Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 89
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

@CristiZ poți sa pui ignore user în setări și citești liniștit fără sa mai dai de comentarii nihiliste gratuite și fără vreo valoare pt ceilalți useri   Tapatalk    

Capone, eu cred ca ti-ai facut inteleasa parerea ta despre Dacia pana acum si nunte supara dar devii deranjant sa o tot repeti. Stii cum e, nu te obliga nimeni sa o cumperi, poti oricand opta pentru o

A ta e pe 1234YF, ar trebui să ai un abțibild pe bară vizibil când ridici capota. Problema e că în ultimul timp a apărut "freon" contrafăcut, deci atenție unde și cu ce se umblă la AC

Posted Images

Pt ca A/C-ul sa raceasca mai eficent sfat pt cei cu Duster ph2 (la care compresorul merge intermitent, nefiind cu geometrie variabila): folositi recircularea cand e f cald, iar cei cu euro 6, dezactivati stop-startul (cand circulati mult timp "bara la bara").

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am avut 2 drumuri lungi recent (12 ore dus, 12 ore întors, cu mici pauze "bio"). Am prins si calduri mari si ploi torentiale, iar ACul a mers non-stop, si eu zic ca s-a comportat decent. Intr-adevar nu e ca la Megane cu AC automat insa pt nevoile noastre (nevasta cu antecedente de sinuzita) as zice ca a trecut testul - am putut sa setam o ambianta placuta. Am reglat cam tot timpul pe zona "rece" (de la maxim rece pana la jumătatea cursei butonului de caldura) in functie de nevoi, iar ventilatia a stat pe tr.2 ocazional pe 3. Avem folii pe geamuri si cred ca si asta contează (reduc efectul de sera).

 

Intr-adevar am observat ca mai ales la apasari mai "bruste" pe acceleratie (sarcina marita) se decupla compresorul. Se simte la pedala, mai ales la cuplul "fantastic" al lui 1.6 K4M, ajuta in depășiri / urcari de pante, etc.

Editat de Killer82
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Raman la parerea ca Duster, chiar si PH2, sta prost la capitolul ventilatie - dar si la A/C. Adica e galagios, pe caldurile astea deja trebuie sa dai treapta a 3-a - cand nu mai auzi senzorii de parcare.... Volumul interior e mare, cu greu face fata compresorul.

E bine ca la 1.5DCI - ai putere suficienta la motor ca sa nu simti asa rau cand imtra compresorul. Dar tot mi se pare ca sistemul de ventilatie e mai slab decat pe Clio....

Dar totusi e in limite rezonabile, nu as vinde masina doar din cauza asta....

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da, confirm si eu ca aerul conditionat incepe sa aiba efect abia de la treapta a 3-a a ventilatorului. Primele doua sunt aproape inutile. Am observat acelasi lucru si la Clio 1.5 dci (model martie 2015). Daca ventilatoarele sunt la fel de prost gandite, totusi la Clio aerul bagat se simte clar mai rece decat la Duster (ma refer la modelul meu), deci principala problema n-ar fi neaparat cu debitul ci cu temperatura aerului. Banuiala mea este ca sunt prost alese intervalele de pornire/oprire ale compresorului, probabil din ratiuni ecologice exagerate. Acesta se opreste mult prea des si mult prea repede, inainte ca aerul sa fie racit suficient.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

atentie sa nu fiti cu Eco activat! butonul ala afecteaza modalitatea de functionare AC adica are o temperatura tinta mai sus.

 

daca vreti frig opriti ECO. eu nu am mers niciodata cu ventilatia pe 4 iar pe 3 extrem de rar. mie imi pare ca raceste decent.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Adaug (din nou!) la cele spuse mai sus ca functia Eco nu e niciodata activata, nici la Clio si nici la Duster. In cazul meu doar talpa e cu functie eco.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...