Sari la conținut

Postări Recomandate

@Giovani:  Frigotehnistul sigur știe mai multe despre un sistem AC decât mecanicul care nu face decât să umple/golească instalația cu ajutorul unui echipament specializat.

E alegerea ta pe cine crezi, în definitiv sunt banii tăi.

O mică completare: la Duster ph1 nu ai senzor antiîngheț, compresorul merge permanent, la ph2 și ph3 ai senzor antiînghet și funcționare intermitentă compresor

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 404
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Nu pot sa ma abtin... Iarna nu-i ca vara... aerul!

Raportez din incinsa grecie: se pare ca problema cu AC s-a remediat. Am mers cu el mai multe ore in continuu, fara probleme. Ba chiar parca acum face si mai racoare. Deci, daca vor, pot.

Ca sa incercam sa te ajutam (din experienta)... Sistemul functioneaza cel mai bine pe treapta a doua a ventilatorului. La treapta 4, nu face fata atat de bine sistemul de racire pentru debitul de aer

Posted Images

multumesc de raspuns Midnighte ....banuiesti un senzor care nu isi face treaba 100% dar astia nu sunt in stare sa faca un senzor ? sa ia de la nissan .sau n producatori un senzor ..sa recunoasaca , ca nu sunt in stare sa faca un senzor . Si pentru un senzor ..chinuie mii de posesori de dustere ? 1 sa nu folosesc pe recilculare mult timp ..Pai daca circul in oras o sa miros gaze de esapament ca sa ajut aerul sau aerul ma ajuta atat cat vreau eu ? . si tin pe recirculare pana ies din oras ! 3 sa nu dau pe minim ..pai daca era modificau butonul sa nu ajunga la minim dar atat car este construit asa il dau la mnim de buna credinta ca funtioneaza. 4 daca afara sunt 40 eu vreau 20 sa inteleg ca nu se recomanda decat mai putin ...dar eu la 20 simt comfort la drum lung . Am glumit ! multumesc de sfaturi tuturor ! si totusi inginerii ar trebui sa ne faca mai mult confort . Drumuri bune !

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 years later...
  • 1 year later...

Salutare colegi!De cand a dat caldura am probleme cu AC.Mai exact daca merg la drum intins merge cat de cat normal,nu pot spune ca ingheata dar nici rau nu este.Cum stau un pic la relanti si reiau deplasarea compresorul se opreste.Am schimbat radiatorul pentru ca oricul arata foarte rau,sonda de presiune de pe conducta si toate releele inclusiv rezistenta de la gmv.Am facut si o proba cu gmv pornit doar in treapta a doua crezand ca e de la el dar tot aceleasi simptome,merge cat merge si se opreste.freonul schimbat si el de doua ori am crezut ca e de proasta calitate si poate face presiune prea mare.Incepe sa ma doara capul ca nu ii mai dau de cap.Cunoaste cineva cauza?Ati mai intalnit aceasta problema?Dusterul meu este PH1 din 2013,1.5 dci.Si daca am postat unde nu trebuie imi cer scuze.Am cautat pe tot internetul.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...