Sari la conținut

Probleme indicator consum


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 393
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Defapt ai făcut ceva, ai consumat din carburantul din rezervor - suficient cât să facă recalibrarea singur.

Eu la toate masinile detinute in peste 33 de ani am alimentat pana la primul “click” al pompei si nu am vazut “becul rosu”, lucru valabil si la masina actuala: alimentare pana la primul click si cand

Dacă în loc de L/100km ai km/L atunci: a) cineva s-a jucat aiurea b) mașina e de afară, dintr-o tară cu km/L - cam greu e teritoriul european   Se rezolvă din diagnoză.

Posted Images

La mine diferentele intre cat vede CB ca s-a consumat si cat intra la pompa sunt maricele, de cele mai multe ori ~5-8 litri la o alimentare cu 35-45 litri facuta in acelasi fel, 2-3 clickuri dupa cel initial dar chiar si asa este suficient incat sa nu raman in pana.

Pe langa asta am si piticul pe creier sa nu ajung pe rosu pana alimentez sau sa vad cantitatea consumata(intre plinuri) mai mare de 50 litri pe CB si asa stiu sigur ca nu am cum sa raman pe zero indiferent de cati litri sunt afisati eronat, fiind in plus :)

 

Daca pe CB arata 50 litri consumati stiu sigur ca arata in plus si indiferent cat ar fi...e in plus fata de cati litri s-au consumat in realitate, poate 40, 45 sau 48, asta aflu cand fac plinul :)

 

Inca o chestie pe care-am observat-o la mine, valorile astea aratate eronat pe CB vs pompa sunt mai mari la fataitul in oras, la drum intins diferentele CB vs pompa sunt mult mai mici sa zicem 1-2 maxim 3 litri.

 

Asa cum zicea cineva mai sus poate ca este mai usor sa nu va mai bateti capul prea tare cu problema aceasta, este mai sigur pentru voi sa va dati seama cam care este eroarea si daca ce va arata CB este in plus/minus fata de pompa. Doar ghidati-va in linii mari dupa ce va zice CB si ar trebui sa fiti in siguranta :)

Editat de klaus
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si eu cred ca abaterea e mai "pregnanta" la statul mult prin oras.

Sincer mi se cam falfaie ce arata barele alea, daca au ramas 2 liniute (in afara de aia de jos de tot)

ma duc si alimentez.

 

Poate mi-ar pasa sa ma prinda o data cu chilotii in vine si ca prin minune sa nu gasesc io o benzinarie care sa

imi convina, dar situatia aia inca nu a aparut.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Azi am facut al 2-lea plin la al meu Duster. Mai aveam o singura pavela aprinsa si o estimare pe CB de fix 100km pe care ii mai pot face pana sa raman pe uscat. Consum mediu CB 6,3 l/100km.

Au intrat 41,32 l, la al 2-lea click. Daca nu apar drumuri extra, o sa incerc sa alimentez cam in aceeasi situatie. sa fac o comparatie intre consumul dat de CB si cel real.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

... daca au ramas 2 liniute (in afara de aia de jos de tot)

ma duc si alimentez.

 

Poate mi-ar pasa sa ma prinda o data cu chilotii in vine si ca prin minune sa nu gasesc io o benzinarie care sa

imi convina, dar situatia aia inca nu a aparut.

 

O sa-ti dau exemplul meu. Poate ai sa razi, dar nu m-am inselat niciodata ca voi ramane in pana prostului. O data la cateva luni, trec granita la vecini, cam 50 km si de acolo fac unele aprovizionari pentru ca la produsele respective nu exista TVA si evident nici taxe vamale, dar ma duc numai dupa ce imi apare pompa pe CB. Acolo urmeaza sa si alimentez, unde bezina cred ca este cel mai ieftin din EU. Stiu sigur ca mai pot circula cel putin 50 km. Nu m-am inselat niciodata sa raman pe dreapa pe autostrada. Parerea mea, este ca-ti faci griji prea multe, ca vei ramane fara motorina la ultimele 2 pavele.

Sau poti sa faci un experiment, daca esti genul.....Cumpara o canistra de motorina de vreo 5 L. si dupa ce apare pompa pe CB, te uiti sa vezi cat mai poti sa circuli.

Si alt exemplu. La mine cand mai apare pompa, mai fac 2 drumuri la servici , de 2 ori x 20 km. Apoi ma duc si alimentez relaxat

Editat de bmcpst
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu de aia bag cand am 2 liniute :)

Si cu o linie as putea sa merg destul incat sa dau de o benzinarie.

Dar (mai ales pe frig) motorina cam condenseaza daca are destul aer in rezervor.

Jumate poveste jumate adevar, io prefer sa evit apa rezultata din condens.

 

O singura data in multi ani si km cu Subaru am ramas fara benzina in oras.

Se arsese beculetul ala rosu si nu stiam, asteptam sa se aprinda ca sa fac un test de consum plin la plin in oras.

 

P.S. Am 2 canistre, una de 10 una de 20. Nici una cumparata ca sa fac teste :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cand am luat masina saptamana trecuta, toate pavelele erau goale si clipea avertizarea intr-o veselie. Prima oprire a fost bineinteles la o benzinarie unde am alimentat pana la primul click, 44,31 l. Ieri cand am alimentat, pe CB imi arata ~ 37 l consumati de la ultima resetare, deci teoretic mai aveam apropape 7 l de motorina in rezervor... Cati din ei erau accesibili, e alta discutie..

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak changed the title to Probleme indicator consum
  • Mak pinned this topic
  • Mak featured this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...