Sari la conținut

1.2 Tce Pofticios De Ulei


Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 960
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Nu imi vine sa cred reactiile si concluziile unora despre forum , dar asta e, nu poti sa te intelegi cu toata lumea, unii chiar au idei fixe si atunci cel mai bine este sa renunti la efoturile de a-i

@stefanudrea te rog sa te calmezi si sa postezi pe forum , in speta in acest topic, numai cand vei avea date concrete, pana atunci iti recomand sa nu mai postezi informatii partiale sau fara surse, de

Ei na, este evident ca deja te-ai angajat, dar nu asta e ideea.   Parerea mea prietenesca, simpatizanta si pe deplin interesata: presupunand ca ar exista buna intentie si receptivitate din partea as

Posted Images

Te scuz, despre ce proceduri si unde am declansat nu am vorbit aici! Dar ele sunt...la timpul lor doar de mine cunoscut! O sa trec peste ironia mesajului si as vrea sa va rog sa ne mentinem pe topicul acesta la detalii tehnice daca aveti. Daca nu, spor la citit! Nu pun nici o presiune pe ACD, este vorba despre prestigiul unui brand, iar asociatia se presupune ca face demersursuri in apararea si promovarea acestui brand, dar si pentru imbunatatirea calitativa a produselor acestuia prin diverse mijloace. Nu mai reiau ce am zis deja de prea multe ori! De juridic ma ocup eu, aici ne limitam la solutii tehnice ale unei cazuistice deja destul de variata care are un numitor comun:consum excesiv de ulei din cauzele deja mult mediatizate!

 

Trimis de pe al meu LG-D855 folosind Tapatalk

 

Salut stefan, doar zilele acestea am dat de topicul tau, pana acum nu am fost prea interesat de motorasul 1.2Tce. Am trecut peste topicul intreg (evitand comentarile fara sens). Treaba e nasoala ce sa zic, imi pare rau de patania ta, si de faptul ca am fost nitel partas in decizia ta de a cumpara aceasta masina din Ungaria. Dar presupun ca lupta o dai cu Dacia Romania. Nu stiu la ce nivel sunt deciziile sefilor de la Dacia RO. Dar daca ar fi sa ramai pagubas, iti mai dau un pont de "atac".

Uita de ACD si toate liniile, increngaturile birocratice impuse de sistem pentru despagubiri. Mergi pe la Greenpeace Romania sau alte organizatii "verzi". Arunca-le osul de rontait privind scurgerea de ulei motor si nepasarea de solutionare din partea Dacia, ei vor face valva mare. Poate suna a gluma, dar cu "verzii" in spatele tau aruncand o pietricica poate creezi valuri care se vor rasfira prin toata UE. Mai stii?

 

Iti urez succes in acest "proces" jalnic.

 

P.S. ca sa nu ma bombardeze cei "non verzi" mentionez ca lucrez in industria petroliera, deja de ani buni.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 5 weeks later...

Faza amiabila s-a incheiat definitiv azi! In conditiile in care documentele interne Renault prezinta coduri specifice de probleme care au generat consum excesiv de ulei, pe fondul unui soft care necesita update pt a se face o injectie corecta, Dacia continua sa tergiverseze o solutie amiabila, fapt care ma determina sa deschid oficial procedura litigioasa impotriva producatorului auto! Cazuistica este de asemenea destul de diversa si plina de surprize! Este ultima mea postare aici inainte de sentinta definitiva, moment in care, daca nu aflati de la altii, veti descoperi detalii tehnice grave care afecteaza TOATE MOTOARELE H5F!!! Atat pot spume momentan! Un singur sfat am pt toti posesorii de 1.2 tce: solicitati recalibrarea injectiei, faceti test de compresie si fiti cu ochii pe ulei! Martorul de bord pentru presiune ulei este mai mult decat de decor!

 

Trimis de pe al meu Lenovo K33a48 folosind Tapatalk

Editat de stefanudrea
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si totusi am revenit mai "devreme": in demersurile mele de pana acum am primit blocaj pe Facebook de la Dacia si aici pe ultim avertisment, dar a cam disparut...subit! Spuneam mai demult ca voi comunica detalii tehnice foarte grave descoperite de mine si pe care Renault le baga sub pres si am presimtit ca exista posibilitatea ca aducerea lor la cunostinta sa deranjeze si aici pe ! Cine a citit mesajele din Discutii generale a inteles ca sunt pus la zid. Cine nu a apucat...a scapat acest aspect! Vad ca exista riscul mutarii pe Facebook. A ce mutare nu stiu, dar, ca sa nu fiu offtopic in topicul creat de mine va spun doar atat: exista destule documente Renault care concluzioneaza ca sunt afectate TOATE motoarele H5F si aceasta afectare necesita:1-resoftare injectie directa si 2 si 3 exista coduri interne de probleme pentru anumite componente ale motorului care daca se descopera se repara, iar daca nu se descopera...scapa cine poate! Si cazuistica stransa de mine este mai mult decat grava! Cifrele vorbesc de la sine! Vad ca in lupta pe care o duc cu cei ce ascund mizeria sub pres sabiile se ascut! Este pacat doar ca in loc sa ajungem mai demult la o solutie amiabila, facem valuri si taiem accesul...Eu sper inca sa pot veni cu cifre si date concrete la momentul potrivit! Daca aceasta postare a mea va disparea si accesul meu va fi blocat...veti descoperi singuri...!

 

Trimis de pe al meu Lenovo K33a48 folosind Tapatalk

Editat de stefanudrea
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak unpinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...