Sari la conținut

Tutorial montaj scaune incalzite pe Dacia Duster


Postări Recomandate

In manual ce zice ?

 

O sa verific si eu ambele probleme. La ce incalziri in scaune am mai avut aveau un termostat (nereglabil) montat in scaun care decupla ca sa previna supraincalzirea scaunului, dupa care ii da din nou drumul la incalzire cand scaunul s-a racit un pic.

Editat de ambvision
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 45
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Mufa de airbag e separată de cea de senzori de centură/pasager și cea de încălzire.   Pozele sunt pentru ph1, la ph2 sunt cam la fel(alocare separată airbag / centură + incălzire pe verde) diferă po

cauta Csl Garage!

Posted Images

Da deci trebuie sa rectific un pic ce am scris anterior. Am observat ieri faza asta, si acum cred si eu ca are termostat. Incalzete pana la un maxim dupa care nu mai incalzeste si tot asa, deci sunt de acord cu Cristi aici.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La mine nu sunt luminate butoanele, Cred ca e cumva logic avand in vedere amplasarea lor si politica de cost cut!

Legat de termostat e putin probabil sa nu aiba asa ceva pentru a preveni in primul trand accidentele legate de supraincalize. (Ce s-ar intampla daca lasi masina pornita cu incalzirea in scaune on si te invarti in jurul ei juma de ora sa dezapezesti? Ia foc doamne fere..)

Eu cand am testat incalzirea in scaune nu am avut "puterea" sa las butonul pe on pana la decuplare pentru ca deja temperatura era prea ridicata pentru gustul meu.

Editat de eugend
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Incalzirea in scaune la.duster functioneaza astfel: la pornire incinge la maxim rezistenta pentru a incalzi zonele de contact, apoi inchide circuitul si asteapta ca temperatura sa scada la un anumit punct. Dupa acest moment intra in proces de autoreglaj, adoca incearca sa mentina o temperatura constanta prin incalzirea rezistentei si oprirea ei. Toti acesti pasi sunt facuti cu ajutorul unui micro controler aflat pe instalatia scaunului.

Iluminatul este o alta discutie. Butoanele au in ele bec montat, insa acest buton nu este alimentat, la montajul standard. Se poate activa aprinde ulterior cu ajutorul unui fir.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak pinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • @Attila  salut si bun venit in aceasta comunitate  Daca cauti si pe acest forum gasesti destule informatii si experiente despre acest subiect, si la Duster ph3 1.2 TCe (motor H5F410) mesajul “Verifica Injectia” poate avea mai multe potentiale cauze implicit rezolvari si este recomandat ca inainte de a schimba orice componente (ex bujii, bobine, sau chiar “Am inlocuit motorul cu unul second hand in stare buna , dar problema a ramas la fel”) sa se faca o diagnosticare si verificarile aferente necesare, este bine chiar si pentru acest motor SH sa faci o diagnoza conforma preferabil cu un tester dedicat Dacia \Renault si functie de rezultate urmati ceilalti pasi, altfel fara sa oferi alte detalii (eventuale coduri de eroare, valori ale parametrilor, simptome, etc.) cred ca este greu ca cineva pe forum sa tea jute concret \corect si sa iti spuna cauza exacta (sau cauzele) acestui mesaj.
    • Normal... pentru că 1,2 TCe - exista informații, există #motorgate trebuie doar căutate (nu neapărat pe forum) Motor predispus la probleme, chiar și cu injecția actualizată la zi (sunt vreo 3 softuri și vreo 6 calibrări diferite). Pașii erau: 1 diagnoză și identificare injecție 2 luat compresie 3 actualizare injecție 4 schimbat motor (dacă ăla vechi e varză)   Pentru funcționare staționară la ralanti (încălzire habitaclu) investiți în webasto e mai ieftin.
    • Buna ziua . Avem 2 Dacia Duster 1.2TCE 4x4 2018, mentionez ca masinile sunt folosite la paza, circula de 5 ani exclusiv in oras, si fac si stationari cu mototul pornit .masinile au in jur de 140.000 km Probleme au inceput astfel : -mesaj “verifica injectia” si mergea in 3 pistoane cumva si nu mai targea masina Am fost la mecanic a spus ca e problema motorul . Am inlocuit motorul cu unul second hand in stare buna , dar problema a ramas la fel , s-au inlocuit bujii, bobine , dar problema persista . Mentionez ca , daca merg la drum mai lung si merg turata cu ea drum mai lung, se stinge tot si merge perfect , dupa 2-3 zile de circulat in oras, problema revine . rog un sfat , daca a mai patit cineva, ca nu reusim sa rezolva problema .   multumesc anticipat
    • Salut, detin un duster 2 din 2018 si as dori sa stiu daca pot schimba stopurile actuale (cele in forma de cruce) cu cele de pe modelul facelift (in forma de y). Multumesc!
    • Prafosu' a primit "incaltari" noi:   ...Aceleasi BFG AT ko2, dar pe bleu.   
×
×
  • Creează nouă...