Sari la conținut

Postări Recomandate

13 hours ago, t0rquemada said:

If I searched well in South Africa it only sells for 1.5dCi, so you have no problems with the ECU memory, you need a good battery, then after starting the rest of the lights will disappear (rotate the steering wheel maximum left maximum right)

If I searched well in South Africa it only sells for 1.5dCi, so you have no problems with the ECU memory, you need a good battery, then after starting the rest of the lights will disappear (rotate the steering wheel maximum left, hold it there for 5 sec then maximum right hold it there for 5 sec then straighten it)

Mersi da raspuns 👍

Din placate eu nu pot porni motoru acum desi batteria e nou 😢 Motoru nu porneste pentru ca memoria la ECU arata 4 x erroare. 3 nu e problema dar erroare 4 (servo) este FATALA. ECU crede ca e ceva rău da tot și nu da voie sa pornesca (vrea sa protejeze). Dacă numa lumini galbebe ar fi aparut, atunci puteam face exact așa cum zici dumneata... Este alta possibilitate sa pornesc motoru desi arde lumina rosie dă STOP? 

Cum pot 'Reset' lumina da STOP fara aparat da programare (BD2)? 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 390
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cu bateria e simplu, pe testerul de baterii se citește, în clar SOC, SOH și R. De exemplu o baterie de 70Ah și 720 A EN, o baterie poate fi bună sau bună dar descărcata, valori orientative S

Am revenit cu vesti (in cazul in care era cineva curios).  Injectoarele praf.. + pompa plina de rugina in interior. Are doar 70500 km. Nu stiu daca este o coincidenta dar masina pe 17.11  a iesit di

Din fericire, problema e mai grav decât pare din diagnoză, așa că răspunde la: 1. Ce masină e, că din profil nu e niciuna. 2. Ce modificări are mașina ? (chipcirip,etc) 3. Ultima modifi

Posted Images

If it is easier for you, write in english directly.

You wrote something about 4 faults in ecu memory, what OBD2 tester did you use, and on which ecu (injection, power steering, uch) they were.

If the powersteering has any error about internal fault-present you will probably need a new power steering assembly (computer, motor, steering column) - pretty sure warranty will cover it

Dacă vă este mai ușor, scrieți direct în engleză. Ai scris ceva despre 4 defecte in memoria ecu, ce tester OBD2 ai folosit si pe ce ecu (injectie, servodirectie, uch) erau. Dacă servodirecția are vreo eroare legată de defecțiune internă, probabil că veți avea nevoie de un nou ansamblu de servodirecție (computer, motor, coloană de direcție) - destul de sigur că garanția îl va acoperi

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

There is nothing wrong with the vehicle. The faults shown are all erroneous. All of them appeared when I keept on trying to start the engine, with a damaged battery. I was stupid to just try and try... And even worse - I push started the car although one battery cell (2Volt) was not working anymore... When I realized the battery was damaged I should have replaced it right there but... Now I am having 4 or 5 ECU errors on the dashboard.

I thought you know a way of resseting the ECU errors without starting the engine (or using a programming tool-kit).

Furthermore, is it true: The 4x4 Duster should never be towed because the center differential will get damaged.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

As I already wrote , easy fix: disconect the new battery for 5 minutes then reconect it and start the engine. After the engine has started rotate the steering wheel maximum left, hold it there for 5 sec then maximum right hold it there for 5 sec then straighten it the power steering and esp lights should go off

 

După cum am mai scris : deconectați noua baterie timp de 5 minute, apoi reconectați-o și porniți motorul. După ce motorul a pornit, rotiți volanul maxim la stânga, țineți-l acolo timp de 5 secunde, apoi maxim dreapta țineți-l acolo timp de 5 secunde, apoi îndreptați-l, martorii servodirecție și esp ar trebui să se stingă

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 1 oră, Gomario a spus:

...All of them appeared when I keept on trying to start the engine, with a damaged battery. I was stupid to just try and try... And even worse - I push started the car although one battery cell (2Volt) was not working anymore... When I realized the battery was damaged I should have replaced it right there but... Now I am having 4 or 5 ECU errors on the dashboard.

I thought you know a way of resseting the ECU errors without starting the engine (or using a programming tool-kit)...

@t0rquemada  presented you the simplest way to reset without OBD diagnosis, a "dead" battery can generate various errors in the car's computers, try this, it takes about 20 minutes, otherwise we are talking in vain now here. But keep in mind that you have tried to start several times when the battery was NOK, it is (un)likely that you have generated other problems in the electrical circuit and those errors can only be erased by diagnosis and \ or the causes must be solved.

Try what our colleague wrote to you and after this we'll see. Good luck!

Editat de Gil26
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Salutare! Am un Duster ph2 1 5 dci din 2017. De o săptămână a apărut martorul luminos iar azi pe tester mi-au ieșit aceste eror. Ma puteți ajuta cu sfaturi ?

IMG-20220316-WA0005.jpeg

20220316_141428.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Simptome nu simt sa aibă.  Ar trebui schimbata distributia (au trecut 4 ani) și uleiul (a trecut  un an).  Chiar dacă a șters erorile din tester ledul în bord a rămas.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak pinned this topic
  • Mak featured this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Caut sa cumpar duster benzina preferabil cu gpl Preferabil second-hand (de la primul proprietar) dar accept si masina ,,tri-hand’’ cu conditia sa fie bine ingrijita (nu doar intretinuta).   Caut sa cumpar de la cineva care a tinut la masina respectiva. Fara probleme la motor  / transmisie sau estetice la caroserie. Preferabil fabricatie incepand cu 2015. Motor sce 1.6,  sau k4m 1.6., eventual accept si un 1.3 tce, in functie de starea masinii ce mi se prezinta. Cumpar doar direct de la proprietar fara nici un fel de interlocutor/ intermediar. Preferabil din zona bucuresti ilfov. Buget aprox. 7000e     Nota; Pana acum am vazut 8 dustere si problemele s-au tinut lant, cu toate ca la telefon mi-au fost prezentate ca fiind ,,e tipla dom-le’’.  Motoare sau transmisii sau/si caroserii cu tot felul de probleme,  serii cu cifre lipsa la motor,  actele nu corespundeau cu persoana care imi prezenta masina,   fiscal; promis ,,dupa cateva zile’’ de la tipi cel putin dubiosi care nu aveau masina pe numele lor si care nu ma puteau pune in legatura cu proprietarul din acte si care se ,,opareau'' instant cand soliciam detalii mai amanuntite,  sau cand refuzam sa achit ,,un avans’’, sau cand solicitam testare sau urcarea masini pe o rampa, .etc. etc.
    • Nu ingheata acolo jos sau daca ingheata, rezistenta e minima. Cel mai des iti ingheata in partea de sus si mai apoi pe laterala inspre spate a usii fata ( din cauza chederului dintre usi, de pe cantul usii spate ).
    • Am vazut intr-un ca exista niste chedere suplimentare la usi in partea de jos - care inchide peste pragul usii.        Daca ai treaba sau prinzi niste drumuri cu noroaie prin partea de jos a usii,  pe langa acea vana de plastic prin care se scurge apa - mai exista din loc in loc niste gaurele mici apox 3-4 mm prin care banuiesc ca se poate clipSa acel cheder de cauciuc.      Cand speli masina si mergi prin baltoace = prin acele orificii pregaurite - intra apa destul de binisor in interiorul fetei de usa.      In clipul vizionat domnul zicea ca se pot comanda de la Reprezentanta Dacia doar.      Intrebarea ar fi pentru cei care aveti - sau ati comandat, cum se comporta IARNA acel cheder de jos,  ingheata frecvent  - ati intampinat probleme de genul ?!    
    • Salutare,   Scriu tot in acest topic pentru ca are legatura cu ...blocul de lumini.  Cam in urma cu 1 an , atunci cand semnalizez ( mai mult dreapta decat pe stanga ) imi reseteaza sistemul de cruise control.  NU i-l pune in "standby" ca si atunci cand apesi "0" pe volan.  Ci are acelasi efect ca si cand , acum pornesti masina sau cand treci de pe limitare la crusie .  Adica in loc sa apara viteza memorata, apare "---" cele 3 liniute.  Simptomul bine inteles, erea acompaniat de nefunctionarea claxionului cu pozitia / faza scurta aprinsa.  Am schimbat acu 1 saptamana blocul de lumini cu unul....NO NAME BRAND...250lei. Ok funcioneaza...am testat sa vad daca imi afecteaza cruise control si nimic timp de ...5 zile pot sa zic. Azi dimineata spre servici ...a aparut problema.  cum semnalizez dreapta imi dezactiveaza cruise control. ..dar nu este la fiecare semanlizare.  E total aleatorio.   Cu blocul vechi la fel erea.  Tin sa mentionez ca am un Duster PH2 2014 1.6 16v k4m 4x4 laureate..cred..nu imi aduc aminte exact daca e laureate.  Cineva a intampinat cu un astfel  de caz?  
    • Din cate stiu pentru Duster HJD ph3 motoarele 1.3 TCe H5H470 \490 sunt cu o transmisie 4x2 TL4, motoarele H5H480 \494 sunt cu transmisie 4x4 TL8.
×
×
  • Creează nouă...