Sari la conținut

1.2 Tce Pofticios De Ulei


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 960
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Nu imi vine sa cred reactiile si concluziile unora despre forum , dar asta e, nu poti sa te intelegi cu toata lumea, unii chiar au idei fixe si atunci cel mai bine este sa renunti la efoturile de a-i

@stefanudrea te rog sa te calmezi si sa postezi pe forum , in speta in acest topic, numai cand vei avea date concrete, pana atunci iti recomand sa nu mai postezi informatii partiale sau fara surse, de

Ei na, este evident ca deja te-ai angajat, dar nu asta e ideea.   Parerea mea prietenesca, simpatizanta si pe deplin interesata: presupunand ca ar exista buna intentie si receptivitate din partea as

Posted Images

Pai din cate am inteles GPL nu are legatura cu injectoarele masinii. Masina e 2015 Euro5 75000km. Dar nu ma pot pronunta. Cei de la Dacia au zis sa vand masina :) dar nu asta e solutia. Sper sa gasesc un mecanic care sa depisteze problema. Stefan tu ai ceva noutati?

Editat de DragosAlex
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
15 minutes ago, Kidu said:

Sunteti incredibili ce traznai reusiti sa faceti in numele economiei si cum va distrugeti motoarele. Capul face, capul trage. Bafta!

Pai care e legatura dintre consumul de ulei si GPL? Din toti cei care au postat consumuri de ulei doar doi aveau GPL, restul nu. Ca jutificare la ceea ce spun am experienta: Am un Logan 1.2,  de 240000km si am gpl Tomasetto de la 60000. Nu am avut nici o problema legata de motor. In prezent consuma cam 2l de ulei la 10000 km, dar la ce kilometri are si pe benzina ar fi fost la fel. Inainte sa-mi pun GPL, am studiat si eu tot ce era, ca aveam idei din astea preconcepute, ca strica motorul, ca mergi cu bomba in spate.. Dar nu e asa. Italienii au si instalatii pe gaze naturale.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Comparam mere cu mere, pe Logan motorul tau 1.2 e SCe (fara turbina), motor pe care se preteaza a se monta o instalatie GPL. La Duster e alta Marie cu alta palarie, e 1.2 TCe (cu turbina), motor la care nu am vazut nicaieri sa existe o instalatie GPL omologata si aprobata de catre Dacia/Renault.

Revenind la cazul tau, desi nu face subiectul discutiei, tinand cont de cilindreea mica, de numarul de kilometri parcursi, chiar si de faptul ca ai montat GPL care indiferent cine ce zice tot are o influenta si scade fiabilitatea motorului, ai o uzura normala a motorului si de acolo consumul tau de ulei.

Din ce stiu eu, un benzinar aspirat ar trebui sa duca minim 300.000 km, la tine dupa 240.000 iti cam da cu virgula.

Editat de Kidu
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cand aud de consumurile astea de ulei imi aduc aminte de vorba aia :

Mai mergeam ca mai aveam jumatate de rezervor de benzina dar am ramas fara ulei...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Inteleg ce spui,  mi-am pus problema ca poate fi uzura normala, am si specificat. 

( Aia cu minim 300.000 e discutabila.

1. este taxi, deci uzura e mai mare de 240.000

2. E motor mic. Ca sa merg cu 100 km/h trebuie sa am a 5-a si 3000 de ture. pt 120 imi trebuie 4000 rpm. E greu sa mai duca minim 300.000. Dca era 1.6 poate ca da. )

Concluzie mea este ca avand in vedere numarul enorm de motoare 1.2 tce care consuma , fara sa fie cu gpl,  nu GPL-ul e problema. E un motiv folosit doar ca sa mai reduca din despagubiri compania. De ce ? pentru ca pot. Nu au recunoscut oficial ca motorul e cu probleme dar au oprit productia. 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
12 minutes ago, prsncmaricel said:

Concluzie mea este ca avand in vedere numarul enorm de motoare 1.2 tce care consuma , fara sa fie cu gpl,  nu GPL-ul e problema. E un motiv folosit doar ca sa mai reduca din despagubiri compania. De ce ? pentru ca pot. Nu au recunoscut oficial ca motorul e cu probleme dar au oprit productia. 

Aici nu te pot contrazice si sta marturie faptul ca au oprit productia cum bine ai precizat. Daca 1.2 TCe ar fi fost un motor reusit nu l-ar fi inlocuit cu 1.33 TCe dar asta e alta discutie si propune sa ne oprim aici sa nu ii poluam topicul omului.

As concluziona doar atat, pe langa pacatele sale 1.2 TCe nu e compatibil cu instalatia GPL. E doar o concluzie personala.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak unpinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...