Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 256
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Am ales un 4x4 pt ca... l-am folosit 1% pe drumuri mai grele... dupa ce am vazut cun si unde pot ajunge cu acel 4x4... am vrut mai mult! Si uite asa am ajuns sa leg prietenii si sa traiesc momente ex

Din cele discutate aici sau la subiectul despre preturi nesimtite mi-am format o parere despre duster, in baza careia ma pot prezenta cu o expunere la subiect, respectiv sfaturi achizitie duster. Nu d

gata!   sunt membru cu drepturi depline! de astăzi stimați colegi sunt proprietar ( mândru ) al unui frumușel Duster aș pune poza la semnătură dar nu știu cum... o mică descriere ( dacă nu vă

Posted Images

Mai e o diferenta de rapoarte la cutia de viteze, cel 4x4 are rapoarte mai scurte ca sa te ajute in OFF, dar pierde in schimb pe autostrada, adica merge mai turat fata de 4x2.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

mulțumesc mult de răspunsuri !

 

nu se pune problema celor câteva zeci sau chiar sute ( nu prea multe :blush: ) plătite în plus într-un an ...

sincer eu văzusem avantaje la cel 4x2 :

 

- este din oraș cu mine - am specificat avantajul din punctul meu de vedere...

- cei 1000 E diferență i - aș putea investi în mașină căci singur nu e ...perfectă

- consum ceva mai mic - diferența de consum, iar, nu cred că ar fi o problemă...

- nu îl voi folosi ( mai mult ca sigur peste 90 %) decât în oraș

 

sincer ... am pățit-o personal la cumpărarea unei mașini din alt județ....

cu tot testul care l-am făcut la fața locului am luat o mare țeapă nefiind priceput în chestiile astea...

adică am pus tester pe ea și nenea meseriașul a zis că este ok ...( a început cu : aia e ok, aia e ok ...)

dar numai ok nu era...

mai pe scurt : presiunea în pompa de injecție nu era cea normală și am fost nevoit să schimb pompa de injecție la scurt timp de la cumpărare...( doar 600 E )

după aceea mi-am dat seama ( discutând și cu amici - mecanici ) că cei doi se cunoșteau și probabil nu erau la prima ...abatere :hmm:

de aceea sincer prefer - dacă se poate - să fac teste unde vreau eu și nu unde sunt nevoit...

 

mă interesa și dacă știți de vreo problemă mai des întâlnită la duster ca să o verific în mod special...

consider că cei care folosesc o mașină observă anumite puncte slabe ale acesteia

și dacă această problemă apare la mai multe mașini .. este de urmărit în mod special ( gen scurgerea condensului de la AC sub mochetă la unele mașini )

 

deci pt ce am eu nevoie ce ziceți ... nu ar fi ok ăla de 90 cp?

rog colegi care au acestă motorizare să zică părerea lor

precizez că nu sunt vitezoman - o medie de 100 km/h e suficient și oricum o voi folosi mai mult în oraș...

 

verificare aceea după VIN se poate face numai în reprezentanță ?

sau la orice test - service - ?

aveți idee cât ar costa în reprezentanță și cât de sigur ar fi răspunsul ?

 

Încă odată mulțumesc de răspunsuri !

Editat de quarelin
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@quarelin: la pretul acela (care contine si profitul vanzatorului), dupa parerea mea fie nu au km reali, fie au fost lovite si reparate, poate chiar dauna totala.

Uita-te pe mobile.de la dustere cu aceste caracteristici, si nu vei gasi absolut nimic la pretul acela, cu acel nr. de kilometri

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?isSearchRequest=true&scopeId=C&makeModelVariant1.makeId=6600&makeModelVariant1.modelId=2&minFirstRegistrationDate=2012-01-01&maxMileage=60000&maxPowerAsArray=PS&minPowerAsArray=PS&fuels=DIESEL&climatisation=MANUAL_OR_AUTOMATIC_CLIMATISATION&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...