Sari la conținut

Postări Recomandate

13 hours ago, t0rquemada said:

If I searched well in South Africa it only sells for 1.5dCi, so you have no problems with the ECU memory, you need a good battery, then after starting the rest of the lights will disappear (rotate the steering wheel maximum left maximum right)

If I searched well in South Africa it only sells for 1.5dCi, so you have no problems with the ECU memory, you need a good battery, then after starting the rest of the lights will disappear (rotate the steering wheel maximum left, hold it there for 5 sec then maximum right hold it there for 5 sec then straighten it)

Mersi da raspuns 👍

Din placate eu nu pot porni motoru acum desi batteria e nou 😢 Motoru nu porneste pentru ca memoria la ECU arata 4 x erroare. 3 nu e problema dar erroare 4 (servo) este FATALA. ECU crede ca e ceva rău da tot și nu da voie sa pornesca (vrea sa protejeze). Dacă numa lumini galbebe ar fi aparut, atunci puteam face exact așa cum zici dumneata... Este alta possibilitate sa pornesc motoru desi arde lumina rosie dă STOP? 

Cum pot 'Reset' lumina da STOP fara aparat da programare (BD2)? 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 390
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cu bateria e simplu, pe testerul de baterii se citește, în clar SOC, SOH și R. De exemplu o baterie de 70Ah și 720 A EN, o baterie poate fi bună sau bună dar descărcata, valori orientative S

Am revenit cu vesti (in cazul in care era cineva curios).  Injectoarele praf.. + pompa plina de rugina in interior. Are doar 70500 km. Nu stiu daca este o coincidenta dar masina pe 17.11  a iesit di

Din fericire, problema e mai grav decât pare din diagnoză, așa că răspunde la: 1. Ce masină e, că din profil nu e niciuna. 2. Ce modificări are mașina ? (chipcirip,etc) 3. Ultima modifi

Posted Images

If it is easier for you, write in english directly.

You wrote something about 4 faults in ecu memory, what OBD2 tester did you use, and on which ecu (injection, power steering, uch) they were.

If the powersteering has any error about internal fault-present you will probably need a new power steering assembly (computer, motor, steering column) - pretty sure warranty will cover it

Dacă vă este mai ușor, scrieți direct în engleză. Ai scris ceva despre 4 defecte in memoria ecu, ce tester OBD2 ai folosit si pe ce ecu (injectie, servodirectie, uch) erau. Dacă servodirecția are vreo eroare legată de defecțiune internă, probabil că veți avea nevoie de un nou ansamblu de servodirecție (computer, motor, coloană de direcție) - destul de sigur că garanția îl va acoperi

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

There is nothing wrong with the vehicle. The faults shown are all erroneous. All of them appeared when I keept on trying to start the engine, with a damaged battery. I was stupid to just try and try... And even worse - I push started the car although one battery cell (2Volt) was not working anymore... When I realized the battery was damaged I should have replaced it right there but... Now I am having 4 or 5 ECU errors on the dashboard.

I thought you know a way of resseting the ECU errors without starting the engine (or using a programming tool-kit).

Furthermore, is it true: The 4x4 Duster should never be towed because the center differential will get damaged.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

As I already wrote , easy fix: disconect the new battery for 5 minutes then reconect it and start the engine. After the engine has started rotate the steering wheel maximum left, hold it there for 5 sec then maximum right hold it there for 5 sec then straighten it the power steering and esp lights should go off

 

După cum am mai scris : deconectați noua baterie timp de 5 minute, apoi reconectați-o și porniți motorul. După ce motorul a pornit, rotiți volanul maxim la stânga, țineți-l acolo timp de 5 secunde, apoi maxim dreapta țineți-l acolo timp de 5 secunde, apoi îndreptați-l, martorii servodirecție și esp ar trebui să se stingă

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 1 oră, Gomario a spus:

...All of them appeared when I keept on trying to start the engine, with a damaged battery. I was stupid to just try and try... And even worse - I push started the car although one battery cell (2Volt) was not working anymore... When I realized the battery was damaged I should have replaced it right there but... Now I am having 4 or 5 ECU errors on the dashboard.

I thought you know a way of resseting the ECU errors without starting the engine (or using a programming tool-kit)...

@t0rquemada  presented you the simplest way to reset without OBD diagnosis, a "dead" battery can generate various errors in the car's computers, try this, it takes about 20 minutes, otherwise we are talking in vain now here. But keep in mind that you have tried to start several times when the battery was NOK, it is (un)likely that you have generated other problems in the electrical circuit and those errors can only be erased by diagnosis and \ or the causes must be solved.

Try what our colleague wrote to you and after this we'll see. Good luck!

Editat de Gil26
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Salutare! Am un Duster ph2 1 5 dci din 2017. De o săptămână a apărut martorul luminos iar azi pe tester mi-au ieșit aceste eror. Ma puteți ajuta cu sfaturi ?

IMG-20220316-WA0005.jpeg

20220316_141428.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Simptome nu simt sa aibă.  Ar trebui schimbata distributia (au trecut 4 ani) și uleiul (a trecut  un an).  Chiar dacă a șters erorile din tester ledul în bord a rămas.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak pinned this topic
  • Mak featured this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • @Attila  salut si bun venit in aceasta comunitate  Daca cauti si pe acest forum gasesti destule informatii si experiente despre acest subiect, si la Duster ph3 1.2 TCe (motor H5F410) mesajul “Verifica Injectia” poate avea mai multe potentiale cauze implicit rezolvari si este recomandat ca inainte de a schimba orice componente (ex bujii, bobine, sau chiar “Am inlocuit motorul cu unul second hand in stare buna , dar problema a ramas la fel”) sa se faca o diagnosticare si verificarile aferente necesare, este bine chiar si pentru acest motor SH sa faci o diagnoza conforma preferabil cu un tester dedicat Dacia \Renault si functie de rezultate urmati ceilalti pasi, altfel fara sa oferi alte detalii (eventuale coduri de eroare, valori ale parametrilor, simptome, etc.) cred ca este greu ca cineva pe forum sa tea jute concret \corect si sa iti spuna cauza exacta (sau cauzele) acestui mesaj.
    • Normal... pentru că 1,2 TCe - exista informații, există #motorgate trebuie doar căutate (nu neapărat pe forum) Motor predispus la probleme, chiar și cu injecția actualizată la zi (sunt vreo 3 softuri și vreo 6 calibrări diferite). Pașii erau: 1 diagnoză și identificare injecție 2 luat compresie 3 actualizare injecție 4 schimbat motor (dacă ăla vechi e varză)   Pentru funcționare staționară la ralanti (încălzire habitaclu) investiți în webasto e mai ieftin.
    • Buna ziua . Avem 2 Dacia Duster 1.2TCE 4x4 2018, mentionez ca masinile sunt folosite la paza, circula de 5 ani exclusiv in oras, si fac si stationari cu mototul pornit .masinile au in jur de 140.000 km Probleme au inceput astfel : -mesaj “verifica injectia” si mergea in 3 pistoane cumva si nu mai targea masina Am fost la mecanic a spus ca e problema motorul . Am inlocuit motorul cu unul second hand in stare buna , dar problema a ramas la fel , s-au inlocuit bujii, bobine , dar problema persista . Mentionez ca , daca merg la drum mai lung si merg turata cu ea drum mai lung, se stinge tot si merge perfect , dupa 2-3 zile de circulat in oras, problema revine . rog un sfat , daca a mai patit cineva, ca nu reusim sa rezolva problema .   multumesc anticipat
    • Salut, detin un duster 2 din 2018 si as dori sa stiu daca pot schimba stopurile actuale (cele in forma de cruce) cu cele de pe modelul facelift (in forma de y). Multumesc!
    • Prafosu' a primit "incaltari" noi:   ...Aceleasi BFG AT ko2, dar pe bleu.   
×
×
  • Creează nouă...