pe acolo prin service ...:))

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 378
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Da, pompa de injectie. Baietii, mi-au zis ca e posibil ca pompa sa fie buna (cred ca le era lene sa desfaca o zi sa ajunga la ea) dar altul a zis ca e posibil sa aibe “span” in ea.. si sa stric si inj

DF1089 - senzorul de presiune de la turbo ,care o fi ala trebuie sa afli ..... DF964- sonda lambda de dupa catalizator Bafta .  

Am revenit cu vesti (in cazul in care era cineva curios).  Injectoarele praf.. + pompa plina de rugina in interior. Are doar 70500 km. Nu stiu daca este o coincidenta dar masina pe 17.11  a iesit di

Posted Images

@bigbear, nu locuiesc in Bucuresti deci nu iti pot recomanda un service \mecanic. Insa pe forumuri sunt foarte multe (ne)cazuri asemanatoare cu cei de la Cobalcescu din pacate, unii dintre userii respectivi au aplelat apoi ex la cei de la Meridian sau Serus si au rezolvat problemele la care cei de la Cobalcescu au "ridicat din umeri" plus costurile mult mai mari.

Legat de eroare \erori cei de la Cobalcescu destul de probabil au folosit CLiP un tester \program OK pentru astfel de lucruri, de fapt si procedura din care am atasat doar ca ex cele doua erori tot din acest program este. Celalalt service nu stiu ce program au folosit dar referitor la codul de eroare sau erori trebuiau sa faca si verificarile necesare aferente si sa rezolve problema. Asa cum bine si corect s-a scris anterior poate sa fie o problema de senzor, cablaj, conectori, etc insa fara alte detalii (era bine daca obtineai macar codurile de eroare) cred ca este greu ca cineva sa iti precizeze cauza exacta (plus ca diagnosticarea si verificarile trebuie facute si fizic pe masina).

Editat de Gil26
Greseala "de tastare"
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 5 weeks later...

Buna ziua,

detin un Duster 2 fabricatie 2017 si s-a aprins ieri acel martor din bord in culoare portocalie in forma de grafic. Eram in drum spre Pestera-Padina si la iesirea din Targoviste am gasit un service Dacia si cu ajutorul unui tester care nu este Clip am gasit o eroare B1309. 

Eu am gasit pe net ca B1309 - Power Door Lock Circuit Short To Ground.

Aveti idee despre ce este vorba ? Mentionez ca dupa verificare mi-am continuat drumul si nu am sesizat nicio diferenta in comportamentul de mers. dar tot am avut o mica frica ca raman in drum cu masina.

Multumesc.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut, “acel martor din bord in culoare portocalie in forma de grafic” se poate aprinde din mai multe potentiale cauze, iar eroarea B1309 este una generica citita cu un tester multimarca, o sumara descriere a ei poate sa fie:

Definition of check engine code B1309: Power door lock - circuit short to ground. The causes shown may not be a complete list of all potential problems, and it is possible that there may be other causes. Possible Causes of the DTC B1309: Faulty Power Door Lock Power, Door Lock harness is open or shorted, Power Door Lock circuit poor electrical connection, Faulty Body Control Module (BCM). Code Possible Symptoms: Engine Light ON (or Service Engine Soon Warning Light). Code B1309 Description: The Body Control Module (BCM) monitors the Power Door Lock. The BCM sets the OBDII code when the Power Door Lock is not to factory specifications. How to Fix the DTC B1309: Review the 'Possible Causes' mentioned above and visually examine the corresponding wiring harness and connectors. Ensure to check for any damaged components and inspect the connector pins for signs of being broken, bent, pushed out, or corroded.”

Sugestia mea este sa se faca o diagnoza conforma cu un tester dedicat Dacia\Renault (ex CLiP) sau macar cu unul multimarca dar bun (ex Autel) si sa se citeasca eventualele erori sub forma DTCxxxxxx sau macar DFxxx care sunt mult mai clare si precise, functie de rezultate se pot face si celelalte verificari, iar cine face diagnoza poate sa si rezolve problema, daca nu atunci este bine sa se obtina codul sau codurile de eroare (eventual si o poza din programul de diagnoza cu acestea in care sa se vada tot ecranul) si se poate sa se primeasca ajutor si pe forum.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...
La 24.01.2023 la 22:07, Pandy a spus:

Am rezolvat dupa mai multe incercari si chiar si test la Dacia. La ei aparea eroarea DF054, dar a trebuit luata problema prin testare.
Initial inlocuit traductorul de presiune EGR, apoi se depistase un furtunas cu un por, dar tot degeaba.
Pana la urma a fost de la electrovalva vacumatica de la turbina.  

Buna seara,unde se afla electrovalva asta? Multumesc

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua,detin un Duster 1.5 2014 iar in urma diagnozei la Dacoserv mi-au schimbat furtunul de la intercooler dar problema persista ( in bord este check engine si spirala ambele galbene) . Atasez poza cu diagnoza cu rugamintea daca ati intampinat problema sa ma ajutati. Va multumesc

Screenshot_20240901_195938_Gallery.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak pinned this topic

Salut, diagnoza din poza se pare ca a fost facuta in 22.04.2024, ar putea sa fie interesant si “statusul” actual, totusi atasat procedurile de diagnosticare ale celor trei erori plus alte cateva capturi pentru masina ta fabricata in 10.05.2014 motor K9K858, poate te ajuta, sau pe alti colegi de forum:

DiagnosticareErori1.png

DiagnosticareErori2.png

SchemaElectricaInjectie.png

Locatie&Mufa.png

MufaInjectie.png

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...