Sari la conținut

Pornire la rece


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,2k
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Anunt pe aceasta cale ca imi place dusterul. DIn acest motiv mi-am vandut A4 aproape nou si circul cu dacia.   NU imi plac cateva lucruri: 1. Pretul piperat 2. Atitudinea service-ului la semnalare

Si eu sufar de toate problemele enumerate aici. Dar in ultima vreme nu am mai avut probleme cu lipsa de putere, si incep sa cred din ce in ce mai mult ca nu am stiu sa exploatez motorul corect de la i

Dupa cate vad acum ai inceput sa dai lectii si de expluatare motoare diesel. Ai trecut de la diferentiale la motoare mai nou? Eu zic sa te rezumi la diferentiale. A auzit cineva de modul "after glow"

Posted Images

Am avut acum la munte -24 de grade si in afara de un zgomot mai mare la motorului in primul minut de la pornire nu am sesizat.

Turometrul era la 1000/1100 rpm.

 

Inainte de update am sesizat de vreo 3 ori oscilatia turometruli. Acum dupa update nu am mai sesizat sa fluctueze.

post-1495-0-50415900-1451827863_thumb.jpg

Editat de zerookool
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La mine s-a rezolvat pornirea de pe loc, nu mai da in nas si pot zice, chiar pornirea la rece, acele mici fluctuatii pentru primele 4-5 minute.

Dar a ramas o mica problema la pornirea sub -15 grade, porneste din prima, dar ii ia 4-5 secunde sa stabilizeze turatia, dupa care rontaie usurel si finut (stabilizare insemnand fluctuatii intre 400 si 1000 rot/min, zici ca ar da de 2-3 ori sa moara motorul, dupa care urca la 1000-1100 rot/min si merge brici).

 

La mine face cam 10 secunde o oscilatie usoara intre 1000 si ~950 dar apoi ramane la 1000 destul de multisor. Daca plec relativ repede cu masina

revine la turatie normala de ralanti destul de repede.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

as aface si la mine. o usoara fluctuatie 900-1100 3 secunde pe urma sta la 1100. dar asta la temp sub -15 la prima pornire de dim. pe urma nu mai face.

 

ce nu am inteles inca de la inceput este daca motorul e de renault.. nu e si softul?? adica daca pun motorul asta pe megane/ clio etc, alea vin cu alt soft?? adica de ce s au mai complicat sa reinventeze roata dpdv soft la un motor ultra testat. nu vorbeam de un motor aparut de 3 zile

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Revin :)

Intrebare pentru cei cu PH2 diesel. Becul, indicatorul de bujii incandescente se stinge inaintea stingerii ultimului bec din bord?

Daca da, ii dati imediat cheie sau mai asteptati un pic?

 

La al meu Duster, nu conteaza cat de frig este afara, indicatorul de bujii se stinge la fel de repede si daca afara este -20 sau +40 grade. Ceea ce la nici un diesel pe care l-am avut pana acum nu s-a intamplat asta. Cu cat era mai frig afara, cu atat acel indicator se stingea mai tarziu. Ma gandesc ca acest lucru era pentru a incalzi mai bine camera de aprindere a combustibilului.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu fac urmatorul lucru cand este foarte frig: aduc cheia in ultima pozitie, las sa se stinga toti martorii, aduc cheia in pozitia initiala si o iau de la capat doar ca dupa ce s-au stins toti martorii a 2-a oara o pornesc. In acest fel ma asigur ca bujiile sunt incinse.

 

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Revin :)

Intrebare pentru cei cu PH2 diesel.

 

La mine se stinge intotdeauna inainte de ceilalti martori, indiferent de temperatura exterioara, doar ca atunci cand este frig afara sta mai mult timp aprins, cheie dau imediat ce martorul de bujii s-a stins...porneste ''la sfert''

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...