Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 404
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Senzor supraalimentare turbo, ăsta te interesează, restul nu contează. E motor K9K658.

Din păcate unii confundă forumul cu grupurile de feisbuc, postând cu un total dezinteres pentru regulament și etichetă (profil, topic prezentare ), așteptând să li se repare mașina singură sau să repa

Am rezolvat dupa mai multe incercari si chiar si test la Dacia. La ei aparea eroarea DF054, dar a trebuit luata problema prin testare. Initial inlocuit traductorul de presiune EGR, apoi se depistase

Posted Images

Bun venit!

Acolo ai martorii de TPMS (sistem supraveghere presiune în pneuri) + alte defecțiuni electrice (senzor TPMS lipsă/ revizie depăsită etc):

- mașina e 4x4 deci are senzori (nu e completat corect profilul)?

- ai cel putin un senzor TPMS defect

- ai depăsit revizia (mașină fabricată după 01/2016)

De Studiat TPMS aici

De aruncat un ochi pe aici

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...

DF569 PRESENT OR STORED - TURBOCHARGING CIRCUIT *
1.DEF: Turbocharging pressure too high.
2.DEF: Turbocharging pressure too low.

1.DEF
Run TEST 4: Turbocharging pressure sensor check.
Run TEST 5: Turbocharger control solenoid valve check.
Run TEST 21/30 Turbocharger check. (nu ai specificat tipul de injecție)

*Întâi se tratează defectele de mai jos, dacă există
Firstly, deal with the following faults:
– DF001 Coolant temperature sensor circuit,
– DF004 Turbocharging pressure sensor circuit,
– DF007 Rail pressure sensor circuit,
– DF011 Sensor supply voltage no. 1,
– DF012 Sensor supply voltage no. 2,
– DF026 Cylinder 1 injector control circuit,
– DF027 Cylinder 2 injector control circuit,
– DF028 Cylinder 3 injector control circuit,
– DF029 Cylinder 4 injector control circuit,
– DF052 Injector control circuit,
– DF054 Turbocharging solenoid valve control circuit,
– DF098 Fuel temperature sensor circuit,
– DF209 EGR valve position sensor circuit,
– DF272 EGR valve control circuit,
– DF619 EGR valve jammed open,
– DF644 Fuel flow regulator circuit,
– DF647 EGR valve position regulation,
– DF653 Cylinder no. 1 fuel injection calibration,
– DF654 Cylinder no. 2 fuel injection calibration,
– DF655 Cylinder no. 3 fuel injection calibration,
– DF656 Cylinder no. 4 fuel injection calibration,
– DF721 Engine overheating,
– DF771 Flow regulation adaptive,
– DF885 Rail pressure,
– DF1089 Turbocharging pressure consistency,

Deci senzor presiune supraalimentare defect și/sau EGR, atenție că în stadiul actual nu-și mai face regenerare:

– The OBD and Level 1 or OBD and Level 2 warning lights are illuminated (depending
on the vehicle),
– The particle filter might be clogged (depending on equipment).
– Engine performance reduced and limited.
 

P.S. Completează corect profilul

 

  • Like 2
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 05.12.2020 la 10:24, mikail a spus:

salut, unde se poate face o diagnoza completa 1.5dci 2014 (Bucuresti), dar si explicata, multumesc!

Cea mai corecta solutie, din experienta, e la reprezentanta. La Galati sunt ok, la Braila sunt ok, la Bucuresti nu stiu sa iti zic.

Cauta o reprezentanta Dacia/Renault de incredere in Bucuresti si mergi cu incredere.

Daca nu vrei sa platesti reparatii/interventii platesti doar diagnoza. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak changed the title to Martor "dinti fierastrau " aprins in bord.
  • Mak pinned this topic
  • Mak featured this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...