Sari la conținut

Anvelope Dacia Duster


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,3k
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Daca ramai pe all season eu as sta tot cu good year cu care a venit masina. Pana acum am incercat continental si barum, all season, dar am mers si iarna cu ele, doar in primul an cand erau noi, adica

Jentile stilizate ...365R sunt mai grele decat cele de tabla cu peste 2 kg.Dusterul este o masina grea pentru motorul 1,3 sau 1,5.Plecarea de pe loc este greoaie fata de alte masini cu aceeasi motoriz

Am largit lista inceputa de @dacian cu variante de cauciucuri mai late (225 mm) care intra pe janta stoc. Vorbim strict de R16, jante stoc si suspensie stoc, varianta 4x4 (benzina/diesel/ph1/ph2).  

Posted Images

scuze de offtopic insa nu ma pot abtine... adica au scos aia Dusterul din sant cu Subaru ?

@mugur, ai ceva de-a face cu asta? :P

 

Nu deloc. Insa azi am duster (si subaru) din cauza ca acum niste ani am scos eu si un duster pe un nene cu

o toyota landcruiser dintr-o mare rapa cu noroi, io l-am apucat de bot si dusterul l-a apucat de poponetz.

Am explicat mai pe larg povestea la "Dusterul meu"

 

Comportamentul dusterului din ziua aia a contat enorm in decizia de a-l achizitiona pe asta de il calaresc azi.

Din pacate, iesitul din rahat (ca mai sus) tine o gramada de anvelope, o gramada mai mica de sofer, si cam putin

de masina...

Editat de mugur
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@mugur, evident ca eu glumeam :) ( banui ca te-ai prins :P ) Însă povestea asta a ta cumva am ratat-o asa ca acuma abia astept sa iti recitesc post-ul de la "Dusterul meu" :)

 

Pe de alta parte, Subaru e cunoscut pt sistemul sau 4x4 care, din gama SUV stock as zice ca e poate cel mai bun (excl. hardcore stuff ca Patrol, Defender, G Class...) si ma bucur din nou ca un posesor de Duster si Subaru vorbeste asa de bine de asta a nostru autohton ;)

 

Multumim încă o data pt evidentierea importantei anvelopelor in astfel de conditii.

 

Pe vremuri (2004-2005) activam pe forumul Oltcit :) - deh, era greu cu reglajul unui carburator dublu-corp si baietii de acolo aveau materiale f bune si erau foarte săritori...

Aveau acolo un tutorial de pregătire pt iarna foarte bun incare prezentau si ceva tehnici de condus in conditii de-astea. O sa caut ai dau un link si aici la noi.

 

Numa' bine si grija ca in dimineata asta e cam totul alb si pe la Cluj... A venit! :)

Editat de Killer82
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ajung si eu sa le dau dreptate altora. Daca iarna trecuta nu am avut nici un fel de probleme cu anvelopele stock (erau aproape noi), acum, cand am cam 25.000 km pe ele, deja imi e cam frica de cand o sa vina zapada. Desi profilul este aproape intact (conduc destul de "batraneste", nu franez si nu accelerez brusc, prin urmare nu prea au fost "stresate") aderenta pe umed este vraiste. Am simtit ca pierd aderenta la plecari de pe loc simple, am simtit ca pierd aderenta la franari lejere. Poate pe zapada curata se vor descurca (dupa cum am zis, profilul arata ok), dar pe zapada umezita cred ca ma duc sanie.

 

Cum nu ma bate gandul sa merg pe seturi separate iarna/vara, cam ce imi recomandati? Ma gandeam la niste BFG-uri, dar nu se gasesc fix pe dimensiune, off prea des nu fac (de, 4x2, prietenii stiu de ce :) ), si nu ma prea incanta nici zgomotul si consumul crescut. Asa ca, ce variante mai am, AT-uri sau mixte? Continental ContiCrossContact AT 215/65 R16 98T cum sunt (ma intereseaza si din punct de vedere al rezistentei in timp, mi-as dori sa pot rula 35-40k km pe un set)?

Editat de DonQuijote
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak featured this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...