Sari la conținut

Postări Recomandate

Am facut niste poze la mine. Carlig de origine pentru PH2, montat azi. Vad ca una din poze nu a iesit prea clara, daca e nevoie imi ziceti si o fac din nou. Sau daca vreti alte unghiuri si reusiti sa imi explicati :) se rezolva si aia

 

Edit: vad ca pozele s-au incarcat in ordine inversa, e mai usor de inteles daca le priviti de la ultima spre prima: 4 - vedere din exterior, 3 - de sub bara, spre stanga masinii, 2 - prinderea in partea stanga, 1 - prinderea in partea dreapta

post-3015-0-66742200-1406649468_thumb.jpg

post-3015-0-27929500-1406649471_thumb.jpg

post-3015-0-48574400-1406649472_thumb.jpg

post-3015-0-75016500-1406649473_thumb.jpg

Editat de razvanpat
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 269
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Pam..pam.. Mi-am pus carlig fara a necesita decuparea barii. Producator AUTO-HAK. Nu s-a gaurit absolut nimic, gaurile sunt gata facute din fabrica. Un mic amanunt la achizitionarea carligului, spe

Da, pe 7 sau 13 pini

Trebuie decupat din scutul rezervorului de adblue, rezervor care trebuie golit și demontat (conform indicațiilor oficiale) . Modulul cu pricina scoate forța* din circuitele originale și în acelaș

Posted Images

Multumim razvanpat! Totusi noi avem nevoie daca poti sa faci poze la interior. Desfaci capacul de la cric si pipaind cu mana vei intelege cam unde sunt suruburile pe care le vrem noi pozate.

Eventual vezi putin in urma sirul discutiei.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Merci pt exemplificare!

Acum... (ca sunt un carcotas recunoscut ;) ) imi pun si eu intrebarea... Cu traversele alea, montate intre bara carligului si traversa pe care-i prins diferentialul, care vor fi stricaciunile in cazul unui impact din spate? Nu vor stramba destul de multe pe-acolo?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pai exact asa cum stim , orice acaret pus in plus muta sau disipa energia in cazul unui impact . Eu zic acum ca daca puneam un carlic standard aveam acelasi rezultat dar cu traversa nu longitudinala nu voi face decat sa mai pun si puntea spate care este prinsa in 4 bolturi pe caroserie sa munceasca in cazul unui impact .

Din experienta spun ca si cu si fara tot varza se face undeva .

Avantajul pe care-l vad mai aproape este faptul ca voi putea monta un scut spate pentru degajare .

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din experienta spun ca si cu si fara tot varza se face undeva .

Cu asta suntem cu totii deacord... Singurul lucru la care ma duce gandul este faptul ca, la mine unde-i prins doar in lonjeroane, sunt sanse sa mi se strambe caroseria (lonjeroanele) pe cand la modelul vostru... daca-ti impunge traversa peste diferential si-i schimba unghiul, este posibil sa nu se mai poata misca masina...

Sa nu fie cu suparare dar... eu ma gandesc la faptul ca... exista multe sanse s-o iei in spate... mai ales la noi (la Bucuresti)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak featured this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...