Sari la conținut

se aprind farurile singure noaptea


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 50
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Din ce am observat, luminile se sting automat doar daca, dupa ce se opreste motorul, se deschide portiera soferului sau se blocheaza usile. Daca se doreste ca luminile sa ramana mereu aprinse, at

Ce idee le trebuie?! E ca si cum blocul de lumini ar fi ramas blocat pe Auto. Sa-l verifice, ca doar n-o sa cheme un popa.

1. Toate luminile trec prin calculatorul de lumini, nu sunt pe direct, același calculator controlează senzorul de lumini/ploaie sau doar lumini 2. Trebuie precizat ,la cei cu bug, dacă au sau nu

Posted Images

Din ce am observat, luminile se sting automat doar daca, dupa ce se opreste motorul, se deschide portiera soferului sau se blocheaza usile.

Daca se doreste ca luminile sa ramana mereu aprinse, atunci se rasuceste comutatorul de lumini dupa oprirea motorului si luminile vor sta aprinse pana se descarca bateria, chiar daca se deschid sau se blocheaza portierele.

La fel, o perioada dupa oprirea motorului geamurile se pot deschide, insa, daca se deschide portiera, masina crede ca pleci si nu stie cat stai, asa ca motorasele geamurilor nu mai functioneaza decat daca se reporneste motorul. Intradevar, la alte marci, chiar daca dupa oprirea motorului se deschide portiera, geamurile mai pot fi manevrate o perioada limitata de timp. Insa IT-stilor nostri de la Continental le-a fost greu sa mai scrie un cod. In fine, mie mi se pare acceptabil si-asa, pana la urma sistemul e gandit sa protejeze bateria, dand prioritate pornirii motorului.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

1. Toate luminile trec prin calculatorul de lumini, nu sunt pe direct, același calculator controlează senzorul de lumini/ploaie sau doar lumini

2. Trebuie precizat ,la cei cu bug, dacă au sau nu senzor lumină pe parbriz

3. Independent de 2 mai contează și versiunea de calibrare (soft) de pe acel calculator

4. Calculatorul de lumini e făcut de Lear, Continental scapă de data asta.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...
La 02.10.2019 la 15:31, Zirius a spus:

Si eu am o problema cu luminile: fara sa actionez maneta de semnalizare, cu luminile pe "Auto", ma trezesc chiar si ziua ca se aprinde faza de drum (lunga) aleator. Nu se intampla des; o data la cateva zile. Cred ca ori e ceva pe la blocul de lumini, ori pe la calculator.

La tine pare să fie defect blocul de lumini. Ceea ce descrii se întâmplă în mod normal când pe DRL împingi în față maneta de lumini. Doar că la tine se întâmplă fără să atingi maneta. Sau poate că o împingi fără să îți dai seama uneori în timp ce semnalizezi.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dacă citeai postul de deasupra sau tot topicul nu mai aparea o aberație ca asta.

La Duster ph3 monomaneta de lumini dă informații către calculatorul de lumini, care calculator știe ce combinație de semnale se pot da : deci auto+lumină +fază lungă = lumini stinse

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Stai liniștit că am citit întreg topicul! Nu știu care este aberația la care cu aroganță te referi.

Acum 24 minute, t0rquemada a spus:

deci auto+lumină +fază lungă = lumini stinse

 

Aici cred că avem o aberație! Caută un Duster ph3 pe care să studiezi problema! Vei descoperi altceva.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

O problema am avut si eu , intru in parcare la Mall se aprinde faza scurta cum era și normal, ies din parcare după 2 ore faza scurta aprinsă , afara soare , faza scurta nu se mai stinge .

Oprit motor , pornit motor faza scurta nu se stinge , ajung acasă parchez mașină . A doua zi pornesc , totul bine și frumos 5 minute după care se aprinde faza scurta și faza lunga , stingere daca poți . Opresc mașină mă dau jos deconectez bateria , problema și-a revenit . Vine seara se aprinde faza scurta normal , mă dau jos aprind lanterna de la telefon ,luminez senzorul , mașină trece pe lumina de zi. Se pare că este ceva eroare prin soft, ideea este că eu am led pe faza.lunga și nu știu sigur daca afectează sau nu .

Menționez că nu am folosit niciodată modul manual al luminilor , doar auto , mașină este octombrie 2018 , daca nu știați 8n momentul in care mașină este oprita cu cheia scoasa și apăsați pe maneta in pozitia faza.lunga , aceasta va intra în lumini de parcare .

Sâmbătă mă duc la revizia de an și voi discuta cu inginerul de acolo sa văd că este problema , mai ales că eu am și problema cu fluctuația la relații cad este frig și la 10000 nu știu dacă mai este adblue sau nu..

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...