Sari la conținut

Duster 1.3TCE 150CP GPF 4x4 - SL Orange - Gris Comete


Postări Recomandate

Ca tot se discuta de activare/dezactivare functii, cum este cu blocarea automata a usilor la plecarea de pe loc la Duster ?

Aveam pe Laguna aceasta functie si m-am obisnuit cu ea, usile se blocau la plecare de pe loc iar in cazul in care opreai nu se puteau deschide din exterior decat daca actionai butonul de unlock.

La Duster am vazut ca exista un buton si atat, functioneaza doar manual.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 118
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Blocatorul de volan se poate distruge/dezmembra/dezinstala foarte usor, in concluzie nu merita. Vezi pe Youtube canalul asta, chiar are o masina cu blocator de volan pus de hot ( cred ca e episodul cu

Rabdare...cand va ajunge masina, te va contacta dealerul. Ca sa iti ocupi timpul, vezi accesoriile disponibile si daca ai nevoie de ele. Cauta pe net pretul, ce presupune montajul, ce benefi

Am inteles: la frantuzi, 8 e 9 iar 50 e 45. La benzinarie extrag radical din tangenta supra cosinus, dupa care aplic o integrala lejera si-mi iese consumul cu aproximatie. Bine ca pastrez bonurile si

Posted Images

Principiu de funcţionare
După pornirea vehiculului, sistemul blochează
automat deschiderile mobile de
îndată ce atingeţi aproximativ 7 km/h.
Notă: dacă o uşă este deschisă sau închisă,
aceasta se va bloca din nou în mod automat
atunci când vehiculul atinge viteza de
7 km/h.

---

Activare/Dezactivare funcţie
Pentru activare: cu vehiculul oprit şi motorul
pornit, apăsaţi pe contactorul 1 până
auziţi un semnal sonor.
Pentru dezactivare: cu vehiculul oprit şi
motorul pornit, apăsaţi pe contactorul 1 până
auziţi un semnal sonor.

---

Anomalie de funcţionare
Dacă, constataţi o anomalie de funcţionare
(nu are loc blocarea automată), verificaţi în
primul rând închiderea corespunzătoare a
tuturor deschiderilor mobile. Dacă sunt bine
închise şi problema persistă, adresaţi-vă
unui Reprezentant al mărcii.
Asiguraţi-vă totodată că blocarea nu a fost
dezactivată dintr-o eroare.
Dacă se întâmplă acest lucru, reactivaţi-l.

---

Responsabilitatea şoferului
Dacă decideţi să rulaţi cu uşile
blocate, trebuie să ştiţi că acest
lucru va îngreuna accesul echipelor
de salvare în habitaclu în caz de
urgenţă.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Parca-i Scrisoarea a III-a :)

Unii n-au chef sa citeasca nici manualul, nici postarile lungi. Zi-i sa tina deștu' apasat pe butonul de blocare a usilor pana se aude un semnal sonor.

  • Like 1
  • Haha 2
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mea culpa m-ati prins cu lectiile nefacute ! 

Am inteles aluzia cu RTFM..m-apuc de lecturat :P

Editat de Seby
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...

În mare:

- corespondența VIN (serie sașiu) pe acte și tablă(parbriz șofer/oală amortizor dreapta față și plăcută ovală bază stâlp B  dreapta

- prezența tuturor elementelor înșirate pe factură (pachete opționale, kit legislativ etc)

- verificare optică (zgârieturi, decolorari  etc)

- verificare nivel lichide (antigel, lichid frână, ulei motor) în caz de nevoie vei avea un punct 0 de referință

- funcționare echipamente (becuri, meniuri etc) aici te descurci

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Clusterul de bord = Tabloul de bord = unul dintre ECU-urile prezente in masina.  Indicatorul de combustibil nu are treaba cu injectia. Intrebam de reprogramarea injectiei pentru ca unele serii de sasiu au OTS (Operatiune Tehnica Speciala). Daca este si a ta, vei afla la urmatoarea intrare in service autorizat/reprezentanta. Oricum, destula vorba...te rog sa ne tii la curent. Zi faina !
    • Di nou Cluj / Padis / Boga si retur> https://photos.app.goo.gl/7E4K2oLcBboPnXT47
    • Clar nu are legatura cu lag.ul turbinei. Lag.ul il ai la inceput cand accelerezi. Eu eram deja in repriza de ceva timp.  Am patit.o si eu si tatal meu (el merge mai des cu ea). Am crezut ca i se pare, ca poate era pe eco sau poate nu era in turatia de cuplu sau poate avea limitatorul de viteza setat. O sa fac o programare curand pentru ca initial voiam sa astept urmatoarea revizie sa le semnalez problema. @PufarinaUcigasa Am avut interventie in service pentru indicatorul de combustibil. Am mers de cateva ori, au schinbat si sonda din rezervor ca in final sa isi dea seama ca e din soft. Softul cui nu stiu exact...al clusterului de bord sau ECU? Nu stiu cata relevanta ar avea pentru ca s.a intamplat si inainte treaba asta. Ca idee ... de cand o am n.a vazut nici macar odata 5000 rpm pentru ca nu a fost necesar. Are reprize destul de bune pana in 4000-4500.  M.am chinuit putin sa reproduc problema si nu a mai vrut deloc. Va fi greu de reprodus treaba asta si poate va fi nevoie de un sistem de diagnoza conectat (asta daca nu e persistenta eroarea).    
    • E clar ca fiecare sofer simte altfel comportamentul masinii, dar eu totusi as crede ca e aceleasi motiv la baza : traseul injectie - clapeta de acceleratie - pedala de acceleratie, incluzand bineinteles si ECU-urile aferente. Din pacate, @mpaun a experimentat posibilul rezultat de care se temeau ceilalti - lag foarte mare, intr-o situatie critica. @mpaun ai avut cumva o interventie in service, in care s-a facut reprogramarea injectiei ? La comportamentul descris de tine, in jurul valorii de 2400 RPM, turbina trebuie sa fie sigur in sarcina, iar cand iti da asa de tare in nas, ori primeste eroare pe CAN, ori efectiv o componenta fizica e defecta. Ai incercat cumva sa forjezi putin motorul, spre limita superioara la RPM ? Poate vibratiile fac in anumite momente sa sara ceva de pe pozitie suficient cat sa faca comportamentul descris de tine. De asemenea as incerca cu cineva pe loc sa tureze motorul in gol, poate observi scapari de aer/presiune prin anumite locuri.
    • La diesel problema apărea doar la mers cu viteză constantă, cu pedala de accelerație un pic apăsată, deobicei in treapta a V-a. Si se simțea ca o smucitura foarte scurtă, nicidecum să se piardă din elan sau să-ți dea timp de vreo reacție. Lui i s-a tăiat gazul în accelerare puternică și se pare ca a fost destul de lung momentul de a avut timp sa gândească și să schimbe treapta..
×
×
  • Creează nouă...