Sari la conținut

Postări Recomandate

Fiecare dupa gusturi. Si eu am luat un Logan 0.9 Tce GPL din fabrica anul trecut. 12k euro. Merge excelent mai ales pentru trafic preponderent Bucuresti.

Editat de taviro
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 258
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Întotdeauna a fost teama de nou. Când a apărut Supernova multora le era frică de electronica și senzorii motorului de 1.4 MPI și ridicau în slăvi vechea berlină cu motorul ei conceput în urmă cu peste

Ai ceva de asteptat, daca vrei sa schimbi masina! Si in plus de asta cine stie ce vremuri vor mai veni! Eu sincer daca stiam ca vine ce a venit peste noi acum, ca nici nu imi vine sa-i pronunt numele,

Mereu or sa fie carcotasi carora nu le convine nimic. Daca stii sa conduci te adaptezi cuplului masinii si nu ar trebui sa ai probleme in depasiri si etc. Dureaza doar putin pana te obisnuiesti cu dem

Posted Images

Acum 7 ore, taviro a spus:

Motorasul asta are cuplu de 160 Nm. 

Eu pe aspirat 1.6/105 am doar 148 Nm. NU sunt nici un fel de probleme in depasiri chiar daca  e pe pe GPL.

Deci ar trebui sa merga foarte bine !

@jelly sa o stapanesti sanatos si la cati mai multi km fara evenimente.

Mereu or sa fie carcotasi carora nu le convine nimic. Daca stii sa conduci te adaptezi cuplului masinii si nu ar trebui sa ai probleme in depasiri si etc. Dureaza doar putin pana te obisnuiesti cu demarajul masinii.

Si eu sunt incantat de 1.6-le meu aspirat si nu am nici o problema in depasiri. Sunt persoane care au vrut neaparat sa incerce Dacia de 16K pe care mi-am luat-o sa vada de ce ar da cineva atatia bani pe o Dacie si unii au fpost impresionati iar altii au avut doar de comentat. De asta fiecare e liber sa faca ce doreste cu banii lui :-))
 

@jelly , mult noroc sa ai de ea si rabdare cat mai multa pana iti ajunge! :-)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 23 ore, taviro a spus:

Motorasul asta are cuplu de 160 Nm. 

Eu pe aspirat 1.6/105 am doar 148 Nm. NU sunt nici un fel de probleme in depasiri chiar daca  e pe pe GPL.

Deci ar trebui sa merga foarte bine !

Nu e vorba doar de cuplu mai mare, ci si de curba de cuplu. La un motor turbo mare parte din cuplu e disponibil de la turatii mult mai mici si pe o plaja mai larga...stiti voi povestea pe care o tot sustin fanii dieselului... Defapt strict nu motorul diesel, ci motorul turbo are cuplu mare de la turatii joase.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

nu se supara nimeni, ce ai insirat ca fiind "probleme" sunt alegerile  producatorului si nu derajeaza deloc ( ba chiar volanul "stins" e beton noaptea si nu ti rupe ochii ). Ei, mai sunt oameni cu un grad mai mare de nefunctionare link degete-creier care se incurca cu apasatul pe butoane :)

si nu se supara nimeni daca ti-ai luat dusterul de 24.000 eur din fimuletul "junk":) .

sa zic cum e cand ai masina " cu plastice bune " si cand pune nasul catelul  pe ele freci o ora sa iasa amprenta boticului ?

la Duster este minunat plasctiul, cu o laveta umeda se sterge intr-o secunda.

Pentru deparsire in siguranta recomand cu caldura cursul de conducere defensiva de la Academi Titi Aur,

O sa se poata depasi perefect si o bicicleta, dupa acest curs.

Doamne ajuta si numai bine.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 1 oră, Adrian197071 a spus:

Am condus..chestia e că dacă sunt 4 persoane in masina deja se simte lipsa de putere. Sa nu mai vb. De ac și un deal. Motorul 1.3 tce însă e ok dar din cauza noxelor a trebuit să se încerce varianta de 1 l. Nu vreau sa par cîrcotaș dar la peste 90...120 km la oră nu ai șanse cu el sa faci depășire in siguranță. Pentru oraș e ok motorul. Și mai e ceva....Duster se merita luat pentru sistemul 4#4 care e performant. Altfel o iei numai pentru garda inalta... Sistemul 4#4 compensează alte chestii minore dar multe cum ar fi..cotiera tip maxi taxi..foarte incomoda...comenzile volan fara iluminare...lipsa discuri spate, materiale folosite la planșă bord și portiere..chederele care se uzează la imbinarea coltului portierei cu caroseria... Etc...daca greșesc sa mă corecteze cineva că nu mă supăr...

Lipsa puterii se simte si la Loganul de 75 sau 90 Cp sau Dusterul de 125 Cp, daca ai 4 persoane plus bagaj in masina. Detin un Logan 1.4 75Cp) si cand intalnesc un deal sau curba in ac de par, o turez mai mult si masina se descurca foarte bine. Singrele masini care stau lipite de mine in astfel de ocazii (deal, curba ac de par), sunt cele diesel, in rest niciodata nu mi-a fost rusine cu Loganul.  Iar cu depasirile, am fost mereu atent la asta si am depasit numai in situatii de siguranta. Ca o paranteza am observat ca depasirile la limita, le fac aproape numai cei cu masini  puternice si daia se intampla atatea accidente. Eu sincer ma gandesc la altceva, la durata de viata a motorului si daca in timp rezista coafura la turatii  ridicate. Ma mai gandesc, sa nu fie la fel de prost ca cel de 1.0 Sce, in sensul sa manance ulei sau sa-l dea pe afara. Motorul de la Loganul meu, are aproape 15 ani si nu are nicio pata de ulei pe el,  e curat ca lacrima.;)

De ce am luat Duster 4X2? Pentru ca la acest motor nu era si optiunea de 4X4 :D si ca sunt fan GPL. Sa auzim de bine!

Editat de jelly
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu cateva poze, poate intereseaza pe cineva! La versiunea Comfort cu GPL, masina vine  echipata cu jante  pe 16 inch de aliaj. Butelia cred ca are o capacitate de 40 litri si utili 32 litri. Din pacate, instalatia este Landi Renzo, eu unul as fi vrut Tomasetto.

WhatsApp Image 2020-03-02 at 15.24.03.jpeg

WhatsApp Image 2020-03-02 at 15.24.03 (2).jpeg

WhatsApp Image 2020-03-02 at 15.24.03 (3).jpeg

WhatsApp Image 2020-03-02 at 15.24.03 (4).jpeg

WhatsApp Image 2020-03-02 at 15.24.03 (6).jpeg

  • Like 2
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak featured this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...