Sari la conținut

Duster 1.3TCE 150CP GPF 4x4 - SL Orange - Gris Comete


Postări Recomandate

Salutare,

Am dat comanda pentru masina din titlul topicului pe 19.08.2020, estimare (dealer Meridian Nord...) iesire din fabricatie pe 17.09.2020, deja am VIN-ul dar myDacia zice ca nu ii merge serverul sa ma pot inregistra... Este prea frumos sa fie adevarat cu asa termen rapid, asa ca mi-am luat 'marja de eroare' de inca vreo luna. :D

Masina are cam toate optiunile posible, cu vopsea metalizata, fara piele (s-a dus la pret standard aproape de 21 k Euro). Nu am optat pentru nici un accesoriu pentru moment (covorase si pachet legislative obligatorii...), efortul financiar este un pic cam mare pentru mine in aceasta perioada (constructie casa...), asa ca am mers pe finantare RCI cu Rabla (si cu asigurare de viata) timp de 5 ani cu avans de 5%. Ce voi face (cica e optional...) neaparat este un full CASCO la livrare, undeva la 5% /an din valoarea masinii. Am pachetul EasyService - deci revizii gratuite 5 ani -, garantie 5 ani (3 standard + 2 Extenso, sper sa nu apelez la ea...), ceva servicii de inmatriculare (parca si cea finala, in sensul de alergatura...) gratuite. Nu prea sunt impacat cu GPF-ul si cu Start-Stop care nu se poate dezactiva definitiv (decat cu "artificii" - nu sunt adeptul nici unei modificari, mai ales in garantie). Nu am condus masini cu tempomat/limitator de viteza, nu cred ca o sa le folosesc mult, cum nu cred ca voi folosi ECO mode... Masina are MediaNav (nu ma intrebati de detalii...), cutie 6 trepte - sper sa nu am pb. cu timoneria sau sirenajul (nu sunt sigur ca fluieratul celebru este din cutie, in opinia mea asa fluiera masina, fie cardanul, fie turbina, nu cred ca este o problema tehnica care va duce la stricaciuni...), senzor lumini, clima automata, senzori parcare, computer bord 'mai mare', multe butonase si beculete :P ... este de fapt un Prestige cu 4 camere video, unghi mort semnalizat in oglinzi.

Apoi, pe parcurs, voi achizitiona optiuni / accesorii gen set de scuturi complete, huse interior, aparatori noroi, jante (probabil tot pe 17", cele omologate pe 16" sunt cu 5mm mai mici in diametru...) cu cauciucuri de iarna, nu AT-uri (inteleg ca vin cu ceva minuni de all-season), un cui de remorcare, o ceara sau ceva profesional pentru protectia impotriva ruginii (sper sa gasesc intelegere si profesionalism la Dacia). Masina nu va face off-road in sensul 'rau' al cuvantului, dar nu va fi menajata daca voi iesi in afara asfaltului...

Ideea acestei achizitii a venit dupa ce 2 din cele 3 masini pe care le conducem au crapat si nu le-am putut folosi o perioada foarte lunga de timp si datorita faptului ca din 2 soferi in familie o sa fim in curand 3. Mai conduc Opel Frontera 2.2 Diesel in 3 usi (an 2000) cu care ma joc de-a off-road-ul cu AT-uri Cooper - :-) - , Matizul sotiei (2007) si un Chevrolet Lacetti benzinar 1.6 din 2016.

De-abia astept sa o conduc si sa pun poze, impresii, lucruri placute.... :-D  Astept sfaturi, critici, pareri, urari (de bine!), propuneri de intalniri...

Va multumesc.

Pana una-alta o poza cu Fronterica... Si Matizelul pe fundal (e si Lacetti ascuns sub pomi...)😁

15983591856227066527645319004526.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 118
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Blocatorul de volan se poate distruge/dezmembra/dezinstala foarte usor, in concluzie nu merita. Vezi pe Youtube canalul asta, chiar are o masina cu blocator de volan pus de hot ( cred ca e episodul cu

Rabdare...cand va ajunge masina, te va contacta dealerul. Ca sa iti ocupi timpul, vezi accesoriile disponibile si daca ai nevoie de ele. Cauta pe net pretul, ce presupune montajul, ce benefi

Am inteles: la frantuzi, 8 e 9 iar 50 e 45. La benzinarie extrag radical din tangenta supra cosinus, dupa care aplic o integrala lejera si-mi iese consumul cu aproximatie. Bine ca pastrez bonurile si

Posted Images

Nici eu nu am mai folosit tempomatul (in manual regulatorul de viteza :)) pana sa am Dusterul. Sa il incerci ca e super, in special pe autostrada!

  • Like 1
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Bun venit.

Oficial la Dacia/Renault nu ai nici Start-Stop, nici tempomat, nici climatronic, obișnuiește-te cu Stop-Start (S&S), Cruise Control/Regulator de viteză și SpeedLimiter/Limitator de viteză aka CCSL* / RVLV* și climatizare automată monozonă aka CAREG*.

CC se poate folosi de la 30km/h idem pentru SL - un exemplu localitate de pe DN cu limitare la 50km/h

* termenii ăștia o să-i mai găsești pe forum.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Legat de casco, intreaba dealerul despre asigurarea co-brand, valabila pentru masinile nu mai vechi de 4 ani. Prima de asigurare fara fransiza e undeva la 2% din suma asigurata (la Allianz sau Generali).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Vocea Clientului m-a informat ca pentru RO nu este valabila posibilitatea urmaririi comenzii in myDacia daca ai deja VIN-ul (nici nu se poate adauga probabil pana la livrarea autovehiculului), desi in Termeni si Conditii este specificat <<<...evoluția comenzii tale pentru un autovehicul nou (pe lângă informațiile furnizate de reprezentanța Dacia);>>>. Urmeaza sa aflu si alte 'indisponibilitati' care o sa-mi provoace 'indispozitii'? :roll: Este prima mea masina noua, conduc de 17 ani si cred ca sunt pretentios: vreau sa ma bucur de o masina noua, daca mi se specifica niste facilitati, le consider parte a 'bucuriei', nu?

 

myDacia1.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Rabdare...cand va ajunge masina, te va contacta dealerul.

Ca sa iti ocupi timpul, vezi accesoriile disponibile si daca ai nevoie de ele.

Cauta pe net pretul, ce presupune montajul, ce beneficii au samd.

Niste exemple, care dureaza pana ajung, ar fi urmatoarele :

husa pentru cartela masinii

- folie pentru navigatie

- capacele suruburi

- lampi iluminare cu LED la numarul de inmatriculare

- protectie incuietoare portiera

La covorase, un mare sfat - sa fie cele care au codul  7711821201 ( link-ul este doar sa iti dai seama cum arata ). Mai este un set, pe care l-am avut si eu, insa sunt mai dure, nu iti dau protectia ce vine in spate peste tunelul median, intra mai putin sub pedale samd. Deci, cand ridici masina, sa fie cele care au codul de mai sus. Interesant ar fi daca scrie in comanda despre sertarul de sub scaunul pasagerului, daca este prezent sau nu. Din cate stiu, s-a scos, insa poate ai noroc.

  • Like 4
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Clusterul de bord = Tabloul de bord = unul dintre ECU-urile prezente in masina.  Indicatorul de combustibil nu are treaba cu injectia. Intrebam de reprogramarea injectiei pentru ca unele serii de sasiu au OTS (Operatiune Tehnica Speciala). Daca este si a ta, vei afla la urmatoarea intrare in service autorizat/reprezentanta. Oricum, destula vorba...te rog sa ne tii la curent. Zi faina !
    • Di nou Cluj / Padis / Boga si retur> https://photos.app.goo.gl/7E4K2oLcBboPnXT47
    • Clar nu are legatura cu lag.ul turbinei. Lag.ul il ai la inceput cand accelerezi. Eu eram deja in repriza de ceva timp.  Am patit.o si eu si tatal meu (el merge mai des cu ea). Am crezut ca i se pare, ca poate era pe eco sau poate nu era in turatia de cuplu sau poate avea limitatorul de viteza setat. O sa fac o programare curand pentru ca initial voiam sa astept urmatoarea revizie sa le semnalez problema. @PufarinaUcigasa Am avut interventie in service pentru indicatorul de combustibil. Am mers de cateva ori, au schinbat si sonda din rezervor ca in final sa isi dea seama ca e din soft. Softul cui nu stiu exact...al clusterului de bord sau ECU? Nu stiu cata relevanta ar avea pentru ca s.a intamplat si inainte treaba asta. Ca idee ... de cand o am n.a vazut nici macar odata 5000 rpm pentru ca nu a fost necesar. Are reprize destul de bune pana in 4000-4500.  M.am chinuit putin sa reproduc problema si nu a mai vrut deloc. Va fi greu de reprodus treaba asta si poate va fi nevoie de un sistem de diagnoza conectat (asta daca nu e persistenta eroarea).    
    • E clar ca fiecare sofer simte altfel comportamentul masinii, dar eu totusi as crede ca e aceleasi motiv la baza : traseul injectie - clapeta de acceleratie - pedala de acceleratie, incluzand bineinteles si ECU-urile aferente. Din pacate, @mpaun a experimentat posibilul rezultat de care se temeau ceilalti - lag foarte mare, intr-o situatie critica. @mpaun ai avut cumva o interventie in service, in care s-a facut reprogramarea injectiei ? La comportamentul descris de tine, in jurul valorii de 2400 RPM, turbina trebuie sa fie sigur in sarcina, iar cand iti da asa de tare in nas, ori primeste eroare pe CAN, ori efectiv o componenta fizica e defecta. Ai incercat cumva sa forjezi putin motorul, spre limita superioara la RPM ? Poate vibratiile fac in anumite momente sa sara ceva de pe pozitie suficient cat sa faca comportamentul descris de tine. De asemenea as incerca cu cineva pe loc sa tureze motorul in gol, poate observi scapari de aer/presiune prin anumite locuri.
    • La diesel problema apărea doar la mers cu viteză constantă, cu pedala de accelerație un pic apăsată, deobicei in treapta a V-a. Si se simțea ca o smucitura foarte scurtă, nicidecum să se piardă din elan sau să-ți dea timp de vreo reacție. Lui i s-a tăiat gazul în accelerare puternică și se pare ca a fost destul de lung momentul de a avut timp sa gândească și să schimbe treapta..
×
×
  • Creează nouă...