Sari la conținut

Tutorial montaj scaune incalzite pe Dacia Duster


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 45
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Mufa de airbag e separată de cea de senzori de centură/pasager și cea de încălzire.   Pozele sunt pentru ph1, la ph2 sunt cam la fel(alocare separată airbag / centură + incălzire pe verde) diferă po

cauta Csl Garage!

Posted Images

Nu stiu ce naiba a fost in capul meu de nu am comandat masina cu incalzire in scaune. Un motiv este ca aici nu vad ierni groaznice, si zapada vad o data la cativa ani, insa cam de la inceput am hotarat sa pun incalzire. Asadar @psystem, daca am inteles corect, in cazul in care voi face aceasta modificare, tensiunea ar trebui sa o iau chiar de sub scaun?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mufa de airbag e separată de cea de senzori de centură/pasager și cea de încălzire.

 

Pozele sunt pentru ph1, la ph2 sunt cam la fel(alocare separată airbag / centură + incălzire pe verde) diferă poziționarea.

 

Cât despre schemă și conectare am dubii că se leagă în 260 (cutie sigurante habitaclu la ph2 - nu ai alocare pentru încălzire în scaune) schemele indică 777(cutie siguranță motor la ph2).

post-3685-0-12296300-1444824055_thumb.jpg

post-3685-0-31961000-1444824063_thumb.jpg

Editat de t0rquemada
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 years later...

A mai patit cineva ca la Duster II sa actioneze butonul de incalzire in scaune si sa nu se intample nimic? Nu ma plang aici de faptul ca nu simt incalzirea instant insa problema e ca merg kilometri buni si nu se simte nimic.
Am impresia ca am un contact imperfect undeva la buton pentru ca "n-o ia din prima" atunci cand este actionat. Dupa cateva incercari porneste insa e frustrant.

Later edit: In ultimele zile nu mai merge deloc pe partea soferului iar pe partea pasagerului totul e ok, se simte in nici jumatate de minut dupa actionarea butonului.
Eu suspectez ca problema ar veni de la termostat, am inteles ca au mai fost probleme si pe Logan.
 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 years later...
  • Mak pinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Corect \bine punctat  referitor si la “A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster. Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord …”, plus ca si asta “spune multe” despre “mecanicul” acela (cu DDT2000)  … @bogdanmihai29  iti trimit acum un PM.
    • La Duster ph1 tabloul de bord e nediagnosticabil via OBD, deci nicio sculă nu va comunica cu el, implicit și ABS-ul.      
    • Nu stiu pentru ca nu am toate "datele", totusi intreb retoric, cum naiba tu ca mare "mecanic"  (si cu DDT2000) sa ii "recomanzi "  unui client sa anuleze martori si mai ales sa il pui sa taie fire ... iar daca este acelasi mare "mester" mare care te-a pus sa schimbi senzorul panglica si dupa aceea "... a zis ca trebuie programat dupa schimbare" dar el NU a facut aceasta "programare" atunci este si mai trist. Una dintre sugestiile anterioare cred ca ramane valabila: apeleaza la cineva (inclusiv reprezentanta) care stie si poate sa rezolve in mod corespunzator problema, fara taieri de fire si dat jos led ...  
    • Revin cu un update.Azi am vizitat a doua oara mecanicul pentru diagnoza si programare.A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster.Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord si cel mai probabil este vorba de pompa abs.Poate vorbesc prostii dar abs functioneaza normal.Senzorul unghi volan funtioneaza normal,cel de sub scaun pe care l-am carpit acum cateva zile funtioneaza normal.Acelasi mecanic mi-a recomandat sa pun mana pe letcon si sa revin la starea dinainte adica fara led esp.Ma doare capul si imi vine sa ii dau ledul jos.
    • va salut ! am si eu o problema care tot ma bate la cap de ceva timp cu un duster 2015  1.6 16v cu gpl de fabrica  de ceva timp turatia motorului la relanti nu mai era stabila si se tot aprindea martorul zigzag si check engine  asa ca am hotarat sa merg la dacia  dupa ce au facut constatarea au spus ca trebuie schimbata clapeta de acc . zis si facut am schimbat aceasta piesa dupa numai 2 zile problema a revenit aceleasi simtome relanti instabil martori aprinsi asa ca am fost inapoi la dacia cu ea si cei de acolo au zis ca trebuie schimbate si bujile si bobinele asa ca am schimbat si aceste piese  dupa numai 1 zi problema a revenit si pe tester aceiasi problema clapeta de acc si cei de la dacia au schimbat clapeta pe garantie produsului crezand ca este defecta numai stiu ce sa fac nu vreau sa mai merg la dacia  daca stie cineva ce poate fi si de ce face asa va rog sa imi spuneti multumesc !    
×
×
  • Creează nouă...