Sari la conținut

Sistemul de monitorizare a presiunii din pneuri pe modelele Dacia?


Postări Recomandate

Măsurătoarea am făcut-o la rece (mașina nepornită de 2 zile), ținută în garaj la vreo 10 gr. C. Manometrul e ok, că l-am testat cu altă ocazie pe aceeași anvelopă și cu alte manometre și toate indicau aceeași presiune.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 177
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Hmm,nu as baga mana in foc ca s cei mai priceputi

În principiu ar trebui să stie să învete un nou set ,dar pentru evitarea bătăilor de cap faci poze la senzorii noi (etichetă) și incearcă să notezi și pozitia lor pe mașina - te ajută o învațare forta

De doua ori mi s-a aprins si de fiecare data pe buna dreptate. Nu are nimic martorul, verificati-va mai bine presiunea din roti si o sa vedeti ca nu da gres.

Posted Images

Tocmai asta spun - ai facut presiunea la rece, sa zicem 2.2. Cand mergi, anvelopa se incalzeste si trece de acel prag.

Ce am vazut eu este ca dupa 2.2, anvelopa e mai rigida ( Bridgestone Dueler H/P Sport AS, DOT 4X/17, 215/60/R17 ), de unde si comfortul mai scazut.
 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 4 ore, 205 a spus:

Scriu aici ca să nu mai deschid alt topic.

Întrebarea mea de blondă ar fi: cam care ar fi presiunea optimă în anvelope, pentru mers pe asfalt, ca să nu mai simți toate denivelările șoselei? Ieri înainte de un drum mai lung am umflat anvelopele la 2,2 bar cât zicea pe ușă, dar mașina e mult prea rigidă, simți toate denivelările drumului. Cred că aia e presiune de autostradă, nu de drum normal de România. Voi cu cât mergeți pe asfalt? Mă gândeam să le las pe la 1,9 bar, să văd cum e...

Într-adevăr cu rotile pe 60/17 fata de 65/16,  masina e mai rigida, o spun din proprie experienta. Lasa presiunea asa cum este recomandata de producator. Daca scazi presiunea la 1.9 bar, exista riscul ca anvelopele sa se toceasca pe exterior. O anvelopa care nu este umflata la nivelul corespunzator poate afecta manevrabilitatea masinii. Masina va subvira, daca presiunea este scazuta pe rotile din fata. Daca presiunea este scazuta pe rotile din spate, masina va supravira.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu le tin la 2,4. :-D

Atasez o recomandare din partea unui producător de anvelope.

https://www.nokiantyres.com/innovation/facts-about-tyres/tyre-inflation-pressures/

De asemenea, imi aduc aminte ca ADAC-ul spunea ca producătorii dau presiunea in pneuri pentru maxim de confort, însă o creștere cu (maximum) 0,2 bar a presiunii la rece ar păstra confortul in parametrii rezonabili si ar ajuta si la consumul de carburant. Teoria e testată de mine pe vreo 100 mii km la logan. Functioneaza! ( dar scutură ceva mai tare)

La presiunea in offroad nu ma bag ca nu ma pricep.

E important ca pe asfalt sa nu cobori sub presiunea recomandata de producător.

 

Editat de PPV
  • Like 3
  • Haha 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...

Daca am inteles bine din acest topic, atat timp cat nu am acel meniu "Set TP" activ nu se pot monta senzori de presiune intrucat nu exista cititorul montat pe masina? Masina este fabricatie 2013, diesel 4x4. Ultimul meniu este cel cu temperatura exterioara, nu imi apare acel Set TP...

M-ar tenta ideea unor senzori dar daca nu am cu ce sa ii imperechez....

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...