Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 378
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Da, pompa de injectie. Baietii, mi-au zis ca e posibil ca pompa sa fie buna (cred ca le era lene sa desfaca o zi sa ajunga la ea) dar altul a zis ca e posibil sa aibe “span” in ea.. si sa stric si inj

DF1089 - senzorul de presiune de la turbo ,care o fi ala trebuie sa afli ..... DF964- sonda lambda de dupa catalizator Bafta .  

Am revenit cu vesti (in cazul in care era cineva curios).  Injectoarele praf.. + pompa plina de rugina in interior. Are doar 70500 km. Nu stiu daca este o coincidenta dar masina pe 17.11  a iesit di

Posted Images

Dar eroarea si cauza problemei a fost:

La 24.01.2023 la 22:07, Pandy a spus:

Am rezolvat dupa mai multe incercari si chiar si test la Dacia. La ei aparea eroarea DF054, dar a trebuit luata problema prin testare.
Initial inlocuit traductorul de presiune EGR, apoi se depistase un furtunas cu un por, dar tot degeaba.
Pana la urma a fost de la electrovalva vacumatica de la turbina.  

 

iar in semnatura este un Duster 1.5 4x4 110cp 2011 adica Ph1 (motor K9K898) si eroarea DF054 =DTC0045 = Turbocharger control solenoid valve circuit se refera electrolvalva control turbocompresor, atasat si locatia plus mufa acesteia pentru masina colegului Ph2 motor K9K858:

DF054.png

ElectrolvalvaControlTurboscompresor.png

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

Mie imi pare o problema la bujiile de pe cilindrii 1,2,3. O eroare pe ECU de AdBlue - eroare care nu pare prea explicita si ceva erori de UCH, care par de circuit de semnalizare.

As zice sa incercati o diagnoza la un sevice Dacia care poate interpreta mai corect erorile stocate.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da, din pacate unii useri dupa ce cer \primesc ajutor NU mai revin si cu rezolvarea (aceasta putand sa fie de folos si altora), iar erorile si problemele cu termoplonjoanele si unitatea de comanda sunt destul de des intalinite la modelele din “Alianta”, la fel si cele cu sistemul AdBlue, informatii si experiente se gasesc destule si pe acest forum.

Colegul nu a oferit detalii despre masina (si ar fi bine sa le adauge si la profil) iar asa cum bine s-a scris anterior este recomandat sa faca o diagnoza cu un tester dedicat Dacia \Renault (preferabil CLiP), totusi atasez procedurile de diagnosticare ale erorilor DTC164111 (si ultimele doua cifre conteaza dar asta poate sa fie alta discutie), celelalte doua pe termoplonjoane fiind asemanatoare, eroarea DTC102494 pentru catalizator \modul dozare AdBlue si eroarea DTC953018 semnalizator stanga (pentru dreapta este asemanatoare) la un Duster ph3 sau Duster II HJD (motoare K9K /872 /874 /876 /878), se poate observa ce si cum se verifica, valori, etc... iar toate acestea trebuie facute in mod corespunzator, poate sunt de folos si altor colegi de forum:

Erori1.png

Erori2.png

Erori3.png

Erori4.png

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...