Sari la conținut

Ce nu iti place la Dacia Duster?


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 164
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Sa fac si eu o lista cu ce nu-mi place la Duster:   1. Consuma motorina! La fiecare 800 km tot trebuie sa fac plinul!!! Problema foarte costisitoare... 2. Cand spal parbrizul se consuma lichidul de

Parerea mea: Cooperativa Munca in Zadar. Din fericire portbagajul a fost proiectat exact cum trebuie. Orice altceva, cu timpul ar arata mai urit. Cu conditia sa nu transporti obiecte contondente, sabi

Sunt multe lucruri care nici mie nu îmi plac la Duster, şi as mai fi vrut şi alte opţionale, dar pentru un 4x4 cu gardă mare la sol, nou şi mult mai ieftin, accept aceste neajunsuri. Dacă îmi permitea

Posted Images

Masina aia pastreaza de la Duster doar un pic din aspectul exterior si design-ul plansei de bord. In rest, nu are nimic in comun cu modelul de serie. Si pe deasupra, mai e si pe benzina, nu justifica dorinta pentru un 2.0 dCI :P

Si nici nu poti spune despre ea ca ce motor grozav are sub capota, pentru ca nu avea motorul acolo.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei un Duster e bine sa te gandesti la un 4x4,caci altfel te alegi cu un Logan mai inalt cum bine a scris cineva pe acest .

E adevarat ca se mai intampla sa pice o bucsa sau un amortizor sau sa nu-ti placa antena ori faptul ca nu are discuri la franele spate,dar are multe alte calitati pentru care aproape toti membrii ForumDuster au ales sa-l cumpere.

Te asteptam cu o postare la rubrica Dusterul meu cat mai curand!

Editat de CristianDuster
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Este aproape perfecta!

Sincer nu vad rostul la atatea nivele de echipare.

Aceasta diversitate cu siguranta creste costul masinii avand in vedere ca trebuie organizata productia pentru mai multe variante si trebuiesc aprovizionate un numar mai mare de repere diferite.

Cred ca in Romania 90% din vanzari sunt Laureate, iar in lipsa echiparilor inferioare (ma refer la Ambiance si mai ales la Duster) majoritatea ar cumpara Laureate; foarte, foarte putini ar renunta sa mai cumpere.

Apoi nu inteleg de ce cineva ar alege Ambiance cu aer conditionat cand are la dispozitie Laureate (situatia este similara si la Logan).

Personal as scoate din productie versiunile care se vand cel mai putin.

Am incercat sa gasesc o statistica a vanzarilor in functie de nivelele de echipare, de motorizari, tractiune, culori dar nu am gasit decat statistica Diesel versus Otto.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Aerul conditionat la marca Dacia a fost acceptat putin mai greu de clientii din romania .In calitate de client romanul nu vrea sa plateasca pentru ceva ce nu vrea sa existe in dotarea masinii.

Sunt doua dotari care nu le aveau la Duster1,5 cand am luat eu masina in vara si anume ,functia Start/Stop si un Media Nav de ultima generatie ,si aici ma refer doar la faptul ca cel existent nu se poate conecta cu alte dispozitive,afara de smartphone, prin Bluetooth asa cum am vazut in Italia .

Navigatia se putea urmarii de pe o tableta prinsa cu ventuza de parbriz.

Dar sa nu uitam ca Dacia e o masina low cost asa ca divesitatea de modele cat mai ieftine asigura mare parte din vanzari si cred ca din acest motiv exista posibilitatea configurarii unei masini fara prea multe dotari.

Editat de CristianDuster
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...