Sari la conținut

magyari

Pornire la rece

Postări Recomandate

Pana aici am stat si doar am citit si mai zambeam cu amaraciune..

dar cand vad ca pentru Dacia cineva scoate la inaintare "satisfactia clientului", "instructiunea de lucru"... chiar mi-e greu sa iau pe cineva in serios

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ce sa zic, in tara noastra "chestiile" astea sunt pt. prosti nu pentru ca de aia suntem platiti(service). Curios ca de la Ungaria spre vest chestiile astea nu sunt luate in deradere.

Din pacate la noi si pt. grupul VAG, BMW si altii se gandeste la fel ca in retele service Dacia.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Iar încurcați borcanele sunt motoare diferite cu probleme diferite. La MCV II e dCi90 k9k612 același de pe Duster 4x2, care a avut probleme doar pe x52. dCi110 prezent pe Duster ph2 și Lodgy e cunoscut cu problemă, rezolvabilă prin resoftare dar cu nu ai 2 motoare identice, e posibil să nu ai același rezultat după resoftare.

 

Se uită un aspect, se scrie softul se scrie pe un "magar" * după care se fac teste de drum, alea fac diferența.

 

*mașină cu specificații identice cu cele de serie dar cu altă caroserie, vezi sandero rs camuflat în logan, duster camuflat în logan etc.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 03.12.2013 la 22:07, cbogdy a spus:

La mine tot asa face. Fluctueaza turatia la pornire, dupa 10-15 secunde se stabilizeaz si gata. O sa trebuiasca sa o las peste noapte la service si sa o pornesc de fata cu ei, desi asa face si a lor, masina de test drive :)

Trebuie treaba facuta oficial cu masina mea, cu intrare in service, sa scriu acolo in foi cum si ce face :)

Acum nu am timp dar o sa fac si treaba asta.

In rest merge brici.

un vecin mi-a sugerat ca senzorul de rotatii de pe volanta face figuri la frig si deregleaza restul...

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Din experienta personala.

Sunt posesorul unui Duster 1..5.DCI 110 cp 4x4 de doi ani. La putin timp dupa achizitie  am observat tremuratul  la realanti si o usoara ezitare in demaraj. Ocazional si miros de motorina nearsa. Am dus tractorasul la dealer-ul local care a constatat cu fermitate ca totul e OK. M am bucurat initial dar cu toate astea ma simteam  de parca as avea un SAVIEM sub mine. Consumul mai mare decat ma asteptam m-a facut sa suspectez injectoarele.

Dealerul  a facut "testul injectoarelor" , nu stiu ce inseamna asta precizand din nou ca totul e ok. Mirosul de motorina nearsa devenise insuportabil. Dupa verificarile la daler am verificat turbina,  EGR cablaje softuri ...etc. Am mers la un atelier specializat in instalatii de injectie care mi-au spus ca injectoarele par sa fie OK. Periodic se aprindeau prin bord penrtu scurte perioade de timp diferiti martori dar insuficient pentru o diagnoza au spus mecanicii. Dupa o oarecare perioada de frustrari am mers la un mecanic "minune" care cu urechea (la propriu) a identificat un injector defect. L am inlocuit pe cel identificat ca fiind defect si au disparul ezitarile treipidatiile  mirosul  si a scazut si semnificativ consumul . Precizez ca instalatia este siemens iar injectorul unul SH. Am intrebat mai multi "cunoscatori" despre probleme de identificare a defectiunii injectoarelor si au dat timid din umeri. Sper sa fi fost de ajutor cuiva pe aici.

Si un alt simptom era acela ca de obicei la rece in demaraj pe linga acea ezitare scotea un consistent fum alb puternic mirositor a motorina nearsa. Pentru care am verificat inclusiv injectorul de motrina din pdf. suspectindu l de pierderi. Acestea dupa ce dealerul si ai alti mecanici au spus clar ca injectoarele sunt OK. Daca aveti intrebari , cu mare placere. Am ramas usor marcat dupa acest eveniment prin care un autoturism  cu constructie  relativ simpla a prezentat o  defectiune  asa de greu de diagnosticat.

Editat de Kanarus
Continuare.
  • Like 3
  • Mulțumesc! 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Topicuri

  • Postări

    • Revin cu amanunte... Dupa ce am verificat metodic tot ce mi-ati recomandat toti trei - si vreau sa va multumesc pentru ideile pertinente si pentru implicare - am decis sa ma predau si sa caut un electrician auto.  A venit, à pus contactul, a ascultat putin si à verificat amperajul bateriei.  Bateria era total descarcata. Am lucrat doua zile intregi la insonorizare  cu portiera deschisa. Peste noapte portiera a ramas deschisa deasemeni. Eram convins ca dupa un timp masina va opri toti consumatorii. Nu a fost asa. Bateria aproape descarcata a fost cauza acestui incident, cu cabluri conectate la o alta masina a ponit la sfert.  Totul a reintrat in normal. 
    • Pai poate si  din cauza taxelor isi cumpara!
    • Ai sa te miri cati clienti va avea in Anglia acest motor. Iti spun sigur. Sunt in tema.
    • Salut. Pe masina stock, cu 215/70/R16 intra lanturi, fara sa atinga la virarea rotii?
    • Scuzeeeee,   Dar am postat pe undeva pe aici pe un topic ... Problema la Dusterica al meu e că săracul a fost ... lovit! Am descoperit, atunci când am dat cutia jos ca să văd dacă bătaia este din cutie/ rulment presiune, că am capacul ambreiaj sudat pe vreo 10 cm ... De aici, am mers pe firul ăsta și am măsurat mașina pe dedesubt, cu un program pe calculator; ( nu mă pricep și este ceva timp de atunci ...); Am lonjeron dreapta mai scurt cu 5 mm ... Coroborat cu sudura aia = mașină lovită pe dedesubt ... Ideea este că de atunci sunt  2 ani + de când merg așa FĂRĂ probleme - nu tocește cauciucurile, trage fără probleme, nu patinează ambreiajul ... Am lăsat o așa ... Atât timp cât merge, fuge, trage pe nisip, bolovani, zăpadă ... sincer NU mă mai interesează că huruie la viteze sub 40 - 50 km/h ... Și în timpul ăsta am schimbat pe ea  doar un braț, plăcuțe frână și un racord pe la motor ( în afară de chit ambreiaj, rulment presiune, rulmenți spate - toate schimbate nu pentru că trebuia ci pentru a scăpa de huruit); Eu zic că este o mașină ușor/ ieftin de întreținut!   Stimă!
  • epiesa.ro

×
×
  • Creează nouă...