Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 404
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Nu pot sa ma abtin... Iarna nu-i ca vara... aerul!

Raportez din incinsa grecie: se pare ca problema cu AC s-a remediat. Am mers cu el mai multe ore in continuu, fara probleme. Ba chiar parca acum face si mai racoare. Deci, daca vor, pot.

Ca sa incercam sa te ajutam (din experienta)... Sistemul functioneaza cel mai bine pe treapta a doua a ventilatorului. La treapta 4, nu face fata atat de bine sistemul de racire pentru debitul de aer

Posted Images

Pot sa spun din propria experienta, ac la dacia esre unul conceput bine chiar daca cateodata aerul nu face fata. Si de ce spun asta, la loganul de la servici 1.5 dci 90 cp trage motorul fara sa simta ca e aerul pornit, tot asta am vazut si la duster. Prim data nu mi-a venit cred cat de usor merge. In schimb pot spune( la masinile cu care am mers) mergea mai bine aerul adica baga rece dar, erau "ingenuncheate" rau de tot si anume opel astra, audi, cielo, octavia 2. Trebuia sa le turez mult pentru a nu muri motorul, oricum ma repet sistemul mi se pare bine conceput chiar daca nu raceste sa te inghete.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu exageram :) ca se simte si la duster ca e usor "ingenunchiat"(si in oras la plecarile de pe loc si accelerare cat si in afara in depasiri si nu ma refer la vreun wannabe racer ci pur si simplu o depasire normala si simpla) insa senzatia se pare ca este ceva mai mica fata de alte masini.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Posibil sa fie doar senzatia posibil asa sa fie dar mie asa mi se pare. De simtit se simte dar prea putin. In schimb aerul pe care il baga nu este la fel de rece ca la celelalte. @klaus eu vorbesc din proprie experienta cel putin intre cele 2 masini cu care merg zilnic aproape(logan si opel astra 1.7 dci) si mai tot timpul cu aer. La opel cel putin daca nu tin turat motorul cand plec de pe loc imi moare ceea la logan nu se intampla.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

la mine a functionat corect aerul, dar l-am folosit cam cum a zis @t0rquemada, cu recirculare in primele minute; nici nu am mai intampinat problema cu congelarea vaporizatorului (patita o singura data, aerul pornit pe 3, jetul pe parbriz, 28 grade afara, cam 2 ore de functionare)

 

putin offtopic:ieri in perioada de varf a caldurii am avut insa neplacuta surpriza sa nu pot porni masina, abia la a 3-a cheie lunga a luat-o , se simtea ca si cum nu mai aveam benzina... posibil sa se fi evaporat pe conducte?

 

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Din cate se se discuta pe aici majoritatea dusteristilor se plang de functionarea ac-ului. Am mai postat si eu pe acest topic faptul ca la mine la ph2 ac pleaca si porneste din 2 in 2 minute si de fiecare data cand porneste face un zgomot ca o purjare la o teava sparta. Unii colegi m-au sfatuit sa stau linistit ptr ca asa e normal ca asa face la ph2. Am fost la mecanic, bagat 500g freon+100g ulei ( doar 100g ulei pentru ca la reancarcare se considera ca in instalatie dupa ce o golesti mai raman 50g ulei ) , dupa aceasta reancarcare baga rece insa comportamentul compresorului e acelasi. Am ziz ca merg pe mana colegilor insa cum vedeam prin oras un ph2 si eimediat langa propietar cu rugamintea de a ma lasa sa aud ac in timpul functionarii si surpriza, la prima pornire la ei zgomotul la pornire mai mic ca la mine si nu se opreste ( am gasit doar ph2-uri 2015 ) a mea fiind ph2 decembrie 2013. Nu mai spun ca la ph2 2015 benzina nu se aude nimic si e foarte silentios si in cabina nu simti aproape nimic la pornirea ac, or fi aceleasi compresoare montate pe diesel si pe benzina ? Nu mai spun ca vecinul meu e instructor auto are un logan 1.4 benzina de vreo 8 ani , ac-ul folosit la greu cat e cuplat compresorul merge continuu, nu este galagios, face rece bine si omul este foarte multumit. Oare la duster sa fi folosit alt model de compresor si sa nu-l fi nimerit ? Intreb si eu ca vad c-am multi nemultumiti.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

pot sa confirm si eu la dusterul meu din ian 2015 dci ca face la fel. compresorul se opreste si apoi peste cateva minute porneste din nou. poate asa e climatronicu' la dacia...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

K9K(4x4 110cp) are compresor VALEO DKV11R, ce are cilindree fixă astfel că e pilotat în cicluri* on-off.

Restul motorizărilor, K4M, K9K(90CP), H5F au compresor CALSONIC CR12, cilindree variabilă care e pilotat în cicluri* on-off pentru eficiență (euro 5, eco ,etc).

 

ciclurile depind de ECO mode, sarcină alternator, cuplu motor, etc

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...