
bogdanmihai29
Members-
Număr conținut
10 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
-
Zile Câștigate
1
bogdanmihai29 a câștigat ziua ultima dată pe 28 Februarie
bogdanmihai29 a avut cel mai apreciat conținut!
Reputație Comunitate
5 NeutralDespre bogdanmihai29
-
Rang
Dusterist
-
Dupa mai multe zile si vizite pe la mecanici iscusiti ai reprezentantelor din Pitesti am reusit sa rezolv problema.Mi-a fost un pic greu la mufa de la pompa abs ca e mai greu accesibila dar totul este ok acum.Intr-un final cu schema pusa de colegi la dispozitie am luat-o uso pe fir si am descoperit ca firul de masa de la senzorul combinat era intrerupt undeva la vreo doi centrimetri de locul unde intra in mufa.Cu un multimetru si o schema am batut patru mecanici specializati Dacia.becul esp s-a stins de la sine dar df190 si df099 au ramas memorate.Incerc cu renolink sau ddt4all sa le sterg.Dim
-
In diagrama atasata deasupra senzorului de unghi volan mai vad un modul notat cu 1016 la care merge firul alb(galben in cazul meu).Despre ce modul este vorba?Este vorba de siguranta ABS?Maine daca sta ninsoarea vreau sa ma apuc de verificat continuitatea firelor pas cu pas.Dupa cum arata mufa de la senzorul combinat simt ca e vorba de vreun contact imperfect sau mai rau un scurt ceva pe acolo.Sper sa faca multimetrul mai mult decat mecanicii la care am fost pana acum.
-
Revin cu un update.Azi am vizitat a doua oara mecanicul pentru diagnoza si programare.A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster.Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord si cel mai probabil este vorba de pompa abs.Poate vorbesc prostii dar abs functioneaza normal.Senzorul unghi volan funtioneaza normal,cel de sub scaun pe care l-am carpit acum cateva zile funtioneaza normal.Acelasi mecanic mi-a recomandat sa pun mana pe letcon si sa revin la starea dinainte adica fara led esp.Ma doare capul si imi vine sa ii dau ledul j
-
Am facut destule cu testerul pana acum.Ce am acum de facut e mai dificil pentru ca nu am gasit nimic pe nicaieri.Nu o sa fac nimic fara asistenta.Nu de alta dar daca e cava vreau sa merg eu la mecanic nu sa il chem pe el la mine :)))
-
Acum inainte de a merge la mecanic are cineva ideee cum pot programa esp sau ce trebuie sa incerc pentru a stinge becul si eroarea DF190?Bineinteles cu Renolink sau DDT4ALL.Diagzone mai mult ca sigur nu e capabil sa faca ceva.Poate reusesc sa fac treaba asta cu ajutorul vostru.
-
Multumesc pentru sfaturi.Pana acum asta e primul semn bun.Am lipit firele din imagine cu letconul si maine merg la mester sa vedem ce mai iese si daca se remediaza.Macar am cumparat spirala din cauza firelor rupte.E un pret mic avand in vedere ca altcineva imi spusese sa cumpar si pompa abs cu tot cu calculator. :)))).Numai ingineri am intalnit in ultimele zile.
-
Va multumesc pentru raspunsuri.Maine ma pun pe cotrobait si sper sa gasesc buba.Va tin la curent.
-
Acel senzor il gasesc in interiorul consolei centrale sau pe sub scaunul din dreapta?Sper sa nu dezmebrez masina pana il gasesc. :)))
-
Multumesc pentru raspunsul dat.M-a cam luat valul si am uitat sa prezint toate datele.Este vorba de un duster PH1 din 2013,4x4,1.5dci.Sa inteleg ca tot mesterul ar trebui sa ii dea de cap cu o programare a senzorului.Cand am luat piesa am avut grija sa aiba acelasi reper.Daca ajuta cu ceva 479454516R.Ma sperie faptul ca si cu panglica dinainte tot aceeasi problema era,adica vedeam mudulul si nu puteam sa il accesez.Am incercat cu Renolink,DDT4ALL.
-
bogdanmihai29 îl urmărește pe Probleme esp și nu numai ....
-
Al meu a avut ledul esp dat jos.Am pus un led nou si imi ramane permanent aprins.Am fost la diagnoza cu ea si imi arata eroare DF190 circuit claviatura cominicatie perturbata.Am luat un senzor esp(panglica de la volan ca asa mi-a spus mecanicul) l-am montat exact cum era si pe masina de la dezmembrari si am in continuare aceeasi problema.Am incercat sa sterg eroarea cu diagzone dar nu se poate.Am si un renolink chinezesc si atunci cand scanez imi gaseste modulul esp dar nu il acceseaza.Mesterul la care am fost folosea ddt2000 si clip deci nu poate fi vorba ca nu a fost folosit un tester profes