Sari la conținut

Postări Recomandate

Revin cu update

Am fost la mecanic cu senzorul supraalimentare turbo si la masurare cu multimetru arata 5V iar pe tester arata cresteri de presiune cand turez motorul de unde mi sa spus ca ar fi alt senzor de vina pentru problema mea(costa +1100 lei numai pe original se gaseste)

Simptomele sunt, martor check engine aprins si nu trage cum ar trebui motorul(DF1089 Turbocharging pressure coherence, invalid signal).

Intrebarea este, sa fie totusi senzorul de supraalimentare turbo sau senzorul 2 care vine doar pe original?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 390
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cu bateria e simplu, pe testerul de baterii se citește, în clar SOC, SOH și R. De exemplu o baterie de 70Ah și 720 A EN, o baterie poate fi bună sau bună dar descărcata, valori orientative S

Am revenit cu vesti (in cazul in care era cineva curios).  Injectoarele praf.. + pompa plina de rugina in interior. Are doar 70500 km. Nu stiu daca este o coincidenta dar masina pe 17.11  a iesit di

Din fericire, problema e mai grav decât pare din diagnoză, așa că răspunde la: 1. Ce masină e, că din profil nu e niciuna. 2. Ce modificări are mașina ? (chipcirip,etc) 3. Ultima modifi

Posted Images

La 03.11.2022 la 6:57, Pandy a spus:

Salut. 
Ieri dimineata s-a aprins “check engine” portocaliu si din cand in cand cel de bujie. Duster 1.5 dci, 2011. 

Erorile afisate sunt P245A, P245C, P0045 (inactiva). 
Vad ca, general, cele de 245 sunt legate de EGR. 

Nu am mai iesit cu ea din oras de 2 luni. S-a mai lovit cineva de problema asta?

Am rezolvat dupa mai multe incercari si chiar si test la Dacia. La ei aparea eroarea DF054, dar a trebuit luata problema prin testare.
Initial inlocuit traductorul de presiune EGR, apoi se depistase un furtunas cu un por, dar tot degeaba.
Pana la urma a fost de la electrovalva vacumatica de la turbina.  

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

Buna, sa fie cel din poza senzorul de presiune turbo(verde)? Sau este cel din spatele lui, la care se vad cele 4 fire(mai sus  dreapta in poza)? Am cumparat un nou senzor de presiune, l-am instalat dar cand ajunge motorul la 3000 rot/min imi taie acceleratia, adica apas pedala degeaba. La cel din poza se tureaza motorul pana aproape de 4000 rot/min dar cand te bagi in depasire nu e putere suficienta...       

IMG_20230316_094602_297.thumb.jpg.9aec603f43a3a9b19239fc819a130185.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 months later...

va salut, intampin o mare problema la un megane 1.5 dci, mi a aparut in bord check injection, am pus tester eroare pe injecyoru 1, am reparat injectoru, iar dupa 2-300 de km din nou, tot pe inj 1, am refacut cablaju din ecu pana la el, din nou aceeasi eroare tot in 2-300 de km, am rescris softu, dupa rescriere a tinut mai mult pana sa reapara eroarea, am refacut lipiturile din ecu iar dupa asta eroarea s a mutat pe injectoru 4, am refacut injectoru 4 cu partea electrica din el, iar dupa 2-300 km aceeasi, tot pe inj 4, am inversat injectoru 4 cu 3 si in 2-300 de km eroare a ramas tot pe ijectoru dupa cilindru 4. va rog ajutati cu un sfat, o idee, ca ma ca nu stiu ce sa i mai fac, eroarea e DTC030440, multumesc anticipat!

Editat de Mak
NU CITA ULTIMUL MESAJ!
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

In primul rand “intampin o mare problema la un megane 1.5 dci” motoarele1.5 dCi se afla pe Megane II III IV si sunt necesare mai multe detalii despre masina: an de fabricatie, CP, eventual cod motor,… iar informatii si experiente despre injectoare gasesti foarte multe pe forumul monomarca, dar daca cauti gasesti destule si pe acest forum pentru Duster 1.5 dCi.

Totusi, pentru ca ai cerut ajutor aici iti atasez doar ca info procedura de diagnosticare a unei erori DF062 =DTC0304 =Misfiring on cylinder 4 pentru un MeganeII motor K9K 722\728\729, dar poate detaliezi “tot pe inj 1, am refacut cablaju din ecu pana la el” eventual si “am rescris softu” (plus cu ce program de diagnoza a fost facut asta si citita eroarea DTC030440), “am refacut lipiturile din ecu”, etc… (de ajutor poate ti-ar fi si schema electrica dar pentru aceasta sunt necesare cel putin detaliile pe care le-am mentionat)

 

DF062DTC0304 .png

DF029.png

Editat de Gil26
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Codul menționat nu există la Dacia/Renault conform specificațiilor interne (41 la 49 inclusiv dar fără 40) deci orice altă acțiune e/era inutilă.

Mergând mai departe, refacerea unei porțiuni de cablaj și un reflow la conectorul calculatorului de injecție sunt fix pix dacă ai un driver defect pe partea de injectoare, iar dacă injectoarele au fost refăcute fără a fi puse pe banc și regenerate codurile iarăși e fix pix.

Interesant ar fi descrierea cu lux de amănunte "am rescris softu".

În încheiere e un forum destinat modelelor Duster ale căror motoare K9K sunt minim euro4 încă de la Duster ph1, asemănările cu Megane II (euro3 și 4) se limitează la denumirea motorului și... cam atât.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai de aceea am scris ca sunt necesare detalii despre masina, ce s-a scris \facut plus programul de diagnoza \testerul folosit (eroarea DTC0304 exista, ultimele doua cifre sunt si ele importante, etc.)....

Editat de Gil26
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Salut ! La Dusterul meu ( 1.5 Dci, 4x4 ,115 CP, Adblue fabricat in 2018 dec ) am un cod P1544: senzor temperatura gaze esapament montat inainte de filtrul de particule - tensiune prea mica.

Un pic de ajutor va rog , locatia acestuia , eventual culoarea mufei sau codul senzorului, imagini sau cum as putea rezolva problema. Nu am nici un martor in bord .

Multumesc mult !:thumbsup:

Editat de bicosm
corectie
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak pinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...