Sari la conținut

mihaiatanasiu2019

Members
  • Număr conținut

    13
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

2 Neutral

Despre mihaiatanasiu2019

  • Rang
    Dusterist

Informații profil

  • Oraș:
    Bucuresti
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 4x2 110cp
  • An fabricație:
    2017

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. In afara localitatilor cred ca doar la bariera CF unde stai 15 minute. Dar nici acolo nu se preteaza daca afara sunt 45 gr si ai nevoie de AC functional.
  2. Mai uit cateodata... dar si asta se rezolva ca apasam butonul de dezactivare la prima oprire de motor. Pana cand mi-a facut urmatoarea figura: cedam trecerea de pe o strada secundara si cand am prins momentul sa ies pentru ca strada era cam denivelata a dat in spate in momentul in care am eliberat frana; asta pana a pornit motorul. mai era si unul in spate destul de aproape de mine... ce sa zic ? cam aiurea mi s-a parut. Asa ca acel mic circuit isi face treaba.
  3. Sa vezi cum e la mine cu EDC-ul: o tine pe la 1300-1500 rot/min daca nu apas acceleratia prea mult. La plecarea de pe loc ai senzatia ca s-a "taiat gazul" cand schimba a-II-a.
  4. Eu am apelat la un mic circuit montat sub bord conectat practic la firele ce vin de la butonul de pe consola. Cand se porneste masina acest circuit primeste 12 V si atunci trimite un impuls si se aprinde ledul de pe buton. Aceasta este a doua saptamana de cand l-am montat. Sunt foarte multumit ca am scapat de acesta mizerie S&S. Nu are nici o relevanta in consum. Doar uzura de piese. Am uitat sa spun: circuitul permite activare /dezactivare S&S prin apasarea butonului de pe consola mai mult de 3 secunde retinand starea.
  5. Sa vedem cat va rezista aceasta cutie de viteze 6DCT250 produsa de Getrag. Eu am ajuns la 22kkm. Vad ca suntem o mana de oameni cu EDC la Duster. Am gasit si kit de reparatie marca LUK.
  6. Dar pot sa mut in N cand stau la semafor si nu am chef sa stau cu piciorul pe pedala de frana ?
  7. Am si eu Duster EDC varianta PH2 cumparat aproape nou (16000 km) de la Serus. Are acea vibratie usoara la schimbarea treptelor de viteza dar nu imi dau seama daca intre 3 si 4. Dar oricum nu de la 1 si 2. Am observat ca atunci cand se apasa mai tare pe pedala de acceleratie si schimbarea de viteaza se face la turatie mai mare nu se simte vibratia. O alta observatie este ca schimbarea treptelor la un condus relaxat se face destul de jos undeva pe la 1500 rot/min ceea ce mie mi se pare putin cam jos. Daca tot se discuta de EDC pe mine ma preocupa ce se intampla cand se sta pe loc cu cutia de viteze in D si cu pedala de frana apasata. Se freaca ambreiajul de placa de presiune ? O alta chestie observata: cu cutia de viteze in N daca apas pe pedala de acceleratie cu intentia sa turez motorul nu trece peste 1500 rot/min. Am incercat aceeasi manevra cu cutia in P si motorul se tureaza in gol mai mult de 1500 rot/min. Cand cutia este pusa pe M+- schimbarea vitezelor se face la 4700 rot/min. M-am jucat si eu sa vad cum se comporta si nu are deloc vibratii. La Easy-R vibratiile sunt la plecarea de pe loc din ce am citit eu.
  8. Mi-am facut curaj si am schimbat DRL-urile cu filament cu cele LED. #doamneajuta
  9. sa zicem ca la ITP le pun pe cele cu filament. Dar cu politia pe drumuri e mai greu. E suficient sa te uiti la faruri ca iti dai seama imediat ca nu sunt cele galbene cu filament. Din acest motiv ezit sa le montez.
  10. cum ramane cu ITP si politia de pe drumuri ? Se pot schimba luminile de zi bec filament cu cele led care au o lumina alba ?
  11. La modelul nou de Duster (PH3) este acea banda led pe marginea farului. Dar asa e facuta din fabrica.
  12. este legal sa pun la DRL becuri cu led ? Am gasit acest bec led. multumesc.
×
×
  • Creează nouă...