Sari la conținut

Anvelope Offroad & All-Terrain AT


Postări Recomandate

Ramane de vazut, momentan sincer nu stiu cat de mult o sa le tin pe masina in decursul anului. M-am gandit si la MT insa prognozele mele de utilizare nu le-ar justifica.

 

Daca nu tii pe masina nici AT-urile tot timpul anului, atunci nu vad nici un rost pentru MT-uri. In cazul asta luai direct MT sa le tii pentru iesiri. Imi pare risipa sa tii "pe stoc" si AT-uri si MT-uri, plus inca 1-2 seturi de cauciucuri (all season sau vara+iarna). :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 620
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salutare , MT-urile pe Duster sunt destul de zgomotoase , mai ales la viteze in care ajunge toata vibratia in zona de rezonanta armonica a masinii ( de ex pe la 40-50 km/h - viteza cu care se merge d

Am citit cu interes acest topic. Pentru mine alegerea gumelor a pornit de la un adevar deja demonstrat : nu exista anvelopa care sa exceleze la toate aplicatiile. Trebuie sa stii clar ce vrei, adica i

https://youtu.be/dJXymJjmTwU

Posted Images

Pt. cei care au loc(curte, garaj, boxa, balcoane libere de nevasta :P , etc) se justifica un rand de AT si 1 sau 2 randuri de sosea :P, parerea mea.

MT-uri, daca nu merge lumea si in ceva competitii de off road mai hoatarate, mie imi par overkill.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Desigur, la MTuri ma gandeam doar ca alternativa la ATuri (strict pentru iesiri). Va trebui sa decid exact ce pastrez si ce scot la vanzare. Dupa ce o sa fac si ceva drumuri mai lungi pe sosea, cred o sa vina mai usor decizia, prin oras / naveta e irelevant. Practic dupa IND cred ca va fi mai clar ce si cum, ca o sa vedem cam de toate.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu abia dupa 2000km de asfalt am inceput sa tolerez AT-urile pt. uz de zi cu zi :P , pana la km aia ma durea capul de la ele dupa 300km de asfalt.

 

Vibreaza tabla - sa vezi cand mai ai si unghiul modificat si da mai tare in crampoanele laterale - nu credeam ca o rezolv vreodata, aropo de ce nu vrei sa o antifonezi si sa scapi de dureri de cap in 2 ore maxim cu ea pe rampa? (*desi parca nu le mai ai KO2urile)

Editat de Cain
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La prima iesire serioasa in off ( nu plimbareli) zboara "antifoanele" alea, posibil si cu alte chestii de pe masina, parerea mea, plus ca n-am nervi sa le fac.

Am in continuare KO2.

 

... si oricum m-am obisnuit :D

Editat de vsebas
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Gumele mentionate de colegul mai sus cum sunt?

https://www.autopneu...r16hopatpl.html

 

Din ce vad in film sunt destul de ''carnoase'', comparativ la bani cu BFG AT practic scoti in plus rezerva si montajul.

 

Editat de Caphonne
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Era un user pe forum care le avea (cred ca @Dsign nu mai retin) insa nu era feedback concret. Ar mai fi si General Grabber AT2 pe la 410 lei la dimens. std. de Duster. Review-urile pe net sunt destul de OK la ambele.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
    • nu am nici o modificare, totul e cum a venit din fabrică
    • Salut @RobertR, merci de raspuns. Suspensia e standard? Ai inaltare sau ceva mai rigid?
×
×
  • Creează nouă...