Sari la conținut

Tutorial montaj scaune incalzite pe Dacia Duster


Postări Recomandate

In manual ce zice ?

 

O sa verific si eu ambele probleme. La ce incalziri in scaune am mai avut aveau un termostat (nereglabil) montat in scaun care decupla ca sa previna supraincalzirea scaunului, dupa care ii da din nou drumul la incalzire cand scaunul s-a racit un pic.

Editat de ambvision
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 45
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Mufa de airbag e separată de cea de senzori de centură/pasager și cea de încălzire.   Pozele sunt pentru ph1, la ph2 sunt cam la fel(alocare separată airbag / centură + incălzire pe verde) diferă po

cauta Csl Garage!

Posted Images

Da deci trebuie sa rectific un pic ce am scris anterior. Am observat ieri faza asta, si acum cred si eu ca are termostat. Incalzete pana la un maxim dupa care nu mai incalzeste si tot asa, deci sunt de acord cu Cristi aici.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La mine nu sunt luminate butoanele, Cred ca e cumva logic avand in vedere amplasarea lor si politica de cost cut!

Legat de termostat e putin probabil sa nu aiba asa ceva pentru a preveni in primul trand accidentele legate de supraincalize. (Ce s-ar intampla daca lasi masina pornita cu incalzirea in scaune on si te invarti in jurul ei juma de ora sa dezapezesti? Ia foc doamne fere..)

Eu cand am testat incalzirea in scaune nu am avut "puterea" sa las butonul pe on pana la decuplare pentru ca deja temperatura era prea ridicata pentru gustul meu.

Editat de eugend
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Incalzirea in scaune la.duster functioneaza astfel: la pornire incinge la maxim rezistenta pentru a incalzi zonele de contact, apoi inchide circuitul si asteapta ca temperatura sa scada la un anumit punct. Dupa acest moment intra in proces de autoreglaj, adoca incearca sa mentina o temperatura constanta prin incalzirea rezistentei si oprirea ei. Toti acesti pasi sunt facuti cu ajutorul unui micro controler aflat pe instalatia scaunului.

Iluminatul este o alta discutie. Butoanele au in ele bec montat, insa acest buton nu este alimentat, la montajul standard. Se poate activa aprinde ulterior cu ajutorul unui fir.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak pinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • , poate doar cu mentiunea ca softul si componentele injectiei la Duster H79 ph2 4x2 1,6 16v 114CP H4M738 sunt putin diferite fata de Duster HJD 4x2 1.0 TCe GPL H4D(460) cu GPF, iar daca softul nu "stie" ca are baterie AGM atunci pe aceasta o va incarca tot ca pe una EFB. In rest de acord cu cele scrise, inclusiv la modul /regimul de exploatare al masinii.
    • Salutare! Acum vreo 2 ani am inlocuit si eu bateria originala la Duster-ul meu cu care circul preponderent in Bucuresti la ore de varf undeva la 20-25km/zi. Bateria originala a rezistat fix 4 ani ceea ce e normal inteleg pentru regimul de exploatare al masinii. Mentionez ca si la masina anterioara (Logan) tot atat ma tinea o baterie obisnuita. Am optat pentru o baterie Exide AGM 70Ah pentru care am modificat in diagnoza parametrul curent de pornire care initial avea o valoare mai mica (720 Ah vs 760 Ah). Sunt foarte multumit de alegerea facuta si cred ca o baterie AGM este intotdeauna o optiune mai buna pentru o masina cu sistem "stop-start" fiindca rezista mai bine in timp la cicluri de descarcare/incarcare incomplete etc. Mentionez ca in mod uzual dezactivez sistemul "stop-start" al masinii si chiar si asa bateria EFB originala a masinii nu a rezitat mai mult de 4 ani. Acest lucru ma face sa cred ca nu neaparat acest sistem scurteaza viata bateriei ci mai mult modul de exploatare urban care face ca bateria sa nu se incarce corespunzator.
    • @ torquemada - nu are decat o conducta de alimentare. A doua conducta preia vaporii de benzina si-i trimite inapoi in rezervor. La Duster, din cate stiu, pompa merge tot timpul  din momentul in care dai demaraj, pana tai contactul. Dar verific dupa amiaza. 
    • La asta m-am referit prin revizie a sânge : "la un atelier specializat GPL au identificat din prima vaporizatorul defect ( scapa gaze, satura galeria de admisie, apoi la pornire venea si benzina si se ineca motorul). Rezolvat prin inlocuirea vaporizatorului." Instalatia este BRC Sequent 24, montata in 2013. Din cate stiu, instalatia taie alimentarea injectoarelor pe benzina, dar nu opreste si pompa de benzina. Voi verifica daca pe GPL pompa de benzina mai functioneaza.  E irelevant tipul instalațíei GPL, pentru că, prin construcție orice instalație GPL se montează în serie între injecție și injectoare, deci taie injectoarele pentru benzină la funcționarea pe GPL - nimic nou aici. Problema era dacă, la funcționarea pe GPL, pompa de benzină plimbă benzina din rezervor până în rampă și inapoi (la alea cu 2 conducte) cu toată uzura de rigoare (pompa se răcește cu benzină) , sau nu.  
    • Cu respect. Va raspund in ordine. 1. Da, am scris in februarie 2024. Pornire dificila la cald, apoi tot mai greu pana n-a mai pornit deloc. Rezolvare : la un atelier specializat GPL au identificat din prima vaporizatorul defect ( scapa gaze, satura galeria de admisie, apoi la pornire venea si benzina si se ineca motorul). Rezolvat prin inlocuirea vaporizatorului. 2. Da, am cumparat un tester PDF si am descarcat o aplicatie  numita CarScanner pe telefon. Si este exact cum am scris : incerc o pornire, doar una, nu porneste, apoi citesc erorile, nu gasesc nimic. Totusi fac Clear si apoi porneste.  Daca incerc mai multe porniri, la citire  imi apar acele doua erori, P1351 si P1352. Cumva acestea sunt efectul faptului ca motorul nu porneste, nu cauza. Asa cred. Dupa ce le sterg porneste negresit. Sper ca acum am fost mai clar. 3. Voi cauta aplicatia pe care mi-ati recomandat-o, incerc sa vad daca se conecteaza cu interfata si ce se intampla. Revin apoi, multumesc pentru amabilitate.      Multumesc pentru atentie 1. Revizia GPL a fost facuta in iulie 2024, cu ocazia inlocuirii vaporizatorului si a filtrelor.  2. Canistra de carbon este acel dispozitiv care capteaza vaporii de benzina si ii trimite inapoi in rezervor ? Daca da, a fost schimbata cu ocazia accidentului suferit.  3. Instalatia este BRC Sequent 24, montata in 2013. Din cate stiu, instalatia taie alimentarea injectoarelor pe benzina, dar nu opreste si pompa de benzina. Voi verifica daca pe GPL pompa de benzina mai functioneaza.  4. Intrucat pornirea se face intotdeauna doar pe benzina si sunt sigur ca nu ajunge gaz in galeria de admisie ( voi verifica dupa amiaza ) nu vad cum instalatia GPL poate impiedica pornirea. Oricum voi merge si voi face o revizie la cei care mi-au schimbat vaporizatorul. 
×
×
  • Creează nouă...