Sari la conținut

Pornire la rece


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,2k
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Anunt pe aceasta cale ca imi place dusterul. DIn acest motiv mi-am vandut A4 aproape nou si circul cu dacia.   NU imi plac cateva lucruri: 1. Pretul piperat 2. Atitudinea service-ului la semnalare

Si eu sufar de toate problemele enumerate aici. Dar in ultima vreme nu am mai avut probleme cu lipsa de putere, si incep sa cred din ce in ce mai mult ca nu am stiu sa exploatez motorul corect de la i

Dupa cate vad acum ai inceput sa dai lectii si de expluatare motoare diesel. Ai trecut de la diferentiale la motoare mai nou? Eu zic sa te rezumi la diferentiale. A auzit cineva de modul "after glow"

Posted Images

Eu am auzit niste zvonuri ca multi oameni de la divizia de software (microcod de fapt) au cam plecat de la Renault in urma cu vreo 2 ani - si au cam ramas pe butuci - de unde si bug-urile in versiunile livrate pe piata, teste mai putine si mai slabe... Cod scris mai prost - de catre unii incepatori, fix-uri ce au provocat alte probleme pentru ca nu stiau aia bine ce faceau pe acolo....

 

Alte firme din vest nu sunt straine de ce s-a intamplat, ca doar ei au fost cei care le-au furat oamenii :)

Dar lasa ca si VW si-a luat-o pe cocoasa, ca erau chiar prea destepti cei care scriau microcodul :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

De fapt asa zisa "resoftare" care rezolva problema oscilatiilor la cald , e o ajustare la prostia pe care a facut-o prima "resoftare". La o marca german , cand se umbla la softul masinii , nu o facea electricianul de la dealer si cei de la fabrica. i96nds, tu chiar crezi ca nu se stia de softul de pacalit noxele , de la vw? Ghinion , cum ar zice cineva.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Softul in service se scrie / verifica de catre un tehnician scolit si care intelege ce se intampla, ii pasa de munca lui si satisfactia clientului si FOARTE important, respecta instructiunea de lucru ( in cazul nostru de la Dacia). Mai e un aspect care tine de infrastructura IT a service, daca aia e praf si tehnicianul oricat de ok e, va face .... praf, pt, ca bazele de date de la Dacia daca vin corect si sunt arhivate / distribuite gresit => pe motor ajunge un bull...hit.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pana aici am stat si doar am citit si mai zambeam cu amaraciune..

dar cand vad ca pentru Dacia cineva scoate la inaintare "satisfactia clientului", "instructiunea de lucru"... chiar mi-e greu sa iau pe cineva in serios

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ce sa zic, in tara noastra "chestiile" astea sunt pt. prosti nu pentru ca de aia suntem platiti(service). Curios ca de la Ungaria spre vest chestiile astea nu sunt luate in deradere.

Din pacate la noi si pt. grupul VAG, BMW si altii se gandeste la fel ca in retele service Dacia.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Iar încurcați borcanele sunt motoare diferite cu probleme diferite. La MCV II e dCi90 k9k612 același de pe Duster 4x2, care a avut probleme doar pe x52. dCi110 prezent pe Duster ph2 și Lodgy e cunoscut cu problemă, rezolvabilă prin resoftare dar cu nu ai 2 motoare identice, e posibil să nu ai același rezultat după resoftare.

 

Se uită un aspect, se scrie softul se scrie pe un "magar" * după care se fac teste de drum, alea fac diferența.

 

*mașină cu specificații identice cu cele de serie dar cu altă caroserie, vezi sandero rs camuflat în logan, duster camuflat în logan etc.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...