Sari la conținut

Postări Recomandate

Am revenit cu vesti (in cazul in care era cineva curios). 
Injectoarele praf.. + pompa plina de rugina in interior. Are doar 70500 km. Nu stiu daca este o coincidenta dar masina pe 17.11  a iesit din garantie si pe 26.11 s a stricat. 

Am luat 4 injectoare noi si pompa, problema s-a rezolvat. 
 

  • Like 1
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 390
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cu bateria e simplu, pe testerul de baterii se citește, în clar SOC, SOH și R. De exemplu o baterie de 70Ah și 720 A EN, o baterie poate fi bună sau bună dar descărcata, valori orientative S

Am revenit cu vesti (in cazul in care era cineva curios).  Injectoarele praf.. + pompa plina de rugina in interior. Are doar 70500 km. Nu stiu daca este o coincidenta dar masina pe 17.11  a iesit di

Din fericire, problema e mai grav decât pare din diagnoză, așa că răspunde la: 1. Ce masină e, că din profil nu e niciuna. 2. Ce modificări are mașina ? (chipcirip,etc) 3. Ultima modifi

Posted Images

Multumim ca ai revenit cu amanunte despre rezolvare problemei!
Intrebare: e vorba de pompa de injectie(eu asa suspectez din context) sau pompa de combustibil de joasa presiune din rezervor(aia care tiuie de te doare capu') ? 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da, pompa de injectie. Baietii, mi-au zis ca e posibil ca pompa sa fie buna (cred ca le era lene sa desfaca o zi sa ajunga la ea) dar altul a zis ca e posibil sa aibe “span” in ea.. si sa stric si injectoarele noi.. si am hotarat sa o schimb si pe aia sa stau linistit.. doar ca a mai durat 2 zile in plus 😀 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...

Buna tuturor!

Am un Duster 1.5 DCI/2010 si de un timp am probleme cu senzorul de temperatura(8201028745) de la filtrul de particule si cei mari zic ca din cauza asta nu porneste regenerarea automat. (s-a facut de 2 ori din tester)
Testerul arata ca senzorul este de vina, dar de 2 zile l-am schimbat si tot reapare eroarea,problema respectiva. Cod eroare DTC154416.
Oare ati putea sa-mi ziceti opinia voastra?

Editat de Navtsisc
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut /bun venit in aceasta comunitate,

Pentru codul de eroare, detalii corecte despre acesta si senzorul temperatura FAP conteaza si codul motor, daca nu il cunosti poti sa oferi mai multe detalii despre masina, ex este Duster 2010 1.5 dCi de 90 sau 110 CP, 4x2 sau 4x4 ?

 

Atasat totusi cateva capturi pentru un Duster H79 ph1 1.5 dCi, poate te ajuta, sau pe alti colegi de forum:

1-EroareDTC1544.png

2-SchemeElectrice.png

3-Locatii.png

4-DemontareMontare.png

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Faptul că "Asta arata testerul. Dupa ce stergem, iarasi reapare. " nu e o diagnoză.

În mod normal cu eroare pe acel senzor, regenerarea nu poate porni deloc, nici automat, nici manual - risc de incendiu și defecțiuni majore.

Ce valori dă senzorul ăla (la ralanti și la 2000rpm) ?

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da, codul motor al masinii tale este K9K896 (J8), ceea ce am atasat anterior ramane valabil (schema electrica este cea din dreapta, vezi si sublinierile facute), la fel si procedura de diagnosticare a erorii DF310 =DTC1544, vezi si verificarile care trebuie facute, inclusiv cea referitoare la parametrul PR382: “Let the engine run at a minimum of 2500 rpm for 2 minutes and check that PR382 Particle filter upstream temperature varies correctly.”, eu as mai adauga sa se verifice variatia temperaturii senzorului dupa pornirea cu motorul rece, apoi turat la minim 2500 rpm pentru cel putin doua minute, apoi si cand motorul este cald si corelate aceste valori si cu temperatura lichidului de racire ex cand aceasta este si la 75-80C pentru ca sunt mai multe dependente, de fapt as sugera o diagnosticare corespunzatoare pentru toata injectia, apoi functie de rezultate se pot face sau nu si celelalte verificari mecanice si mai ales electrice (vezi din nou procedura si schema electrica), dar toate acestea trebuie facute in mod conform si desigur ca tin si de experienta celui care le face (iar din cate ai scris “mecanicul” acela NU pare sa fie prea “iscusit”)

PS: atasez doar ca exemplu (subliniez asta) si un grafic cu o variatie intr-o functionare conforma. Si chiar daca este cam acelasi lucru (cu cea precedenta) atasez si procedura de diagnosticare a erorii DF310 =DTC1544  pentru un K9K896

Grafic.png

 

EroareDTC1544K9K896.png

Editat de Gil26
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Un mic progres facut intr-o ora cat am avut timp dupa serviciu. Am desfacut triplele. Pe cea din stanga se vede clar mufa intermediara catre cablajul de priza remorcare, care duc intr-un mic modul pe care scrie "Calculateur de remorque" lipit pe caroserie in spatele capitonajului. Dar in tripla din stanga, cea cu problema, nu vad bine traseul, este o mufa care in spatele caroseriei se desparte in 2, o parte urca si cealalta parte merge catre stanga prin bara. Urmeaza sa verific traseul mai bine. Cu ocazia asta am descoperit ca lampa de ceata din catadioptrul din bara nu merge, becul pare bun, probabil de la contacte ca am gasit umezeala in soclul becului. Foarte prost sistemul de prindere al mufelor in socluri, nu au garnituri de cauciuc sa etanseze.    Si imagini cu cablajele la cele 2 triple si modului de remorca.
    • Multumesc.  - Am desfacut tripla dreapta de pe masina, si in ea intra o mufa simpla cu 4 sau 5 fire. O sa demontez si tripla stanga sa vad cum arata si acolo, daca se vede vreo alta mufa intermediara. - In tripla masinii dreapta functioneaza toate, problema este doar in priza carlig. - Pozitiile si frana merg pe dreapta la remorca (nu ma gandii sa verific si pinul din priza), dar poate sunt luate numai de pe stanga. Ca doar se aprind simultan dreapta-stanga. O sa verific maine toti pinii din priza, sa vad daca mai este ceva nefunctional. 
    • Păi e cu cântec: - instalația de cârlig se înseriază între mașină și lampi st, dr și ceață, a - trebuie demontat lampa dreapta spate și văzut dacă iese cablajul din mașină și intră în lampă (inițial, fără cârlig) b - dacă iese cablajul din mașină și intră într-o mufă apoi din mufa aia pe vreo 10 cm de cablaj ai o mufă cuplată la lampă e ok, cablajul cârligului e la locul lui. c - la priză ar trebui să ajungă 3 sau 4 cabluri : priză, ceată spate st, lampă dreapta spate sau priză, ceată spate st, marșarier dr ,lampă dreapta spate E de investigat. În cel mai rău caz trebuie făcut reverse engineering și ridicată o schemă a cablajului pentru modulul de cârlig (nu există la Renault) de pe altă mașină/instalație.
    • Buna seara. Am si eu o intrebare legata de priza de carlig (13 pini), montata cu carlig cu tot in reprezentanta, ca si optional, cand am cumparat masina. Am pus azi o remorcuta noua si am constatat ca nu imi merge semnalizarea pe dreapta. In rest merge totul, semnalizarea stanga, pozitia si cele de ceata. Coincidenta, este partea dreapta care a fost implicata in accident acum 2 ani si la care s-a intervenit (aripa fata, usa spate, etc). Inainte de accident a functionat. Am verificat in priza si nu este nimic pe pinul de semnalizare dreapta (am gasi pe net schema pinilor). Vizual, cablurile sunt ok, nu se vede nimic rupt. Stie cineva unde sa ma uit si ce as putea verifica? Multumesc in avans.  Am postat pe threadul inceput de mine cu masina mea, daca nu este ok se poate muta.
×
×
  • Creează nouă...