Sari la conținut

Nivel antigel in vasul de expansiune


Postări Recomandate

Antigelul nu se consumă! Dacă aveţi pierderi daţi fuga la service, altfel pierderi f mici sînt normale, se mai evaporă. Am avut solenza 10 ani (cu motor 1.4mpi) şi nu am completat Antigelul deci de 2 ori cînd am schimbat radiatorul. La utilaje agricole utilizate în luna lui cuptor nu le completez nivelul de antigel înainte de termenul de schimbare (5 ani) acesta scade în această perioadă mai puţin decît diferenţa minim- maxim

 

Trimis de pe HTC folosind tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 122
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Gata s-a rezolvat, ce atâta dramă. Am fost la primu magazin de piese auto și am luat de acolo. Nu știu despre voi dar eu chiar nu pot sa pierd timpul prin reprezentanțe Dacia.   Sent from my SM-

La toate se pune acelasi tip de antigel.

La vreo doua saptamani dupa achizitie nivelul lichidului de racire a scazut cam un deget (am considerat normal), apoi acum doua veri am mai adaugat cam tot atat. Iar in mai bine de trei ani jumatate s

Posted Images

Am fost pe la service si le-am spus baietilor despre de e vorba.

Mi-au spus ca este extrem de mica diferenta, si ca nu trebuie sa-mi fac griji tinand cont ca am mers cu ea 23.000km deja.

Am cumparat un litru si am completat. Ciudat este ca inainte de a completa (cu motorul calai) nivelul era undeva la 1/3 deasupra minimului (vreo 20mm) cred ... .

In fine, am completat vreo 250ml si am ajuns la nivelul maxim. Sa vedem ce urmeaza. Fac zilele astea un drum de vreo 1500 km, vedem ce se intampla pe parcurs :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dacă tot s-a deschis acest topic, pun și eu o întrebare (stupidă, poate)... Mașina venit cu un antigel verde-gălbui la culoare, asemănător cu vestele polițiștilor :P. A venit cu el foarte aproape de nivelul minim, că s-au zgârcit la tot ce înseamnă lichide în mașină.

Mă gândeam să mai completez, însă nu mi-e clar dacă există mai multe tipuri, în funcție de culoare, etc, și dacă pot fi amestecate oricum sau nu.

Cand mergi la Service (sau daca ai un magazin Dacia pe langa tine) mergi si cumpara un bidon de Antigel de Origine. Si ala e tot verde-galbui (ca hainele politistilor ;) ) si este extraordinar de bun!

Nu te lua dupa gura lumii care spune ca merge si ala...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 5 months later...

Aceeasi problema si la mine.....dupa 3000 km am observat nivelul antigelului sub minim. Cumparat antigel corespunzator si completat......acu' urmarim evolutia nivelului in timp la rece si cald....daca apar probleme mergem frumos la reprezentanta si reclamam problema.....

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da, se mai evapora, cred ca mai mult vara ( si eu am completat nivelul la prima revizie). S-a discutat si in topicul " GPL pe Duster" despre posibilitatea ca la gpl, arderea avind loc temperatura mai ridicata sa se evapore mai mult antigel. Am 8000 km de la revizie si nivelul antigelui se mentine in limita +/-1 cm. In concluzie, cred ca mai mult se evapora vara decit mergind pe gpl.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ma facurati curios si ma uitai si eu la antigel. Normal ca e cu fro' 2 cm sub minim :)

Gasesc antigel de origine (da de origine, nu "ca de origine") pe la vreun magazin de piese auto?

Ca n-as vrea sa ma duc pana spre iesirea in A1 sa cumpar de la dealer.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Gasesc antigel de origine (da de origine, nu "ca de origine") pe la vreun magazin de piese auto?

Eu stau cu el de vre-o 2 ani cu 2-2,5 cm sub maxim... Poti, cand mergi la revizie data viitoare sa-l rogi pe mecanic sa-ti completeze si te-ajuta el (caci au mereu sub tejghea ;) de la altii care au uitat sa-si ceara bidonul). Ii dai lui 5 lei pt asta s-ai scapat...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...