Sari la conținut

Roata de rezerva Duster facelift


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 67
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Dragi colegi... care aveti o problema cu roata de rezerva... Este bine ca este acolo! este bine ca poti merge chiar si cu 80 km/h! Cum ar fi ca producatorul sa fi pus o roata mai mica (in latime), a

Cred ca toate vin cu anvelope "de rezerva " . Cele care au 80 marcat sunt anvelope care probabil sunt declasate si nu pot marge mai tare in siguranta ...Nu invinovatesc pe nimeni ca am o guma alt mode

Daca-i roata de rezerva si pusa pe spate pe 4x2 si mers incetut pana la vulcanizare este bine dar pe 4x4 se schimba situatia . Daca diferenta de diametru este mare cand folositi alta dim de anvelooa

Posted Images

Eu am 4X2 si pot sa iti confirm ca mi-a venit cu rezerva montata sub masina in partea din spate. Accesul la sistemul de fixare este din port-bagaj.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Exacta la asta ma așteptam si eu.

Intreaba dealerul de unde ai luat mașina.. ca poate trebuia sa primesti si tu iar daca nu, sigur e cum zice MAK mai sus, in functie de tara.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cautati la dacie.ie si o sa observati ca "spare wheel"costa extra..Logic ar fi ca vin fara sau cu acel kit(daca nu cumva e contracost si acela).

Editat de MAK
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu am roată de rezervă, 4x2 prestige, locuiesc în UK. Nici macar cric si cheia de desfăcut nu aveam ,dar m-am dus la reprezentanță si le-am spus că nu este normal sa nu am macar cric .Au luat de pe alta si mi-au dat cric si cheie.  

Editat de Aikidoro
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...

M-am lămurit - se pare că problema e numai pentru versiunea 4x2  Blue dCi. Mai exact - din cauza rezervorului de AdBlue, nu se poate monta kit-ul clasic, care există pe celelalte motorizări 4x2 (benzină și diesel fără AdBlue, 4x4 are deja roata de rezervă în portbagaj).

Cei de la reprezentanțele din zona mea (Bacău și Piatra Neamț) nu știu să existe vreun astfel de kit -  mai așteptăm până apare.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...

Salut. Eu am primit masina cu roata rezerva pe 16 (tabla neagra 6.5J  ET50) si un cauciuc de vara 215/65/16. Are un biletel pe care scrie "max 80mph / 120kmh". Eu as vrea sa folosesc acea janta pentru iarna dar m.a dat inapoi acel biletel.

Aveti idee daca acel biletel e pus tinand cont de calitatea anvelopei sau nici janta nu e recomandata pentru uz normal?

Nu am reusit sa retin marca anvelopei dar sigur nu era ceva premium. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...