Sari la conținut

Tutorial schimb ulei & filtru Dacia Duster


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 35
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

1,6 16v fie K4M sau H4M(1,6SCe) nu folosește RN0720(diesel) ci numai RN0700/RN0710 sau cel mult RN17 pe H4M 2019+. Concluzia: - fie completezi cu ce ai acum 10w40. -fie schimbi tot ulei

Uleiul (bun) e "sangele" motorului, asa ca pune ce trebuie. Daca in motor e 10W40, se completeaza cu 10W40, de la acelasi producator. Din ce stiu eu nu se amesteca tipuri diferite de ulei de mo

Pentru cei ce vor sa-si schimbe uleiul la Duster (PH1 1.5 DCI) pot sa adaug putin din experienta mea: - pentru filtrul de ulei: recomand o cheie tip clopot (tubulara de 17 si prelungitor); am inc

Posted Images

Dar deviz nu ti a dat service'ul unde ai facut revizia? Scrie acolo ce ulei au folosit.

 

Trimis de pe al meu SM-J500F folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

"C017508 e seria de fabricație a motorului nu codul. Ai F4R 4xx( euro 4 sau 5).

 

Pune VIN-ul sau plăcuța ovală și văd ce pot afla - 99% climat foarte cald"

 

Ai dreptate, aceea este seria de fabricatie ...

Din cate am inteles VIN-ul este una si aceeasi cu nr. sasiului ...

Acesta este: VF1HSRCA1DA5XXXXX

 

Multumesc!

Editat de Killer82
anonimizat VIN - sugerez sa trimiteti informatii sensibile doar prin mesaje private
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 year later...

Pentru cei ce vor sa-si schimbe uleiul la Duster (PH1 1.5 DCI) pot sa adaug putin din experienta mea:

- pentru filtrul de ulei: recomand o cheie tip clopot (tubulara de 17 si prelungitor); am incercat si cu cheie de tip lant dar nu a mers datorita spatiului ingust;

- protejati zona de sub flltru de ulei inainte de a-l desface, va curge ceva ulei din el, chiar daca ati golit inainte motorul;

- cand completati cu ulei, folositi o palnie si nu turnati prea repede uleiul ca sa nu curga pe langa.

Succes.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 5 years later...
  • 6 months later...
  • 4 weeks later...

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • @Attila  salut si bun venit in aceasta comunitate  Daca cauti si pe acest forum gasesti destule informatii si experiente despre acest subiect, si la Duster ph3 1.2 TCe (motor H5F410) mesajul “Verifica Injectia” poate avea mai multe potentiale cauze implicit rezolvari si este recomandat ca inainte de a schimba orice componente (ex bujii, bobine, sau chiar “Am inlocuit motorul cu unul second hand in stare buna , dar problema a ramas la fel”) sa se faca o diagnosticare si verificarile aferente necesare, este bine chiar si pentru acest motor SH sa faci o diagnoza conforma preferabil cu un tester dedicat Dacia \Renault si functie de rezultate urmati ceilalti pasi, altfel fara sa oferi alte detalii (eventuale coduri de eroare, valori ale parametrilor, simptome, etc.) cred ca este greu ca cineva pe forum sa tea jute concret \corect si sa iti spuna cauza exacta (sau cauzele) acestui mesaj.
    • Normal... pentru că 1,2 TCe - exista informații, există #motorgate trebuie doar căutate (nu neapărat pe forum) Motor predispus la probleme, chiar și cu injecția actualizată la zi (sunt vreo 3 softuri și vreo 6 calibrări diferite). Pașii erau: 1 diagnoză și identificare injecție 2 luat compresie 3 actualizare injecție 4 schimbat motor (dacă ăla vechi e varză)   Pentru funcționare staționară la ralanti (încălzire habitaclu) investiți în webasto e mai ieftin.
    • Buna ziua . Avem 2 Dacia Duster 1.2TCE 4x4 2018, mentionez ca masinile sunt folosite la paza, circula de 5 ani exclusiv in oras, si fac si stationari cu mototul pornit .masinile au in jur de 140.000 km Probleme au inceput astfel : -mesaj “verifica injectia” si mergea in 3 pistoane cumva si nu mai targea masina Am fost la mecanic a spus ca e problema motorul . Am inlocuit motorul cu unul second hand in stare buna , dar problema a ramas la fel , s-au inlocuit bujii, bobine , dar problema persista . Mentionez ca , daca merg la drum mai lung si merg turata cu ea drum mai lung, se stinge tot si merge perfect , dupa 2-3 zile de circulat in oras, problema revine . rog un sfat , daca a mai patit cineva, ca nu reusim sa rezolva problema .   multumesc anticipat
    • Salut, detin un duster 2 din 2018 si as dori sa stiu daca pot schimba stopurile actuale (cele in forma de cruce) cu cele de pe modelul facelift (in forma de y). Multumesc!
    • Prafosu' a primit "incaltari" noi:   ...Aceleasi BFG AT ko2, dar pe bleu.   
×
×
  • Creează nouă...