Sari la conținut

Tutorial montaj scaune incalzite pe Dacia Duster


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 45
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Mufa de airbag e separată de cea de senzori de centură/pasager și cea de încălzire.   Pozele sunt pentru ph1, la ph2 sunt cam la fel(alocare separată airbag / centură + incălzire pe verde) diferă po

cauta Csl Garage!

Posted Images

În primă fază consulți Carnetul de garanție și te asiguri 1000% că nu vei avea nevoie de garanție, mai ales că mașina are adblue.

În a2a fază vei constata că sezutul banchetei spate va deveni fix (pernele sezut spătar fiind înseriate)

În a3a fază trebuie găsit loc pentru butoane, oem sau aftermarket nu ai unde să le pui.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...

Partea cu sezutul fix se poate rezolva pentru ca cele 2 rezistente inseriate au conectori, se pot desface la nevoie. Trebuie lasate firele care merg spre alimentare mai lungi ca sa poti ridica sezutul si apoi sa deconectezi mufele. Butoane eu as incerca sa montez undeva la picoare in spatele franei de mana. Sau cine are chef de demontat le paote pune pe usi :).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 8 months later...

Salut, 

Cineva care sa se ocupe de montaj in Bucuresti? Nici video sau imaginile nu mai merg, astfel incat sa-mi bag eu nasul :) Multumesc si scuze daca cumva s-a mai discutat intr-un topic mai nou prin alta parte, eu nu am gasit.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak pinned this topic
  • 2 months later...

Salut Baieti!

Am montat si eu incalzirea in scaune pe un duster 2019. Problema este ca eu din mufa principala galbena nu am cele 2 fire spre scaun in care se leaga incalzirea. Voi cum a-ti procedat sa legati incalzirea in mufa galbena?  La incalzirea care am cumparat-o am o mufa neagra. As avea nevoie de acea bucata din cablu formata din o mufa neagra cu 2 fire si 2 pini care se introduc in mufa galbena...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Corect \bine punctat  referitor si la “A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster. Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord …”, plus ca si asta “spune multe” despre “mecanicul” acela (cu DDT2000)  … @bogdanmihai29  iti trimit acum un PM.
    • La Duster ph1 tabloul de bord e nediagnosticabil via OBD, deci nicio sculă nu va comunica cu el, implicit și ABS-ul.      
    • Nu stiu pentru ca nu am toate "datele", totusi intreb retoric, cum naiba tu ca mare "mecanic"  (si cu DDT2000) sa ii "recomanzi "  unui client sa anuleze martori si mai ales sa il pui sa taie fire ... iar daca este acelasi mare "mester" mare care te-a pus sa schimbi senzorul panglica si dupa aceea "... a zis ca trebuie programat dupa schimbare" dar el NU a facut aceasta "programare" atunci este si mai trist. Una dintre sugestiile anterioare cred ca ramane valabila: apeleaza la cineva (inclusiv reprezentanta) care stie si poate sa rezolve in mod corespunzator problema, fara taieri de fire si dat jos led ...  
    • Revin cu un update.Azi am vizitat a doua oara mecanicul pentru diagnoza si programare.A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster.Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord si cel mai probabil este vorba de pompa abs.Poate vorbesc prostii dar abs functioneaza normal.Senzorul unghi volan funtioneaza normal,cel de sub scaun pe care l-am carpit acum cateva zile funtioneaza normal.Acelasi mecanic mi-a recomandat sa pun mana pe letcon si sa revin la starea dinainte adica fara led esp.Ma doare capul si imi vine sa ii dau ledul jos.
    • va salut ! am si eu o problema care tot ma bate la cap de ceva timp cu un duster 2015  1.6 16v cu gpl de fabrica  de ceva timp turatia motorului la relanti nu mai era stabila si se tot aprindea martorul zigzag si check engine  asa ca am hotarat sa merg la dacia  dupa ce au facut constatarea au spus ca trebuie schimbata clapeta de acc . zis si facut am schimbat aceasta piesa dupa numai 2 zile problema a revenit aceleasi simtome relanti instabil martori aprinsi asa ca am fost inapoi la dacia cu ea si cei de acolo au zis ca trebuie schimbate si bujile si bobinele asa ca am schimbat si aceste piese  dupa numai 1 zi problema a revenit si pe tester aceiasi problema clapeta de acc si cei de la dacia au schimbat clapeta pe garantie produsului crezand ca este defecta numai stiu ce sa fac nu vreau sa mai merg la dacia  daca stie cineva ce poate fi si de ce face asa va rog sa imi spuneti multumesc !    
×
×
  • Creează nouă...