Sari la conținut

Apa in habitaclu


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 191
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Scurgerea din dreapta era înfundată cu mâl și frunze

1 . Luat o lanternă 2. Ridici capota și prin plasticul de la ștergătoare, prin zona cu găurele (langă ax braț stergător stânga ) te uiți cu lanterna la scurgerea din stânga (aia din dreapta e sub

Fix ca la Logan II (parbriz comun, stâlp A comun): - demontat brațe ștergătoare -demontat plasticul de sub parbriz

Posted Images

Eu cred din ce am vazut in foto si din ce spui,ca apa s-ar putea prelinge pe sub cheder,adica pe partea aia de se prinde pe caroserie.Am patit o chestie asemanatoare la AR cand i-am pus niste bare porbagaj si spre norocul meu am spalat-o in aceias zi,asa am observat la timp plafoniera umezita in zona respectiva!Da jos chederul si vezi cum se prezinta dedesupt.

PS:Acele gaurele din cheder nu au treaba cu problema ta!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu este nici o problema cu chederul, trebuie inlocuit masticul de la panoul de usa.

Atentie ca trebuie curatat bine de masticul vechi (recomand cu o carpa inmuiata in benzina), iar masticul trebuie aplicat putin mai subtire decat este pe rola de mastic pentru a nu indeparta prea tare panoul de fata usii si astfel sa nu preseze cum trebuie. Trebuie purtate manusi chirurgicale pentru a nu pune grasime pe mastic.

Deasemenea atentie ca cele 2 gauri ovale aflate pe fata usii (interioara) prin care se scurge apa din panou sa nu fie obturate.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mastic special de etansare din reteaua Dacia (parca era si la daciashop la vanzare). Vine la rola si e aprox. 30 lei rola care ajunge la 2 usi (se intinde mai subtire cordonul de mastic). Acest mastic e singurul care ramane elastic, restul se intaresc si devin usor casante.

Am gasit si un mastic de chedere (cel care se utiliza la parbrizele prinse in cheder), dar nu stiu cum se comporta deci nu recomand.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pentru putin. Pentru operatiune daca sunteti incepatori va recomand sa va luati o marja de 2-2,5 ore pe fiecare usa pentru a face lucrurile cum trebuie.

Aveti 8 suruburi la panourile fata de ph1 si 12 la cele de ph2 (se dubleaza la boxe). La cele spate sunt 7 suruburi. Atentie, dupa desfacerea suruburilor, sa utilizati ceva de plastic ca parghie intre panoul de plastic si fata usii in zonele cu mastic si trageti de marginea pe care este masticul, dar cu responsabilitate pt a nu il deforma. La remontare va sugerez sa va ajute cineva cu pozitionarea panoului. Va recomand videoclipurile de la tutorialelogan pt. mai multe detalii.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak pinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...