Sari la conținut

Postări Recomandate

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 404
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Senzor supraalimentare turbo, ăsta te interesează, restul nu contează. E motor K9K658.

Din păcate unii confundă forumul cu grupurile de feisbuc, postând cu un total dezinteres pentru regulament și etichetă (profil, topic prezentare ), așteptând să li se repare mașina singură sau să repa

Am rezolvat dupa mai multe incercari si chiar si test la Dacia. La ei aparea eroarea DF054, dar a trebuit luata problema prin testare. Initial inlocuit traductorul de presiune EGR, apoi se depistase

Posted Images

Sper să nu fie locul greșit de expunere a problemei mele:

Duster 1.5 4x4 euro6 4000km

Plec de acasă spre reprezentanta Dacia (apan) pentru a-mi primi noile roți +anvelope iarnă.

Pornesc și observ ca a rămas aprins martor motor și ca pâlpâia martor ABS. Viteza 1 și 2 mergea ca o mașină posedați. Accelera aiurea iar vitezometrul indica ce vroia el.

Am oprit și am pornit motorul. Aceleași simptome.

M-am târât cu viteza a 3-a pana la service.

Sper să-i dea de capăt rapid

 

Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk

Editat de dust3radmin
Deschideti topicuri noi pt orice subiect care nu este gasit pe forum - descriere functionare ABS nu are legatura cu oo problema la ABS
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Problema rezolvată!

Ajuns în service, semnalat problema, resetat erori.

Motivul... nu l-au dat/găsit.

În torque apăreau 2 erori cărora am uitat sa le iau codul. Erau despre Abs și comunicare cu Abs.

 

Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

E normal că vitezometru era în pom, ABS-ului nu-i plăcea ceva și ca atare trimitea datele despre viteză aiurea.

Motivul era în raportul CLiP pe care tu nu l-ai văzut, cel mai probabil interpretare incoerență turație roți (2 sau mai multe roți au altă viteză) și/sau pierdere comunicație can.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

U0415 este unul din coduri.

Asta am gasit:

U0415 - GenericTypeNetwork - Network Data - ISO/SAE ControlledDescription

 

Invalid Data Received From Anti-Lock Brake System (ABS) Control Module

 

 

 

Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca si-a revenit, imi pare rau sa te dezamagesc dar mai apare pana rezolvi in mod real problema. O stergere (aiurea) de erori nu rezolva o problema, dar poate sa o mascheze si sa ingreuneze depistarea ei.

In cel mai bun caz ai un contact prost la unul din senzorii ABS sau pe harness de la ABS spre ECU injectie ( asta e mai putin probabila, dar ... orice e posibil). Mai poate fi un senzor pe moarte din diverse motive sau defectiune ECU ABS ( desi e iarasi mica probabilitatea).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak changed the title to Martor "dinti fierastrau " aprins in bord.
  • Mak pinned this topic
  • Mak featured this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...