Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut, atasat procedurile de diagnosticare pentru aceste erori. Iar informatii, experiente si detalii (verificare, demontare /montare, scheme electrice, etc...) despre injectoare gasesti foarte multe pe acest forum.

Erori.png

Editat de Gil26
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 404
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Senzor supraalimentare turbo, ăsta te interesează, restul nu contează. E motor K9K658.

Din păcate unii confundă forumul cu grupurile de feisbuc, postând cu un total dezinteres pentru regulament și etichetă (profil, topic prezentare ), așteptând să li se repare mașina singură sau să repa

Am rezolvat dupa mai multe incercari si chiar si test la Dacia. La ei aparea eroarea DF054, dar a trebuit luata problema prin testare. Initial inlocuit traductorul de presiune EGR, apoi se depistase

Posted Images

Salut din nou, am ajuns la injectoare si am gasit cablajul tocit pe injectorul 2? Nu se numeroteaza dinspre volanta? Mie mi-a dat eroare pe injectorul 3, care aparent nu are probleme de cablaj. Ideea este ca odata ce am dat capacul jos motorul a mers OK, cu toate ca din cand in cand se auzea cum pierde curent acolo si iarasi mergea in 3  pistoane pentru foarte scurt timp (efectul "plici plici").

Am atasat poze si cu capacul si zona de contact cu cablajul, ma gandesc sa-l decupez acolo, astept pareri daca e OK sau nu.

Si am reusit sa rup si sarma siguranta de la conducta ce intra in clapeta de acceleratie, gasesc sa o inlocuiesc sau trebuie sa iau conducta cu totul?

Multumesc anticipat pentru feedback!797990390_izolatiegone.thumb.png.acfeb54212638730ec6b1e42b51a0060.png682483142_touchcondition.thumb.png.8d66e4f27088575d6f8febf07caa88a2.png567389470_sigsarma.thumb.png.3f02a9e7425a801801ae652ce56b3e38.png2101107182_NumerotareInjdelavolanta.thumb.png.01f448aac63d91e0c25c7b331ae828d2.png

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La motoarele Dacia /Renault 1.5 dCi K9Kxxx numerotarea injectoarelor se face de la volanta spre distributie, vezi si atasat (deasemenea la unele K9Kxxx sunt cunoscute problemele cu cablajul injectoarelor 2 si 3 datorita “traseului” acestora si “atingerilor”, implicit si erorile aferente).

Injectoare.png

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Exact asta am zis si eu, de ce imi da eroare pe cilindrul 3 cand eu am scurtul pe cilindrul 2?

Editat de Mak
NU CITA ULTIMUL MESAJ!
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Este destul de usor de aflat, se scoate mufa de la injectorul 2 ori (apoi) 3, se incerca sa se porneasca motorul si se vede (pe diagnoza conforma) la care injector este codul de eroare.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Iar pe langa codurile de eroare se pot monitoriza via diagnoza si corectiile injectoarelor, limitele oferite de Dacia pentru ex un motor K9K858 sunt de 0.2-1.8, este bine ca acestea sa fie cat mai aproape de nominal ex intre 0.8 si 1.2, se poate vedea daca si pe care injector sau injectoare sunt probleme.

CorectiiInjectoare.png

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 19 ore, dragos1908 a spus:

Si am reusit sa rup si sarma siguranta de la conducta ce intra in clapeta de acceleratie, gasesc sa o inlocuiesc sau trebuie sa iau conducta cu totul?

567389470_sigsarma.thumb.png.3f02a9e7425a801801ae652ce56b3e38.png

Se gaseste si individual...doar ca fiecare o denumeste altfel.

De exemplu - link.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...