Sari la conținut

Postări Recomandate

Pana la urma am primit raspunsurile asteptate: Dacia si OPC dau vina pe montatorul gpl. Drept urmare voi actiona in instanta montatorul gpl pentru daunele suferite. Mai mult ca sigur procesul se va desfasura in toamna astfel ca pana atunci...rabdare si cumpatare! Sa vedem ce se va intampla. Oricum, pentru mine Dacia nu mai exista prin prisma comunicarii cu clientii. Stiu ca sunt pareri pro si contra, ca si alti producatori au lichelele lor, dar eu am ramas cu un gust amar in ceea ce priveste tratarea clientilor atunci cand sunt probleme serioase. Si uite asa piata second hand mai castiga un client! Si uite asa producatorii auto se mira in continuare de marimea concurentei pietei second hand!

 

Trimis de pe al meu Philips I908 folosind Tapatalk

Editat de stefanudrea
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 97
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Ok, ok... tu te bucuri acuma dupa ce ai avut motorul schimbat. Ai trecut hop-ul sa zic asa...   Dar daca o privesti obiectiv, ca si cumparator, atunci cand esti pus in fata alegerii, nu cred ca vei

1. Sunt, probabil primul posesor de motor 1.2 tce euro 6 4x4 de pe forum . 2. Sunt foarte multumit de masina si daca maine cineva imi ofera un diesel nou la schimb, as refuza. 3. Ar fi bine sa post

Eu sunt constient ca motoarele de pe Duster sunt subdimensionate (si benzina si dieselul). Am zis asta de cand a aprarut Dusterul. Ca am avut oportunitatea sa iau unul sh la un pret mai mult decat ok

@stefanudrea: conditiile de garantie sunt clare . daca sunt interventii neautorizate de dacia la motor se pierde garantia. Garantia o ofera Dacia deci ei dicteaza conditiile. Iar la cumpararea masinii ai semnat ca ai luat la cunostinta. Nu inteleg care e problema? Ca motorul are un bug care s-a suprapus cu montarea instalatie de GPL?

 

Judecatorul va lua in considerare ce scrie pe hartie , mai putin argumentele logice.

Mai exista varianta in care montatorul GPL va iesi basma curata la fel si Dacia. Doar traim in romania si e posibil orice. Cert este ca nu ai respectat conditiile de garantie. Restul nu mai are importanta.

 

Va fi ceva de genul : Recunosc ca nu am respectat conditiile de garantie dar vreau sa mi se acorde garantia.

 

Restul nu are importanta. Nu tin cu Dacia/Renault, dimpotriva ii consider niste profitori fara scrupule insa te-au prins la cotitura cum se spune si nu ai ce face.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@capone &restul lumii: Când nu ai toate datele e ușori să zici ăla(gpl) e de vină.

În momentul în care ai toate datele vei avea niște întrebări fără răspuns din partea producătorului care nu vrea/poate/știe să zică "uite aici e problema".

 

Pe tema asta nu pot comenta mai mult, initiațiatorul vă poate spune mai multe dacă vrea și dacă poate.

 

PS. anumite detalii se găsesc în posturile de pe acest topic.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dacia refuza sa acorde garantie pt ca nu s-au respectat conditiile de garantie adica s-a intervenit la motor. Presupunem ca se instala gpl si ca motorul mergea in continuare. Daca cerrai un raspuns de la Dacia sa iti comunice perioada de garantie ramasa ai fi primit raspuns ca zero garantie. Ce faceai? Dadeai in judecata ? Si castigai?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Check again. Pierzi garanția la piesele modificate pentru instalarea gpl nu la toată mașina. Idem pentru alte intervenții așa că, repet, Când nu ai toate datele e ușor să zici ăla(gpl) e de vină

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt constient ca motoarele de pe Duster sunt subdimensionate (si benzina si dieselul). Am zis asta de cand a aprarut Dusterul.

Ca am avut oportunitatea sa iau unul sh la un pret mai mult decat ok, si ca am fost mai mult decat placut surprins de cum se misca masina, mai ales in off, asta e part deux..

Dpdv al meu, tractor sau scuter, masina e destul de bine optimizata pentru ce a fost gandita.

Putea sa aiba si un 2.0, (care mie mi se pare un minim necesar pentru un suv), da! As fi platit 2-3000 de euro in plus pentru el? Cu siguranta NU!

 

Legat de garantie, aici opinia mea e urmatoarea:

Am modificari la motor? Da!

Structurale? Da! Admisie sport, EGRoff, Remapare stage 2.

Sunt multumit de ele? Normal!

Mi-am asumat ca eventuale defecte, grave sau usoare, pot aparea in urma faptului ca mi-am bagat nasul? Evident! Nu ma astept sa-mi planga nimeni de mila ca am vrut 30cp in plus si acum motorul e ghem... Vb dlui Presedinte: Ghinion!

As fi schimbat macar o piulita la motor in afara service-ului autorizat cat timp masina e in garantie? Cu siguranta nu... Nu mi-as fi iertat niciodata faptul ca pentru un moft trebuie sa platesc sute/mii de euro din buzunar, cand puteam sa stau locului si sa mi se acopere totul pe garantie fara probleme, fara discutii, scandal, procese penale, etc...

 

Nu am toate datele, corect, dar in viata lucrurile functioneaza de obicei pe principiul "nu se poate si cu sufletul in rai....".

 

Ca si comerciant, m-as fi legat de o astfel de speta ca sa fac un cost saving semnificativ? Cu siguranta! Business nu inseamna acte de caritate, inseamna "calcat pe cadavre".

Industria auto e business!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

E asa aiurea sa comentati fara sa stiti toate detaliile! Trist este ca v-am zis esentialul si tot degeaba! Acum continuati sa mitraliati! Deja m-am obisnuit sa fiu eu pedepsit pt ca am fost prea deschis!

 

Trimis de pe al meu Philips I908 folosind Tapatalk

Editat de stefanudrea
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...