Sari la conținut

Tutorial schimb ulei & filtru Dacia Duster


Postări Recomandate

Uleiul (bun) e "sangele" motorului, asa ca pune ce trebuie.

Daca in motor e 10W40, se completeaza cu 10W40, de la acelasi producator.
Din ce stiu eu nu se amesteca tipuri diferite de ulei de motor si nici de la producatori diferiti.
In general pe motoarele de pe duster se pune 5W30, ELF, DaciaOil, Ravenol, Motul, etc
In functie de motor ai norma RN17 sau RN0720.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 35
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

1,6 16v fie K4M sau H4M(1,6SCe) nu folosește RN0720(diesel) ci numai RN0700/RN0710 sau cel mult RN17 pe H4M 2019+. Concluzia: - fie completezi cu ce ai acum 10w40. -fie schimbi tot ulei

Uleiul (bun) e "sangele" motorului, asa ca pune ce trebuie. Daca in motor e 10W40, se completeaza cu 10W40, de la acelasi producator. Din ce stiu eu nu se amesteca tipuri diferite de ulei de mo

Pentru cei ce vor sa-si schimbe uleiul la Duster (PH1 1.5 DCI) pot sa adaug putin din experienta mea: - pentru filtrul de ulei: recomand o cheie tip clopot (tubulara de 17 si prelungitor); am inc

Posted Images

Va multumesc. Pana trec la revizie ma gândeam sa adaug 1litru de alt ulei, ca a scăzut sub nivel la joja, dar răspunsul Dvs ma făcut sa ma răzgândesc. 

Editat de Mak
NU CITA ULTIMUL MESAJ!
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

E recomandat sa nu circulati cu masina daca nivelul uleiului de motor este sub marcajul minim!

Daca sunteti sigur ca e 10W40 in motor, se poate completa in caz de urgenta cu Elf sau DaciaOil 10W40 pana la un 2-3 mm peste marcaj de minim si sa ajungeti la revizie in service in cel mai scurt timp (1-2 zile, 10-20km parcursi asa in incertitudine).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

1,6 16v fie K4M sau H4M(1,6SCe) nu folosește RN0720(diesel) ci numai RN0700/RN0710 sau cel mult RN17 pe H4M 2019+.

Concluzia:

- fie completezi cu ce ai acum 10w40.

-fie schimbi tot uleiul și treci pe 5w40.

Oricum din ce ai scris ai Duster ph2, euro 5 deci K4M.

  • Like 3
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Corect \bine punctat  referitor si la “A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster. Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord …”, plus ca si asta “spune multe” despre “mecanicul” acela (cu DDT2000)  … @bogdanmihai29  iti trimit acum un PM.
    • La Duster ph1 tabloul de bord e nediagnosticabil via OBD, deci nicio sculă nu va comunica cu el, implicit și ABS-ul.      
    • Nu stiu pentru ca nu am toate "datele", totusi intreb retoric, cum naiba tu ca mare "mecanic"  (si cu DDT2000) sa ii "recomanzi "  unui client sa anuleze martori si mai ales sa il pui sa taie fire ... iar daca este acelasi mare "mester" mare care te-a pus sa schimbi senzorul panglica si dupa aceea "... a zis ca trebuie programat dupa schimbare" dar el NU a facut aceasta "programare" atunci este si mai trist. Una dintre sugestiile anterioare cred ca ramane valabila: apeleaza la cineva (inclusiv reprezentanta) care stie si poate sa rezolve in mod corespunzator problema, fara taieri de fire si dat jos led ...  
    • Revin cu un update.Azi am vizitat a doua oara mecanicul pentru diagnoza si programare.A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster.Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord si cel mai probabil este vorba de pompa abs.Poate vorbesc prostii dar abs functioneaza normal.Senzorul unghi volan funtioneaza normal,cel de sub scaun pe care l-am carpit acum cateva zile funtioneaza normal.Acelasi mecanic mi-a recomandat sa pun mana pe letcon si sa revin la starea dinainte adica fara led esp.Ma doare capul si imi vine sa ii dau ledul jos.
    • va salut ! am si eu o problema care tot ma bate la cap de ceva timp cu un duster 2015  1.6 16v cu gpl de fabrica  de ceva timp turatia motorului la relanti nu mai era stabila si se tot aprindea martorul zigzag si check engine  asa ca am hotarat sa merg la dacia  dupa ce au facut constatarea au spus ca trebuie schimbata clapeta de acc . zis si facut am schimbat aceasta piesa dupa numai 2 zile problema a revenit aceleasi simtome relanti instabil martori aprinsi asa ca am fost inapoi la dacia cu ea si cei de acolo au zis ca trebuie schimbate si bujile si bobinele asa ca am schimbat si aceste piese  dupa numai 1 zi problema a revenit si pe tester aceiasi problema clapeta de acc si cei de la dacia au schimbat clapeta pe garantie produsului crezand ca este defecta numai stiu ce sa fac nu vreau sa mai merg la dacia  daca stie cineva ce poate fi si de ce face asa va rog sa imi spuneti multumesc !    
×
×
  • Creează nouă...