Sari la conținut

Postări Recomandate

Salutare,

Dupa 6 ani si doar 35000km am martorii din titlu aprinsi.

Se aprind dupa 2-300 m de rulat iar cateodat deloc, la drumuri de doar cativa km.

Suspectez senzori ABS oare pot cumva cu un multimetru sa-i masor. (Vizual cablurile arata OK)

Accept orice sugestii privind natura defectiunii si rezolvarea ei.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 404
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Senzor supraalimentare turbo, ăsta te interesează, restul nu contează. E motor K9K658.

Din păcate unii confundă forumul cu grupurile de feisbuc, postând cu un total dezinteres pentru regulament și etichetă (profil, topic prezentare ), așteptând să li se repare mașina singură sau să repa

Am rezolvat dupa mai multe incercari si chiar si test la Dacia. La ei aparea eroarea DF054, dar a trebuit luata problema prin testare. Initial inlocuit traductorul de presiune EGR, apoi se depistase

Posted Images

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Salutare!

Nici n-am apucat sa ma bucur de masina care am luat-o de curand, cu 47.500 m la bord in momentul cumpararii... Am facut in intervalul de timp de cand am luat-o doar vreo cateva sute de km, avand si o a doua masina cu care merg zi de zi. Ieri am plecat din Constanta spre munte. Dupa vreo 150 de km parcursi pe autostrada, cu 110 km/h pe cruise control, si in care chiar admiram ce bine merge, se aprinde brusc martorul galben de la ESP si motorul incepe sa se balbaie. Trag pe banda de urgenta, ma uit la roti, am zis ca poate am pana ceva  ( cu toate ca nu se aprinsese martorul TPMS de presiune roti), totul OK. Repornesc, se stinge, am zis c poate a fost o eroare la un sezor de la ESP... Mai merg cativa km si se reaprinde iar, de data aceasta si martorul rosu zig-zag, de la defecte electrice. In final s-a aprins si martorul de poluare galben. Mi-am dat seama ca treaba e groasa, mai ales ca motorul facea figuri, mergea parca in 3 cilindrii si nu mai tragea normal. Am banuit ca este un injector dus si am hotarat sa ma intorc spre Constanta. Am mers mai batraneste cu ea si am ajuns inapoi la Constanta, unde am oprit imediat la reprezentanta Dacia. In urma testului, au aparut cate 5 defecte pe circuitul de comanda al injectoarelor 1 si 3. Cel care a facut testul a zis ca sunt duse ambele si ca trebuie inlocuite. Mentionez ca mi-a confirmat baiatul ca sunt reali km masinii, conform istoricului din baza de date Dacia. A sters defectele, a mers ok o mica perioada si s-au reaprins iar martorii, apoi s-au stins dupa cateva minute. Am tras masina pe dreapta si am plecat cu vechea Octavie Tour 1.9TDI, care o am de noua (din 2009), are 131.000 km si niciodata nu mi-a facut probleme pana acum.

Foarte dezamagit de noua achizitie, nu ma asteptam sa pice 2 injectoare in nici 50.000 de km si 6 ani de exploatare...

raport diagnoza.jpeg

bord.jpeg

Editat de tynn23
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din ce citesc eu pe-aici, nici cele luate de noi nu  te scutesc de probleme, mai ales dci-urile cu  Adblue!

Problema este ca aceste injectoare nu au picat din cauza exploatarii sau a motorinei de proasta calitate, fiind defect de ordin electric, mai exact  bobinele de comanda ale injectoarele. Aici este vorba clar de calitatea de 2 lei a unor piese vitale ale motorului. Pe tester aparea ca injectorul nr.1 a dat dej erori de la 37.000 km, deci... Si sincer  nu sunt dezamagit de faptul ca o scot cateva sute de euro din buzunar sa o repar, fiindca oricum am luat-o la un pret foarte bun masina. Insa chiar daca era in garantie, situatia era la fel de neplacuta sa te intorci din drum cand pleci in concediu...

Problema este ca ma gandesc serios sa o dau dupa ce o repar, fiindca nu mai am incredere sa plec la drum lung cu o astfel de masina imprevizibila, care te poate lasa cand ti-e lumea mai draga. Oricand pot pica si celelalte 2 injectoare ramase sau cine stie ce altceva...

Cu masina mai veche care inca o detin, am facut concedii in Europa, am mers si 2 mii de km in continuu, never ever sa am vreo problema. Nu a picat niciun injector sau vreun senzor, niciun martor aprins in bord. Am zis sa o schimb fiindca are deja 13 ani (fiind si Euro 4) si sa nu dea vreo lege de cacao pentru cei cu masinile mai vechi. Dar m-am convins inca o data ca nu trebuie sa o dau, chiar daca este moral invechita si nu exagereaza mecanicii care zic ca dupa 2009-2010 incoace nu s-au mai facut masini fiabile...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Codurile de eroare pentru  injectoare sunt formă incorect de semnal (amplitudine funcție de timp),  adică injectoare(partea electrică), cablaj  si/sau probleme în injecție(ecu) (alimentări interne comune 1-3, 2-4) .

Degeaba a văzut că la 37000km a avut eroare dacă nu a interpretat și contextul apariției.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu contează doar numărul de kilometri, ci mai ai o vârstă și un regim de exploatare de care trebuie să ții cont.

Un mic exemplu, eu și un amic avem același model, aceeași lună de fabricație. La amândoi ne-a picat aceeași piesă : la el a picat la 75-80.000 km, când mașina avea 3 ani vechime. La mine a picat la 28.000 km, când aveam aproape 4 ani. El merge zilnic, face km ( cam 20-30.000 km/an ). La mine, mașina în ultimii 2 ani mai mult a stat.

Iar la faza cu injectoarele, rar, spre deloc, am auzit să fie o problemă. Mai ales că toți laudă 1.5 dCI-ul. Mai puțin varianta cu Adblue...acolo e fix la noroc, cum ai scris și tu.

Normal că mașinile după 2010 sunt "mai puțin fiabile". Ce să iasă când se întâlnește un mecanic, care a făcut școala acum 20 ani pe o tehnologie veche de 30 ani, și un client a cărei primă întrebare este "Cât costă ?! Da' (piesa) mai ieftină nu este ? Ceva aftermarket ? Fără factură e ok, garanția rămâne (verbală) între noi". 

Ieftin nu rezistă, gratis nu există !

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak changed the title to Martor "dinti fierastrau " aprins in bord.
  • Mak pinned this topic
  • Mak featured this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...