Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Mak pinned this topic
  • 4 weeks later...
  • Răspunsuri 390
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cu bateria e simplu, pe testerul de baterii se citește, în clar SOC, SOH și R. De exemplu o baterie de 70Ah și 720 A EN, o baterie poate fi bună sau bună dar descărcata, valori orientative S

Am revenit cu vesti (in cazul in care era cineva curios).  Injectoarele praf.. + pompa plina de rugina in interior. Are doar 70500 km. Nu stiu daca este o coincidenta dar masina pe 17.11  a iesit di

Din fericire, problema e mai grav decât pare din diagnoză, așa că răspunde la: 1. Ce masină e, că din profil nu e niciuna. 2. Ce modificări are mașina ? (chipcirip,etc) 3. Ultima modifi

Posted Images

Salutare.

   In urma cu vreo doua luni mi s-a aprins in mers martorul preincalzire bujii care dupa vreo 10km parcursi s-a stins.Am crezut ca s-a ars o bujie si am mers la tester.In urma testarii au concluzionat cei de la reprezentanta ca sunt doua bujii arse pe care ulterior le-am schimbat. Toate bune si frumoase doar ca dupa nici 100km parcursi martorul s-a aprins din nou si impreuna cu el s-a aprins si martorul motor. Din nou am mers la reprezentanta la test si de data aceasta eroarea facea referire la lipsa presiune supraalimentare, motiv pt care am reconditionat turbina si am schimbat senzor presiune supraalimentare si convertorul de presiune. Din pacate la nici o saptamana dupa ce am scos-o din service eroarea a reaparut, martorii se apring/sting dupa cum vor ei. Poate unii dintre voi au intalnit aceasta problema si ma pot ajuta cu un sfat.Mentionez ca am un Duster 1,5DCI,2010, 170000km.

Multumesc,

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 17.08.2021 la 11:49, nsa a spus:

Reinvii acest topic pentru a nu deschide unul nou.

Am o problema oarecum similara, la pornire se aprinde si piue acel martor multifunctional pe portocaliu, dupa cateva secunde se stinge, apoi se aprinde din nou tot cateva secunde. Ulterior ramane stins. Pare ca durata cat sta aprins e direct proportionala cu perioada cat masina sta oprita (daca o pornesc imediat dupa oprire nu mai face)

Pe tester la o cunostinta mi-a dat o eroare legata de bujii si releu bujii (nu stiu codul de eroare) insa am observat ca in timp ce acel martor e aprins nu am servodirectie (desi nu e electrica) masina fiind din 2014. La reprezentanta pot ajunge abia saptamana viitoare din lipsa de loc liber la ei. Intre timp insa, as avea ce sa ii fac? Sa curat vreo mufa sau ceva?

Sau mai repede o trag pe dreapta pana atunci?

Problema mea a reaparut dupa un an (in mod ciudat se repeta fix in aceasta perioada a anului). Fost in service (reprezentanta), concluzia baterie sub capacitate si nu alimenteaza corespunzator servodirectie la pornire. Schimbat baterie, dupa o saptamana a reinceput eroarea. De data aceasta durata cat sta martorul aprins (si lipsa servodirectie) s-a marit la cateva minute bune. La miscari de volan incepe sa dispara, dar servodirectia merge in suturi o perioada pana isi revine complet. In mers nu are nici o problema si nici la porniri/opriri mai scurte. Pe testerul lor a aparut codul din atasament. Nu am reusit o programare decat peste 2 saptamani pentru verificat conectica la mufe cu demontat bara fata. Concluzia lor fie e o intrerupere in cablaje/mufe sau e calculatorul de servodirectie dus. Posibil sa fie totusi de la mufe/fire sau pregatesc creditul pentru o pompa noua? Mai pot incerca altceva pana ajuns la verificare pentru 2 saptamani? Multumesc

Eroare pornire

error.jpeg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca servodirectia merge in suturi completeaza cu ulei servo  rosu in vasul de la pompa de directie (eu am aproximativ 210.000 km) si apoi vireaza complet stanga-dreapta de 2-3 ori cu motorul pornit pentru aerisire si dupa aia vezi daca mai face.

Editat de asyone2001
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...

DF569 (Circuit de supraalimentare, Presiune de supraalimentare prea joasa) sau DTC226322 (dupa diagnoza Delphi si Renolink)

Va salut!

Stiu ca forumul este pentru Duster, nu sunt mecanic, insa am aceasta eroare la un Logan 1.5 dci, 90 CP, euro 5, fabricatie 2014. Am vazut explicatia pentru 1DEF: Turbocharging pressure too high. Imi puteti spune ceva asemanator pentru 2.DEF: Turbocharging pressure too low?

Initial am avut si eroarea DF054 (Circuit comanda electrovane de supraalimentare, Semnal in afara limitei inalte). Eroarea asta a aparut datorita faptului ca mai multe fire, printre care si unu aferent electrovalvei, erau topite si cumva lipite intre ele. Acum varianta cu firele lipite intre ele a fost eliminata. Recent le-am verificat. Am gasit si legatura comuna intre EGR-clapeta de accelerati si ECU (pleaca un fir de la EGR care se desparte in doua directii, catre ECU si clapeta de acceleratie).

Am facut probe cu urmatoarele piese: MAF, MAP si electrovalva. Am rectificat in intregime si turbina. Lucrari facute desigur la service. Dar degeaba.

Cand fortez masina se aprind in bord doi martori: multifunctionalul si Check Engine, ambele pe portocaliu. Daca merg cu martorii aprinsi sa zicem 500-1000 km, multifunctionalul se face rosu si abia merg cu 60-70-80 km/h. Iar regenerarea filtrului de particule nu o pot face din diagnoza.

Daca nu fortez masina, merg mult si bine si nu se aprinde nici un martor. Insa se simte lipsa de putere si la viteze mici. Inclusiv la depasiri.

Dar in momentul in care tin pedala de acceleratie calcata iar turatiile cresc, peste 3000 de turatii imi aparea codul de eroare.

Mentionez ca in acest moment nu am nici un alt cod de eroare, in afara de DF569 sau DTC226322.

Va multumesc!

Eu folosesc o diagnoza Renolink si nu siut sigur daca urmatoarele valori afisate in timp real sunt corecte:

EGR valve position: 0.0488%

EGR valve position setpoint: -4%

EGR valve PWM command: -7.08%

EGR valve saturation value: 255%

Inlet throttle PWM command: -8.57%

Inlet throttle position setpoint: 95.01%

Inlet throttle relative position: 79.98%

Inlet throttle position senzor voltage: 4511 mV

Am vazut ca pentru 1DEF: Turbocharging pressure too high e posibil sa fie defect EGR. Eu am ceva probleme cu EGR (l-am dat jos, l-am curatat, ca "ciuperca aia dupa ce o deplasam cu mana destul de greu, revenea greu, incet sau deloc", dupa care s-au schimbat valorile, insa au revenit la ce vedeti mai sus), insa nu ma incadrez la 1DEF: Turbocharging pressure too high. Dupa ce am curatat EGR, la relanti, in parcare, consider ca aveam valori bune la EGR, insa in mers ajungeau la valori de genul celor de mai sus.

Totusi, e posibil sa fie defecte si EGR si Clapeta de acceleratie (daca interpretez eu corect "Inlet throttle")?

In timp real, valorile Inlet throttle PWM command si Inlet throttle position setpoint se modifica doar la a doua zecimala.

Presupun oricum ca valorile exprimate in procente trebuie sa fie supraunitare.

Imi puteti spune daca partea electrica/electronica a EGR si clapetei de acceleratie trimit procentele aferente PWM catre ECU?

Va multumesc!

Air System_iulie 2022.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ...o intrebare technica...am un Duster model 2010 cu 1.5 dci si am probleme cu motorul..la tester imi da DF026 si oscileaza pe relantiu cateodata...am schimbat si regulatorul de presiune si rampa cu senzor ...si dupa cam 20 km apare spirala si check engine si codul aceasta...am schimbat si injectorul nr 1 de 2 ori dar nu s-a rezolvat..multumesc anticipat pentru raspunsuri..scz pentru greseli :) 

la codul DF 026  imi mai apare:

2 Def In limitare maxima

CO Circuit dechis

3 Incoerenta semnal

4 DEF Comparatii ale informatiilor de conf.

5 Def semnal incorect 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Schimbarea pieselor nu plug&play, sper că știi asta, trebuiau rescrise injectoarele.

Nu cred că e nevoie să mai scriu că, înainte de orice înlocuire de piese, trebuia luat cablajul la verificat și nici că, după 12 ani calculatorul de injecție poate avea probleme (lipituri reci)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak featured this topic
  • Mak pinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...