Sari la conținut

Anvelope Dacia Duster


Postări Recomandate

Va rog sa ma ajutati cu o informatie.

 

Un amic jura pe ma'sa si pe tac'su ca gumele de iarna Barum sunt cea mai mare smecherie de cand s-a inventat gaura la covrig...

 

 

Stiu ca unii dintre voi au folosit Barum.

Ma astept sa fie gume ok, nu premium si nici gaura de la covrig. Intrebarea mea e: le-a folosit cineva mai mult de o iarna? Ca in prima iarna al dracu' de multe gume fac fata.

 

Si 2: E adevarat ca sunt in realitate gume Conti facute la cehi, de buget? Sau e doar folclor...

 

Edit: shit... post d3 pe telefon. Rog un moderator sa il mute. Mea culpa...voiam sa postez la Anvelope de iarna.

 

@mugur, eu am Barum Polaris 3, acum e a doua iarna, asa ca abia la vara pot sa zic daca is mai rele decat anul trecut.

Sunt anvelope din grupul conti, ale mele sunt facute in cehia si sunt cele mai ieftine din grupul conti. Ca idee am mai mers cu astfel de anvelope si pe dustere inchiriate ( alea nu mai erau noi) si n-am avut probleme/emotii dar clar nu se compara cu nokian, de exemplu.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 1,3k
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Daca ramai pe all season eu as sta tot cu good year cu care a venit masina. Pana acum am incercat continental si barum, all season, dar am mers si iarna cu ele, doar in primul an cand erau noi, adica

Jentile stilizate ...365R sunt mai grele decat cele de tabla cu peste 2 kg.Dusterul este o masina grea pentru motorul 1,3 sau 1,5.Plecarea de pe loc este greoaie fata de alte masini cu aceeasi motoriz

Am largit lista inceputa de @dacian cu variante de cauciucuri mai late (225 mm) care intra pe janta stoc. Vorbim strict de R16, jante stoc si suspensie stoc, varianta 4x4 (benzina/diesel/ph1/ph2).  

Posted Images

Mersi mult! Nu s-or compara cu Nokian dar nici n-au pret de Nokian. Conteaza si cum mergi si pe unde nu doar guma...astept sa imi zici la primavara, iarna asta ma descurc.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@mugur eu iarna trecuta dupa ce m-a prins zapada cu cauciucurile stock conti, am luat la urgenta dar nu cele mai ieftine cauciucuri de iarna. Sunt Falken Landair, facute in Japonia, Nu am studiat prea mult despre ele ca nu aveam timp, dar mi-au lasat o impresie foarta buna cand am venit dinspre Onesti la Brasov . Zapada foarte mare si condus prudent. Singura problema este ca mi se par putin mai galagioase pe asfalt , dar asta e normal.post-3487-0-21115500-1446660873_thumb.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Barum astea erau 307ron cica...n-am stat sa caut.

 

Va rog sa nu intelegeti ca vreau Barum neaparat! Voiam sa inteleg care e smecheria, si m-am contrazis cu amicul, eu sustinand ca daca is bune, is bune o iarna la banii aia. El..cum ziceam: gaura de la covrig.

 

Pe subaru de cand o am, am avut nokian o data si in rest Vredestein Quatrack.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar sunt mult mai ieftine decat nokian-urile, nu imi dau seama daca si cat pierzi la consum si la numarul de ani in care le poti folosi.

Pot sa-ti mai zic niste "experiente", insa nu sunt cu cauciucuri de iarna:

- pe logan pt vara am avut barum - cand s-au terminat si am pus good year gt3 a fost diferenta de la cer la pamant

- un prieten care lucra la continental si-a luat barum pt un bmw m3, ca sunt facute de continental - le-a terminat in cateva luni, a zis ca n-au aderenta deloc, si s-a jurat ca nu mai cumpara

- de 1 luna am pus pe duster nokian-urile wr d4 in loc de conti all season - deocamdata, in lipsa iernii, mi se par superioare continental-urilor din toate punctele de vedere - tinuta de drum, zgomot la rulare, consum

- pe logan am avut matador de iarna - intr-adevar, dupa fiecare an se simtea clar ca sunt mai proaste decat anul precedent

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Polaris 3 sunt cuciucuri corecte, depinde insa cum mergi cu ele si pe unde. Am avut polemici iarna trecuta cu unii useri de aici cum ca si conti crosscontact LX all season sunt ok de iarna ca mergi preventiv si cand am schimbat pe polaris parca era alta masina. Toata chestia asta despre cauciucuri e foarte subiectiva.

 

Review

 

si nu sunt zgomotoase (71dB) si nici gurmande (comparat cu crosscontact LX).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak featured this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...