Sari la conținut

Probleme baterie Duster


Postări Recomandate

Dupa 7 luni de cand am masina cred ca este pe duca bateria (Rombat 60A)

astazi cand am pornit-o am observat ca porneste mai greu dar a pornit , am aprins pozitiile si surpriza

scade intensitatea luminilor de bord ,am umblat cu masina ultima data in concediu de sarbatori dar nu am avut probleme de genul asta

Am verificat bateria si ochiul magic este negru ....nu am idee ce sa fac , cred ca am sa ma dresez pt

garntie pana nu moare de tot!

Si inca ceva m-am uitat la baterie si nu are alta eticheta inafara de sigiuliul pe capacele unde zice ca nu necesita intretinire , pe pagina rombat arata altfel bateriile calcui robat .

 

De curiozitate masinile voastre cu ce baterii au venit ?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 224
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

@killer82: Dacă bateria e SLA orice scădere sub 12v îi reduce numărul total de cicluri (o îmbătrânește prematur). Astea de rombat după 10 stări de comă(tensiune sub 8v) sunt pa, nu le mai resuscitezi

Asta cu pierderea garantiei pt o astfel de interventie - gen schimbarea bateriei - nu are nici un fundament real. Sa imi explice ala ce anume as putea face prost... Bine, daca sunt blonda si pun plu

Lucrez cu baterii si poate ajuta pe cineva urmatoarele consideratii generale:   1. in general, pentru baterii "sealed maintenance free" o durata de viata normala este 3-4 ani. 2. motorul diesel so

Posted Images

Dupa 7 luni de cand am masina cred ca este pe duca bateria (Rombat 60A)

astazi cand am pornit-o am observat ca porneste mai greu dar a pornit , am aprins pozitiile si surpriza

scade intensitatea luminilor de bord ,am umblat cu masina ultima data in concediu de sarbatori dar nu am avut probleme de genul asta

Am verificat bateria si ochiul magic este negru ....nu am idee ce sa fac , cred ca am sa ma dresez pt

garntie pana nu moare de tot!

Si inca ceva m-am uitat la baterie si nu are alta eticheta inafara de sigiuliul pe capacele unde zice ca nu necesita intretinire , pe pagina rombat arata altfel bateriile calcui robat .

 

De curiozitate masinile voastre cu ce baterii au venit ?

Asa arata bateria de pe Dusterul meu (poza facuta cand am ridicat masina).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mariusjo!

Am programat si o vizita la service pt garantie sper sa porneasca :)

Si am mai studiat si situl rombat

http://www.rombat.ro/index.php/ro/bater ... ire/calciu

Am vazut ca nu se ragesete bateria mea de 60A nici cea care am vazut-o la tine de 70A ,

cred ca sunt facute special pt echiparea dacia din fabrica .

Din ce am vazut si am mai citit Rombat Calciu sunt entry-level iar var de gama par sa fie bateriile

premier din gama de produse rombat ...sigur am sa o schimb !

Atasez si eu o poza cu bateria pe cand erea la capacitate maxima

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Multumesc mariusjo!

Am programat si o vizita la service pt garantie sper sa porneasca :)

Si am mai studiat si situl rombat

http://www.rombat.ro/index.php/ro/bater ... ire/calciu

Am vazut ca nu se ragesete bateria mea de 60A nici cea care am vazut-o la tine de 70A ,

cred ca sunt facute special pt echiparea dacia din fabrica .

Din ce am vazut si am mai citit Rombat Calciu sunt entry-level iar var de gama par sa fie bateriile

premier din gama de produse rombat ...sigur am sa o schimb !

Atasez si eu o poza cu bateria pe cand erea la capacitate maxima

Parerea mea este ca nu bateriile sunt proaste. Cred ca sistemul electric este subdimensionat, in speta alternatorul.

Eu am o priza pentru bricheta cu leduri de stare a bateriei care a functionat si pe MCV si tin sa precizez ca pe Duster dupa ce tai contactul indicatorul ramane cu 2 leduri (din 4) aprinse pe cand la MCV ramanea cu 3 leduri aprinse cca cateva ore. (3 leduri cca 13 V). Deci alternatorul nu duce si consumatorii si incarcarea bateriei in parametri. Alt aspect constatat este acela ca la accelerare creste in intensitate lumina, turatia ventilatorului de climatizare ceea ce la MCV nu se intampla. Asta inseamna ca daca merg mult in oras sa necesite reincarcarea bateriei pe un redresor.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 5 months later...
  • 2 months later...
  • 7 months later...

este posibil ca baterie sa se descare in conditiile in care faci multe drumuri scurte gen 10 minute- pentru ca bateria sa ajunga la nivelul de incarcare dinainte de pornire - este necesar aproximativ 20 minute de mers cu masina ( nu relanti) - fara consumatori prea multi porniti - dar in conditiile in care faci un drum scurt, plus faruri ventilatie si incalzire - pana se incalzeste motorul exista niste rezistente care incalzesc aerul - acestea au consum destul de mare de 1000 si 2000 W ( in functie de rezistenta montata pe masina si de ce comanda da calculatorul - in functie de temperatura exterioara. - deci pana se incazeste motorul un pic - bateria nu apuca sa se incarce de loc - dupa ce se amorteste motorul abia atunci bateria apuca sa ia si ea ceva curent. - eu am drumuri scurte in timpul saptamanii - aprox 10 minute - uneori vinerea mi se mai intampla sa porneasca mai greu motorul ( semn ca bateria nu mai are vlaga) - mai ales cand era frig iar in WE caut sa am un drum mai lung pentru reincarcare.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...