Sari la conținut

CTB76

Members
  • Număr conținut

    6
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

3 Neutral

Despre CTB76

  • Rang
    Nou venit

Informații profil

  • Oraș:
    Timisoara
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.6 4x2 114cp
  • An fabricație:
    2018

Vizitatori Recenți Profil

97 citiri profil
  1. Îmi pare rău dar nu pot fi de acord cu afirmația ta, pănă acum o săptămână martorul de ulei se aprindea la punerea contactului și se stingea după pornirea motorului, dacă ar fi cum zici tu de ce pînă acum senzorul n-a văzut că nu e presiune imediat după pornirea motorului. Și doar când e motorul rece, când pornesc motorul cald nu se manifestă. Oricum multumesc de feedback! De oxidare, ar fi cam repede, Dusterul face un an în iulie.
  2. De câteva zile (o săptămână) observ la Dusterul meu că la motorul rece se aprinde pentru o secundă martorul pentru presiune ulei insoțit de becul roșu marcat cu STOP și de un semnal sonor (bip). Se întâmplă numai la motorul rece și numai pentru o secundă. Uleiul are câteva luni și pe jojă arată OK și e la nivel normal, am căutat pe forum pe cineva cu probleme similare dar n-am găsit. Ceva păreri? Oricum dacă persistă merge la service că e în garanție.
  3. Confirm că si Dusterul meu 2 (2018), 1.6 Sce face la fel, deși mentin pedala de accelerație pe loc turatiile urcă dacă nu sunt în viteză. Dacă sunt în viteză se comportă normal, bănuiesc că așa e din soft.
  4. 580 lei la sfârșitul lui ianuarie la Auto Europa din TM
  5. Din 1 mai pana la 28 iulie am așteptat eu, anul trecut! Da, intră in limp mode mai ușor cică decat modelele vechi, aproape la toate erorile de sisteme importante = limp. De la băieții de la service citire.
  6. Proprietar de Duster 2018 cu motor de 1.6sce din august anul trecut, până acum aprox 6800 km la bord. Confirm și eu cu ralantiul la rece și legătura acestuia cu calitatea benzinei. Când alimentez cu 98 sau 100 fluctuațiile ralantiului sunt mai reduse. In toată perioada n-am auzit nici un zgomot de la ambreiaj însă am avut ceva probleme la frâne (scârțâiau mai ales la umezeală mare), au dat eroare și a mașina a intrat în limp mode. La service au resoftat-o și au dat din umeri că n-avea nimic.
×
×
  • Creează nouă...