De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.
Inregistrare/Autentificare
Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.
Fumul de sub capotă vine de la ulei ars care ajunge pe eșapament ( adică pe suprafața externă a galeriei de evacuare ), trebuie văzut de unde curge acel ulei.
Am urcat un traseu montan de aprox. 2 km. cu un Duster 1.6 benzina model 2015 și a ieșit fum de sub capotă. Miros de ulei încins asemănător cu cel de la cutia de viteze. Inițial am urcat pe modul 2WD și în altă zi pe modul AUTO și același rezultat. Dacă parcurg mai mult prin oraș miroase a încins atât în habitaclu cât și afară. De la service nu am primit explicații pertinente. Dacă mă ajutați voi cu sfaturi/ păreri. Mulțumesc anticipat.!
Păi e simplu, trebuie doar să ajungi la continental, în echipa ce a făcut softul pentru TdB-ul de Duster ph3 și apoi să-ți adaugi funcția de carburant total folosit în softul TdB-ului.
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.