Sari la conținut

Probleme indicator consum


Postări Recomandate

Și este vreo diferență între cea pe motorină și cea pe benzină? Cei cu 4x4 diesel au alimentat peste 45l, eu de ce nu ating nici 40l la pompă chiar dacă merg până clipocește și ultima liniuță încadrată, aici nu înțeleg...

Mulțumesc pentru orice info.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 months later...
  • Răspunsuri 393
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Defapt ai făcut ceva, ai consumat din carburantul din rezervor - suficient cât să facă recalibrarea singur.

Eu la toate masinile detinute in peste 33 de ani am alimentat pana la primul “click” al pompei si nu am vazut “becul rosu”, lucru valabil si la masina actuala: alimentare pana la primul click si cand

Dacă în loc de L/100km ai km/L atunci: a) cineva s-a jucat aiurea b) mașina e de afară, dintr-o tară cu km/L - cam greu e teritoriul european   Se rezolvă din diagnoză.

Posted Images

  • 1 month later...

Eu am alimentat ieri 17 litri ca se aprinsese becu.

N am observat indicatorul de nivel abia azi dimineata in drum spre sv vad becul aprins.

Am oprit motorul si la repornire s a stins si arata cred corect mai bine de jumatate cu aproape o liniuta.

Si am doar 3500.km...

Ce o fi fost ca ma ingrijoreaza?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La duster 2018 am facut plinul la Tulcea si a scazut putin din prima liniuta la Bucuresti.

Am observat ca daca fac plinul merg mult cu ea pana incepe sa scada , iar cand incepe , scade foarte repede mai ales cand trece de jumatate spre 0 . Cam ciudat pot spune.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu este valabil doar la Duster!

Conteaza cum faci plinul, daca te opresti la prima "oprire automata" a pompei sau daca incerci "sa indesi" mai multa benzina in rezervor. In ambele situatii indicatorul arata numarul maxim de liniute (evident ai mai mult combustibil in masina daca folosesti metoda a doua). In al doilea caz poti sa circuli mai mult pana incep sa scada liniutele de la indicator.

Pe de alta parte orice indicator arata 100% cand defapt rezervorul nu este 100% plin. Daca chiar umpli 100% rezervorul poti merge mai mult pana indicatorul incepe sa scada. La fel si la zero. Orice indicator arata 0% cand defapt mai ai combustibil in masina. O sa fi surprins cat de mult mai poti sa mergi cu masina. A nu se testa acest lucru!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...

Salutare.

Azi am dat și eu de o problema similara. Am ieșit cu masina și la pornirea motorului arata 360 km pana la pompa. După ce am ajuns acasă , parcurgand aproximativ 10 km mă uit la bord și surpriza ... Îmi mai arata 160 km , și au scăzut și 2 liniuțe din bord care indica cantitatea de combustibil. O fii ceva defect? Masina are 2 luni și 1600 km rulați pana în prezent. Voi face plinul sa văd dacă își revine , dar pana atunci pun și aici o întrebare.  Știe careva vre-o explicație? 

La 10.08.2018 la 17:11, tolo a spus:

La duster 2018 am facut plinul la Tulcea si a scazut putin din prima liniuta la Bucuresti.

Am observat ca daca fac plinul merg mult cu ea pana incepe sa scada , iar cand incepe , scade foarte repede mai ales cand trece de jumatate spre 0 . Cam ciudat pot spune.

Salut,

La fel a făcut și la mine. După plin am zis ca merge cu aer , după ce a trecut de jumătate a scăzut repede.

Editat de Juliano
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

am patit si eu azi o chestie *interesanta*: aveam rezervorul plin pana la antepenultima liniuta, am pus benzina inca vreo 16 litri, am zis ca se face full. Cand pornesc, indicatorul fix in acelasi loc, nicio miscare. Merg,imi fac treaba, indicatorul nimic. Las masina, trec vreo 4 ore, iar pornesc, am facut vreo 100 km, indicatorul imi arata mai putina benzina in rezervor. Care sa fie cauza? A *mintit* pompa, am dat banii degeaba pe bezina si nu a mai bagat nimic in rezervor sau cumva indicatorul e problema, sau senzorul din rezervor??? Ati patit asa ceva? Astept ziua de maine sa vad surpriza

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak changed the title to Probleme indicator consum
  • Mak pinned this topic
  • Mak featured this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...