Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 390
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cu bateria e simplu, pe testerul de baterii se citește, în clar SOC, SOH și R. De exemplu o baterie de 70Ah și 720 A EN, o baterie poate fi bună sau bună dar descărcata, valori orientative S

Am revenit cu vesti (in cazul in care era cineva curios).  Injectoarele praf.. + pompa plina de rugina in interior. Are doar 70500 km. Nu stiu daca este o coincidenta dar masina pe 17.11  a iesit di

Din fericire, problema e mai grav decât pare din diagnoză, așa că răspunde la: 1. Ce masină e, că din profil nu e niciuna. 2. Ce modificări are mașina ? (chipcirip,etc) 3. Ultima modifi

Posted Images

Când/dacă mai ai acces la acel tester după ce-i dă quick scan/health report la final să-i dea Report( buton dedicat) și face un sumar al problemelor găsite, mult mai clar decât în a2a poză pusă de tine - poate fi trimis și pe email (dacă e setată corespunzător tableta aia)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@marco79ro asa cum bine si corect s-a scris anterior diagnoza nu inseamna doar citire\stergere erori, martorul acela se poate ”aprinde” din mai multe cauze. Referitor la erorile din captura ta relevanta este DF1378 [sau DTC1480-72\77\97] = Clapeta de aer la esapament si datorita pozitiei acestei trape de blocare este ”predispusa” la probleme\erori, atasat si o captura din procedura oficiala de diagnosticare ca sa iti faci o idee despre ce este vorba insa eroarea este una memorata si as sugera daca poti sa faci o diagnosticare conforma a injectiei (motor K9K658) dar nu numai (iar programul acela este destul de OK pentru asta), functie de rezultate se poate analiza\discuta apoi.

 

TrapaBlocareEsapament.png

Editat de Gil26
  • Like 1
  • Trist 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pana de Paste voi face schimbul distributiei si cel de ului la reprezentanță și voi cere să facă o analiză mai amănunțită. Unde am fost prima data nu e prea priceput baiatul, mai mult am fost să mă asigur ca nu e ceva grav și ca mai pot umbla cu ea până la revizie. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

ce parere aveti de urmatoarele coduri de eroare: P0368

P1525 am martorii aprinsi in bord  a crescut si consumul dar masina trage nu sunt alte semne .

AM GASIT PE NET URMATOARELE:

P0368 SENZOR DE POZIȚIE SCĂZUT AL ARBORELUI CU CAME "B"

FOAIE DE DATE DTC OBD-II

Semnal de intrare ridicat în circuitul senzorului de poziție al arborelui cu came "B" (Banca 1)

CE ÎNSEAMNĂ?

Acesta este un cod de diagnosticare a problemelor de transmisie generice (DTC), ceea ce înseamnă că acoperă toate mărcile / modelele începând cu 2003. Codul pare a fi mai frecvent pe vehiculele VW, Kia, Hyundai, Chevrolet, Toyota și Ford, dar orice marcă de vehicul poate fi afectată. Pașii specifici de depanare variază de la vehicul la vehicul.

Apoi localizați senzorii de poziție ai arborelui cu came și arborelui cotit „B” pe vehiculul dvs. specific. Întrucât împărtășesc aceleași circuite de alimentare și de masă, iar acest cod se concentrează pe circuitele de alimentare și de masă ale senzorului CMP, are sens doar să le testăm pentru a vedea dacă există daune la oricare dintre ele.

Un exemplu de fotografie a unui senzor de poziție a arborelui cu came (CMP):

Acest cod va fi setat numai dacă senzorul este un senzor de efect Hall. Deconectați cablajul de la senzorul CMP. Utilizați un ohmmetru digital de volți (DVOM) pentru a verifica circuitul de alimentare de 5V care merge la senzor pentru a vă asigura că este pornit (fir roșu la circuit de alimentare 5V / 12V, fir negru la masă bună). Utilizați schema electrică sau tabelul de diagnosticare pentru a verifica dacă acest senzor este alimentat de 5 sau 12 volți. Dacă senzorul are 12 volți când ar trebui să fie de 5 volți, reparați cablajul de la PCM la senzor pentru scurtcircuit la 12 volți sau, eventual, un PCM defect.

Dacă acest lucru este normal, cu DVOM, asigurați-vă că aveți 5V pe circuitul de semnal CMP (fir roșu la circuitul de semnal al senzorului, fir negru la masă bună). Dacă nu există 5 volți pe senzor sau dacă vedeți 12 volți pe senzor, reparați cablajul de la PCM la senzor sau, din nou, posibil un PCM defect.

Dacă totul este în regulă, verificați dacă fiecare senzor este împământat corect. Conectați o lampă de test la bateria de 12 V pozitivă (terminal roșu) și atingeți celălalt capăt al lămpii de test la circuitul de masă care duce la masa circuitului senzorului arborelui cu came. Dacă lampa de testare nu se aprinde, indică un circuit defect. Dacă se aprinde, înfășurați cablajul către fiecare senzor pentru a vedea dacă lampa de test clipește, indicând o conexiune intermitentă.

 mie m-i s-a aprins Check Injection System , am mers la diagnoza si am codul de eroare P1525.
Consumul mi-a crescut cu 1.5%. Tipul care mi-a facut diagnoza a zis ca e de la o clapeta care nu mai inchide corect, plecand de la pedala de acceleratie

image.png.0535b0a5f432b9d22ee56098fbc5de55.pngACESTA PARE A FI SENZORUL RESPECTIV

Editat de Mak
NU SCRIE CU CAPS
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@bv74chi Pentru început, completează profilul să știm despre ce motorizare vorbim, apoi dă alte detalii, inclusiv cu ce s-a diagnosticat mașina - exclus copy-paste de lucruri inutile, cele 2 coduri nu au corespondent la Dacia/Renault.

Înteleg că e nasol și ai o problemă dar nu se justifică scrierea cu text colorat, vezi punctul 2 din Regulament.

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

Va salut! Am avut aceeași problema (martor esp și zig zag aprinse) care a început aleator, în mers, se auzeau și 2 semnale audio, motorul pierdea putere și practic se tăia alimentarea. Mașina, duster 2017 1.5 dci, cumpărată noua, 110k km. Problema s a agravat în 5-6 luni, deși am fost la service dacia, nu găseau decât ceva legat de sistemul de injecție. Într un final s a descoperit ca problema este de la ecu(computer). Am schimbat ecu și problema a dispărut. Toate cele bune. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak pinned this topic
  • Mak featured this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • @Attila  salut si bun venit in aceasta comunitate  Daca cauti si pe acest forum gasesti destule informatii si experiente despre acest subiect, si la Duster ph3 1.2 TCe (motor H5F410) mesajul “Verifica Injectia” poate avea mai multe potentiale cauze implicit rezolvari si este recomandat ca inainte de a schimba orice componente (ex bujii, bobine, sau chiar “Am inlocuit motorul cu unul second hand in stare buna , dar problema a ramas la fel”) sa se faca o diagnosticare si verificarile aferente necesare, este bine chiar si pentru acest motor SH sa faci o diagnoza conforma preferabil cu un tester dedicat Dacia \Renault si functie de rezultate urmati ceilalti pasi, altfel fara sa oferi alte detalii (eventuale coduri de eroare, valori ale parametrilor, simptome, etc.) cred ca este greu ca cineva pe forum sa tea jute concret \corect si sa iti spuna cauza exacta (sau cauzele) acestui mesaj.
    • Normal... pentru că 1,2 TCe - exista informații, există #motorgate trebuie doar căutate (nu neapărat pe forum) Motor predispus la probleme, chiar și cu injecția actualizată la zi (sunt vreo 3 softuri și vreo 6 calibrări diferite). Pașii erau: 1 diagnoză și identificare injecție 2 luat compresie 3 actualizare injecție 4 schimbat motor (dacă ăla vechi e varză)   Pentru funcționare staționară la ralanti (încălzire habitaclu) investiți în webasto e mai ieftin.
    • Buna ziua . Avem 2 Dacia Duster 1.2TCE 4x4 2018, mentionez ca masinile sunt folosite la paza, circula de 5 ani exclusiv in oras, si fac si stationari cu mototul pornit .masinile au in jur de 140.000 km Probleme au inceput astfel : -mesaj “verifica injectia” si mergea in 3 pistoane cumva si nu mai targea masina Am fost la mecanic a spus ca e problema motorul . Am inlocuit motorul cu unul second hand in stare buna , dar problema a ramas la fel , s-au inlocuit bujii, bobine , dar problema persista . Mentionez ca , daca merg la drum mai lung si merg turata cu ea drum mai lung, se stinge tot si merge perfect , dupa 2-3 zile de circulat in oras, problema revine . rog un sfat , daca a mai patit cineva, ca nu reusim sa rezolva problema .   multumesc anticipat
    • Salut, detin un duster 2 din 2018 si as dori sa stiu daca pot schimba stopurile actuale (cele in forma de cruce) cu cele de pe modelul facelift (in forma de y). Multumesc!
    • Prafosu' a primit "incaltari" noi:   ...Aceleasi BFG AT ko2, dar pe bleu.   
×
×
  • Creează nouă...