Sari la conținut

BogdanG

Members
  • Număr conținut

    10
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

4 Neutral

Despre BogdanG

  • Rang
    Dusterist

Informații profil

  • Oraș:
    Pitesti
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.6 4x2 114cp
  • An fabricație:
    2018

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. BogdanG

    PROBLEME ...verifica injectia

    Am patit si eu pana acum de doua ori. Martorul de service si cel de esp aprins, motorul nu se tureaza mai mult de 1500, iar in bord o succesiune de mesaje: verifica injectia, verifica sistem franare, verifica esp, etc.. Dupa mai multe opriri si porniri de motor se rezolva de la sine. Culmea ca de fiecare data a aparut vinerrea seara...
  2. BogdanG

    Achizitie Noul Duster 2018

    Am avut pe Logan 11 ani huse. Nu s-a imbacsit deloc, dar le spalam de doua ori pe an.
  3. BogdanG

    Achizitie Noul Duster 2018

    A pus cineva huse de scaune de origine? Sunt curios cum vin pe scaune. Eu nu am gasit pe nicaieri sa vad cum arata macar in ambalaj pentru ca se aduc doar la comanda. Eventual si niste poze ar fi binevenite.
  4. BogdanG

    DUSTER 2018 1.6 SCe 4x2

    Nu ar trebui sa fie probleme. Pe dacia.ro 1.6 sce figureaza deja cu WLTP.
  5. BogdanG

    1.6 SCe 114 4x2

    Mie mi se pare ca trage, dar cred ca sunt foarte subiectiv pentru ca inainte am avut Logan 1.4mpi. Dar nu sunt subiectiv cand spun ca atunci cand temp ambianta e ridicata se simte o reducere a puterii. Zgomote "tehnologice' am auzit si eu la relanti, dar nu-mi fac griji. La Logan facea mai rau, tot de nou, dar nu s-au accentuat in aproape 200.000km. In schimb are un fluierat ca de turbina, nu stiu daca e normal sau nu...
  6. Am sesizat asta si la al meu si la fel ca tine, m-am gandit la aceeasi posibila cauza.
  7. In weekend-ul trecut tocmai ce am facut vreo 700km extraurban. Km eu fost repartizati astfel: 170 Pitesti-Dragasani-Pitesti (4 persoane+bagaj+AC) 260 Pitesti-Ploiesti-Pitesti (2 pers+2 biciclete pe pavilion, fara AC fara bagaj) Restul Pitesti-Bucuresti-Pitesti (2 pers, fara bagaj+AC) mers pe autostrada cu maxim 110-115. Consumul pe CB: 6.8
  8. Multumesc! Nu am condus niciodata logan 1.616V (cred ca la asta te refereai) ca sa fac o comparatie, dar la munca mai conduc din cand in cand un Stepway 1.5dci de 90CP, iar acest 1.6sce mi se pare ca trage mai bine. E doar perceptia mea, poate ma insel... Cutia intr-adevar da senzatia ca agata, mai ales daca incerci sa schimbi rapid. Daca o folosesti batraneste e ok. Ce am mai remarcat in legatura cu motorul este ca de multe ori intrerupe la ~2300rpm. Dureaza f putin intreruperea asta, dar se simte. Ciudat este ca se simte in trepte superioare, de la a III-a in sus. Deocamdata nu ma agit, notez cam ce pb observ si la revizia de 1 an scot lista. Si o chestie care mi-a placut, chiar daca nu are legatura neaparat cu mototul in sine, este ca pe filtrul de ulei si alternator scrie Nissan. Edit: nu stiu cata informatie este pe forumuri legat de acest motor, pentru ca sunt putini posesori, iar din acestia si mai putin se regasesc in mediul virtual. Eu am ales aceasta versiune in primul rand prin prisma pretului (2100 eur dif. fata de 1.5dci110CP), apoi mai este vb de modul de folosire (drumuri scurte si dese in oras, km putini anual).
  9. 1.6 sce 4x2 model 2018: am alimentat dupa ce s-a aprins becul si chinuit am reusit sa alimentez 40 de litri.
  10. De o luna am si eu un 1.6 sce 4x2. Vad ca multi sunt curiosi in privinta acestui motor. Si eu am fost, dar nu a fost chip sa gasesc vreunul pentru drive test. Practic l-am luat pe NV. Deocamdata am mers doar in oras, consumul fiind aproape 10%. Nu am folosit modul ECO, 90% din timp AC, iar cursele au fost scurte si de multe ori la ore de varf. Mie personal mi se pare ca motorul trage foarte bine, cu mult peste asteptarile mele. O singura data am mers pe centura Pitestiului (A1) pentru ca eram curios de turatia la 130km/h in tr 5. 3350rpm mi se pare mai mult decat rezonabil.
×